חח יופי פנימי זה אופי טוב
אני לא ורצה\צריך דוגמנית על...היא לא תיהיה מכוערת , אבל גם לא צריכה להיות הכי יפה שבעולם, רוצה שיהיה לה אחלה אופי...
רוצה אחת עם יופי פנימי שזוהר החוצה...
חברה שלי לשעבר..שטסה לאוסטרליה...
הרוב אומרים אופי אבל זה לא נכון.... בוא אני יביא לכם דוגמה:
אתן במסיבה אתן רואות מישהו כוסון ולידו לא הילד הכי יפה שיש.
הכוסון ילד מיאק מגעיל מחפש חירמון... אבל השני ילד נחמד וחביב לא עושה רעש ומחפש באמת מישהי לאהוב.
עלך מי אתן תילכו קודם?
אל תענו... ברור שזה יהיה הכוסון... כי הוא ניראה טוב יותר.. וכאן התשובה שבגיל הזה מחפשים יופי... יש קצת מאוד אנשים שמחפשים אופי טוב...