לדעתי האופי בהרבה יותר חשוב .. !
כי יופי סבבה יש כאלה שהם חתיכים ורובם הם הומואים או שהם תפוסים הוא שהם דופקים וזורקים זה רובם אני לא אומרת כולם ..
עדיף לדעתי מישו שניראה ממוצע ויש לו אופי מושלם 😊
ואם היופי ממש נורא? הייתם מוכנים לסבול את זה?! 😊
QUOTE ואם היופי ממש נורא? הייתם מוכנים לסבול את זה?!
זה עדיף מאופי נוראי ויופי מדהים 😊
QUOTE הכל חרא
כן צריך לעבור לחייזרים בני אדם כאלה לא מושלמים
ברור שאופי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אופי...
מן הסתםםם
*~ענבל~*
ברור שאופי יותר חשוב במיוחד כשנמצאים עם הבן זוג הרבה זמן אז כבר מתרגלים אליו ובכלל לא מסתכלים על איך שהוא נראה..כל מה שבולט זה האופי ואם האופי חרא אז שום יופי לא יחזיק את הקשר!
ברור שאופי........!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
"יופי פותח לך דלתות
אבל אופי מכניס אותך פנימה"
ברור שאופי..
מן הסתם אופי כי אני לא בטוחה שלכולנו אי פעם היה חבר דוגמן...
חוצ מזה לא ממש יעזור לי אם חבר שלי חתיך כשהוא מתנהג אליי נורא
QUOTE (zohar12 @ 16/07/2005) ואם היופי ממש נורא? הייתם מוכנים לסבול את זה?! 😊
אז אל תיהיה איתו!!
אני אישיתי מחפשת מישהו עם יופי ממוצע ואופי פצצה!!...ולא חסר כאלה
את יכולה גם לימצוא כוסונים עם אחלה אופי..אני מכירה כמה חח =]
קודם כל האופי של הבן אדם.. ואז צריך גם להסתכל על היופי זה מובן מאליו אבל זה פחות חשוב מהאופי.. אני אוהבת אנשים רק לפי האופי לא אכפת לי ממש היופי אלאל אם כן הוא ממשש מכוער