יופי של האופי
יופי חיצוני זה רק מסכה, ולא ממש אכפת לי איך היא נראת, כי ברגע ששולפים את המסכה - נשאר רק מה שבפנים, שזה העיקר 😉
לדעתי אופי.
אבל אני לא יהיה חברה של מישהו עם אופי מקסים והוא מכוער תחתת! אני פשוט לא ימשך אליו...
גם יופי חשוב... אפחת לא רוצה להיות עם חבר מכוער!
כן צודקת יש גבול לכיעור אבל אופי יותר חשוב 😉
לדעתי אופי יותר חשובב בהרבה
בנאדם יכול להויות חתיך והכל אבל חרא של בנאדםםם
אני יותר מסתכלת על האופי!
היופי פותח לך דלתות-האופי מכניס אותך פנימה!
סבבה נמשכים ליופי בתחילה וכל זה..אבל יופי זה דבר שנעלם עם הגיל ואין מה לעשות לא כולם נשארים יפים כמו שהיו צעירים(אם בכלל יש כאלו..חוץ מה"משפצים")
לכן יופי זה דבר שולי רק שלא צריך ללכת עם אדם זניח וזה...כאילו לא צריך הגזמה. וגם לכל אחד יש טעם שונה...כל אחד מוצא את היעוד שלו לבסוף!!!
ואחרי כל הזיוני שכל שאני הכי טובה בהם(=]) האופי חשוב!!!!!!!!
אז דיי להיות כאלו רדודים כי מה שנישאר איתכם כל החיים זה האופי.
תחשבו שיש לכם חברה כוסית משו חבל"ז...אבל היא סותמת כמו דג...היא שופטת אנשים רק על פי היופי...
זה חרא של דבר איכסע בעעע... והיא משעממת טיכוווו!!!!! יאק.. 😊
תראי בדוגריי
כולם יגידו שאופיי
אבל..
אני תמיד חשבתי שיופי.
ואני רואה שזה ברור שזה משנה .
אבלל .. הרבה יותר חשוב לי האופייי.
:]
אצלי זה 50-50
כאילו האופי חשוב מאוד.. אבל בלי משיכה פיזית הקשר לא שווה כלום
אוי סטססססססססססססססססססססססססססס אין עלךךךךך!
בתכלס יופי יכול לגרום לי להימשך אליה אבל אם אין לי תחיבור לאופי שלה אז היא יכולה להיות הכי יפה בעולם ואני לא ארצה אותה ו\או ימשך אליה....
הקיצר אנשים
בואו נסכם
שגם אופי וגם יופי חשוב!
ברור שאופי אבל אבל שייראה נורמלי
גם האופי וגם היופי חשובים..
ברור שאופי יותר חשובבב
הוא יכול להיות הבנאדם הכי חתיך בעולםם אבל אם יש לו אופי חרא והוא מתייחס אליי מגעיל
אז אני לא אסבול את זה..
אבל צריך שיהיה לו לפחות חן כי בכל זאת, בלי משיכה פיזית הקשר לא שווה כלום...