יש לכם תלונה, מחמאה, בקשה,רוצים להגיד לנו מה הייתם רוצים שיהיה באתר..
אז הגעתם למקום הנכון..
נשמח לעזור כמה שנוכל..
אז רק תדעו אנחנו פה בשבילכם..!!
המממ אין לי שום תלונה..
או בקשה,
זה אתר מושלםםםם =]]
מאמי האתר מדהים לדעתי לא חסר בו כלום
יש אחלה גולשים ואחלה צוות של מנהלים!
כל אחד עושה פה עבודה מדהימה לדעתי
וכל הכבוד לכל אחד ואחד!!
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מלאאא זמןש אני באתר הזה ואין לי תלונה אחת!!
פעם הייתי מנהלת וזה היה נחמד..כאשר פרשתי עדיין המשכתי להיות בו..
עכשיואני קצת יותר כי חופש וזה...
בקיצור אחלה!!!
יש לי בקשה אחת-
אם זו לא וחוצפה..
כנסו לאשכול שפתחתי פה ב"כללי"...
קוראים לו- "כנסו כולם"
אני חייבת את עזרתכם...
זו מצווה!!!
אוהבת...
אם זה גם קשור לפורום
אז תוסיפו סמיילים,כי אני לא תמיד יכול לבטא את הרגשות שלי עם כמות הסמיילים העכשוית 😁
אין לי תלונהההההה =]]
אחלה של אתר
מואה
איזה טענות ואיזה נעליםםם!! האתר פשוט מ=ו=ש=ל=ם=ם=ם=ם=ם[COLOR=purple]
טוב אנשים יקרים לי החטתי להגיב על התגובות:
__דובדבנית__ שמחה שאת מרוצה מהאתר בובה!! כייף לשמוע!!
נאפי מהממת שכמותך את מנהלת מקסימה שעושה עבודה מעולה אז איך לא יהיה מושלם פה?. הגיע הזמן שתקבלי ממני ח"ח עצבני על העבודה שלך!! כל הכבוד!!
rrrrרעותי אחותי המהממת תודה על כל המחמאות.. שמחה שאת נהנית ומבלה כאן את זמנך!!דבר נוסף.. אני אכנס ואגיב..!!
son_of_rain פניתתך עברה למנהל האתר מי יודע אולי יהיו סמיילים נוספים!! 🙄
bell4ever ו-15PrInCeSs אין עשיתם לי את היום שמחה שאתן נהנות בננות!!
אוהבת את כולכן המון המון
מורן! 😉
אין באתר הזה מה לשנות או להוסיף,
הוא מדהים ומושלם כמו שהוא עכשיו,
ואני מצטרפת לנאפי כפרות עלייה באמת כל הכבוד לכל אחד ואחד באתר הזה!,
גם לצוות המנהלים וגם לגולשים
אחרי תגובות כמו של נאפי והודיה המאממי אני פשוט מאושרת
עכשיו הגולשים יכולים להבין איך האתר מושלם..
יש לו את המנהלים הכי מעולים שיש!!
אז כל הכבוד לכם!!
אוהבת,
מורן! 😉
QUOTE (son_of_rain @ 12/07/2005) אם זה גם קשור לפורום
אז תוסיפו סמיילים,כי אני לא תמיד יכול לבטא את הרגשות שלי עם כמות הסמיילים העכשוית 😁
אני איתו !
ודיברתי עם אליאור ונהיר על זה מספר פעמים ופניותיי נדחתו!
אליאור אפילו אמר לי לעשות את זה בעצמי אבל אני העדפתי לא להסתבך עם הקטע הטכני חחחחחח
QUOTE (DarK AnGeL 88 @ 12/07/2005) QUOTE (son_of_rain @ 12/07/2005) אם זה גם קשור לפורום
אז תוסיפו סמיילים,כי אני לא תמיד יכול לבטא את הרגשות שלי עם כמות הסמיילים העכשוית 😁
אני איתו !
ודיברתי עם אליאור ונהיר על זה מספר פעמים ופניותיי נדחתו!
אליאור אפילו אמר לי לעשות את זה בעצמי אבל אני העדפתי לא להסתבך עם הקטע הטכני חחחחחח
אני יעשה כל מה שאני יכולה לפחות מבחינתי~!!
אוהבת המון ,
מורן! 😉
מורנו'ש:
אין בעד מה יפתי,
ואני בטוחה שכולם כבר הבינו לבד עד כמה האתר הזה מושלם!,
ולא רק אני ונאפי מנהלות באתר הזה למרות שנאפי כפרות עלייה מנהלת מצוין וגם בתור גולשת ובכלל בתור אדם היא מושלמת!,
כל שאר המנהלים והגולשים הם אלו שעושים ת'אתר מושלם כמו שהוא עכשיו
QUOTE (ילדונות_17 @ 12/07/2005) מורנו'ש:
אין בעד מה יפתי,
ואני בטוחה שכולם כבר הבינו לבד עד כמה האתר הזה מושלם!,
ולא רק אני ונאפי מנהלות באתר הזה למרות שנאפי כפרות עלייה מנהלת מצוין וגם בתור גולשת ובכלל בתור אדם היא מושלמת!,
כל שאר המנהלים והגולשים הם אלו שעושים ת'אתר מושלם כמו שהוא עכשיו
אין מילים בפי ..
את צודקת!!