האתר מושלםםםםםםם
לא צריך לשנות/להוסיף כ-ל-ו-ם
מוואהה ענקיתתתת 😛
QUOTE (HeNNNNNNN @ 13/07/2005) האתר מושלםםםםםםם
לא צריך לשנות/להוסיף כ-ל-ו-ם
מוואהה ענקיתתתת 😛
חנוש אחותי אני שמחה שאת מרוצה מהאתר...😊
תודה רבה
אוהבת המון,
מורן! 😉
אין על מה סיסטר
לוב יו
מוואההה
גם אני אותך מקסימה שכמוך!!
אוהבת המון..
מורן!
לא יודעת.... עדיין משו חסר!
פעם היה הרבה יותר כייף להיות כאן.. עכשיו אני כימעט לא מכירה אפחחחחחד
כול מי שהיה פה כבר נטש חוץ ממעטים...
ופורום שטויות " נעלם " אז כבר לא הכי נחמד פה =\
QUOTE (קדייי @ 14/07/2005) לא יודעת.... עדיין משו חסר!
פעם היה הרבה יותר כייף להיות כאן.. עכשיו אני כימעט לא מכירה אפחחחחחד
כול מי שהיה פה כבר נטש חוץ ממעטים...
ופורום שטויות " נעלם " אז כבר לא הכי נחמד פה =\
חח יש את פורום החופש הגדול..
שהוא כמו פורום שטויות אבל הוא יסגר באוקטובר...
לודה צודקת
פורום החופש הגדול הוא בדיוק כמו הפורום שטויות שהיה
נצלי אותו עד שהוא ייסגר בעוג מספר חודשים 😊
ולגבי השאלה של האשכול,
מורנושית אני אישית ממש אוהבת את האתר (:
כיף להיות פה!!
גם הקהל גולשים ממש נחמד ומותק וכיף לשמוע תגובות לכל מה שיש פה
יש פורומים שכל אחד יותר מנכוס מהשני
וזה דווקא ממש אחלה 😊
*~ענבל~*
קדייי קודם כל הצטערתי לשמוע שלא נחמד לך.. 😢
ואם יש לך כל רעיון לשפר/לשנות כל דבר זה המקום לדבר ולהוסיף..
ולמה את לא מכירה אף אחד?? נעים מאוד מורן ..!!
ענבלי .. נשמה יפה מתוקה שכמותך!!אין עלייך!!שמחה שאת נהנת מהאתר
את מוסיפה לאתר בתור כותבת ומגיבה ואני ממש שמחה שאת בצצות שלי!!
אוהבת אותך המונים.. מורן@@
QUOTE (moranoosit @ 16/07/2005)
ענבלי .. נשמה יפה מתוקה שכמותך!!אין עלייך!!שמחה שאת נהנת מהאתר
את מוסיפה לאתר בתור כותבת ומגיבה ואני ממש שמחה שאת בצצות שלי!!
אוהבת אותך המונים.. מורן@@
חח.. תודה 😊 איזה מותק את [:
אגב, בצצות- בצוות???
חחחחח
*~ענבל~*
כן אופס... 😕
התכוונתי בצוות.. חולה עלייך!!
מורן!
חחחח .. מזה משנה עם אני יציע רעיונות או לע? במלה לא יקשיבו לי..
לא לוקחים פה ברצינות הצעות של אנשים שהם ל=א מנהלים..
ועם אתם רוצים הצעה? תחזירו את פורום שטויות....
ופורום חופש גדול הוא ביכלל לא כמו פורום שטויות!.
אז זה היה יעני פ.ו.ר.ו.ם ש.ט.ו.י.ו.ת !!!!!! חחחחח כ.ב.ו.ד
הוא היה למלה כזהההה... וכולם היו ניכנסים.. חח והיה הכי כייף בעולם שעות היתי פה..
ועכשיו הוכל יבש... לאדדעת חסר...... . . .. . . . . .. . .. . . . . .... . .. ..
ונגיד ש... מה יהיה אחרי שפורום חופש גדול יסגר???????????????
כלום!. אז זהו..
ועכשין אחרי כול זה לא הבנתי של מי היה הרעיון למחוק את פורום שטויות? :S....
חחחחח ולמהה הרקע פה כחוווול? .. חחחחחח למההההההההה? חחחחחחחחחחח
זה אהבה צריך אדום כדי שניכנס לזה..
חחחח בעי
יש לך כרגע את פורום החופש הגדול שאת יכולה להשתמש בו כרצונך.. זה כמו פורום שטויות לגמרי..
ואת תמיד יכולה להציע רעיונות אני פה כדי להקשיב וכדי להגיב..
אוהבת המון המון,
מורן!
מה יעזור עדיןן זה לא כמו שטויות.... הכול שם מישחקים דפוקים ומשעמם של אנשים בלי חיים
אז תפתחו פורום מישחקים וזהווו הינה רעיון
אבל תמיד תמצאו דרך או תירוצים שזה לא רעיוןן טוווווב
אז מה אני יגיד לכם?!?@ שתיהיו בריאיםםםםםם
הממממ בעצם לע =\
היתחרטתי
לקחתי בחזרה
אקיצר בעיי
ולמה לא רואים ת'חתימה שלי!??@
תודה מורנוש המאמוש
רק עכשיו ראיתי את התגובה חח...