העיקר שראית ואני מאוד שמחה..
אוהבת המון המון...
מורן! 😉
האתר מושלם אין מה לתקן או להוסיף
שמחה שאת חושבת ככה בובה!!
QUOTE (נאפי @ 12/07/2005) מאמי האתר מדהים לדעתי לא חסר בו כלום
יש אחלה גולשים ואחלה צוות של מנהלים!
כל אחד עושה פה עבודה מדהימה לדעתי
וכל הכבוד לכל אחד ואחד!!
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
😊 מיצתרפת לתגובה של נאפי מורני
יש לכם אתר מהמם..!
שלא תחשבו על זה לסגור אותו הוא משהו..!
פה זה המקום שלנו להתפרק ולהגיד מה שיש בליבנו..!
כי היום אין דבר כזה חברים.. אז יש את האתר..😊
לפי דעתי האתר אחלההה אני רק לא יודעת איך בודקים הודות וכאלהה.... 😊
לדעתי צריך קצת לעדכן תאתר לשנות עיצוב משהו כי נמאס כבר שהכל אותו הדבר כבר שנה וחצי ....
יאללה לפחות תשנו תעיצוב=]
כה שימו רקע אדום
הנעיצוב הקודם היה יפה
אחלה אתר..
אין תלונות...((=
אבל זאת רק אני או שבאמת יש יותר מידי פורומים? 😊
שמחה שלרובכם אין תלונות!!
באמת שזה אתר סוף... אני כל היום פה.. חוזרת מביצפר מדליקה תמחשב ונכנסת לאתר..
זה מקום להתפרק בו, פה אומרים את כל הדברים שבדרך כלל לא אומרים לאנשים אחרים, ויש פה אנשים שבאמת הצליחו לעזור לי המון...שאלתי פה הרבה שאלות שלא שאלתי אפילו אנשים חשובים לי, זה הרבה יותר קל שאתה מספר למישהו את הבעיות שלך והוא עונה לך את כל האמת בלי שום חשש לאינטרסים!
וחוץ מזההההה....גם אפשר להתבטא פה, נגיד אני, יש לי פה סיפור, חח מי חשב איי פעם שאני יכתוב סיפור? חחח
אז תודההה.. באמת שאתם עושים עבודה טובההה...
לאף יו -לידורי-