אהלן לכולם אני שמחה להגיד לכולם שאני ולירז מנהלי פורומים.
אז אני מקווה שיהיה לנו כייף ..
בכל בעיה ,בקשה, הערה או הארה.. אתם מוזמנים להעיר ולהוסיף..
אני מקווה שנמלא את תפקידנו על הצד הטוב ביותר..
ורק תדעו אנחנו כאן בשבילכם...
אוהבת המון!
מורן! 😉
מזל טוב=)
שיהיה לכם בהצלחה
QUOTE (שלך_תמיד @ 10/07/2005) מזל טוב=)
שיהיה לכם בהצלחה
תודה רבה מתוקה!!
מזל טוב!!!!😊
אגב, איך בחרו בסוף??
QUOTE (SeXy_BaRbIe @ 10/07/2005) מזל טוב!!!!😊
אגב, איך בחרו בסוף??
תודה רבה אור..
נהיר הגיע להחלטה שאני ולירז צריכים לנהל את הפורומים
מקווה שכולם יהנו מההחלטה הזו..
אוהבת המון,
מורן!
אחלה... העיקר הגיעו להחלטה בלי רמאויות..... ואני בטוחה שיהיה בסדר😊
מזלללללללללללללללללללל טובבבבבבבבבבבבבבב לשניכםםםםםםםםםםםםםם
😊 מתוקה שלי!!
מזל טוב!!
בהצלחה!!..אני בטוחה שלא תאכזבו 😊
אוהבת המוןןןן!!
Alinush_--------> תודה רבה בובה..
אוהבת אותך,
מורן! 😉
יואווו מזל טוב!!! 😊
ובהצלחה לכםם! 😛
מיכלי אחותי המהממת תודה רבה!!
למרות שזה היה מגיע לך יותר מלי ואני באמת מקווה שלא נאכזב אף אחד..
אוהבת אותך המון אחותי..
מורן! 😉
ליהוש תודה רבה מתוקה!!
לירזו'ששששש בהצלחה =]]
וגם לך מורנו'ש..
אני בטוחה שתעשו את התפקיד מעולההה..
מתה עליכם
בלו'ש