לא מסכימה איתך אבל שיהיה😊
תדברי עם נהיר.. תני לו ציטוט של מה שאני אמרתי לך..
ואז תסכימי איתי..
וחוץ מזה, עצה ידידותית.. כדאי שתתחילי להסכים איתי..
כי אחרת תלמדי את זה על בשרך וזה סתם לא יהיה נעים...
כי גם את בסופו של דבר תוחלפי...
חחחחחח
לודה אופטימית 😊
חחחחח
*~ענבל~*
אגב, לא אמרתי לכם עדיין,
קצת באיחור אבל עדיין...
המון המון בהצלחה לשניכם!!!
שיהיה לכם בכיף 😊
אני יודעת שלא תאכזבו 😉
*~ענבל~*
QUOTE (Ocean @ 16/07/2005) אגב, לא אמרתי לכם עדיין,
קצת באיחור אבל עדיין...
המון המון בהצלחה לשניכם!!!
שיהיה לכם בכיף 😊
אני יודעת שלא תאכזבו 😉
*~ענבל~*
תודה ענבלי..
אני מאוד מקווה שלא נאכזב אף אחד!!
אוהבת המון המון..
מורן!!
15PrInCeSs תודה מאמי.. וזה מתוקים מורן0- אני בת ולירז..זה בחור..
אבל תודה רבה!!
QUOTE (Ocean @ 16/07/2005) חחחחחח
לודה אופטימית 😊
חחחחח
*~ענבל~*
רק, מציאותית 😊
את יודעת שמה שאני אמרתי זה נכון...
כן לודה ממש שיהיה.. את תמיד הפסימית ואני האופטימית..
ואתצ תמיד בטוחה שלא אהבו אותך אז מתוקה שלי יש לי בשורה בשבילך..
צאי מהסרט שאת נמצאת בו.. קרועים עלייך!@
שיהיה לך המון בהצלחה מורנושית וגם לך לירז
יש לכם התמיכה שלי!
אתם יכולים תמיד להתייעץ איתי אם ישנה בעיה כלשהי...
מושיקו
מנהל פורום ראשי!
אז זהו ש.. לאף אחד אין תחליף
לטוב ולרע
כל בנאדם הוא מיוחד בפני עצמו
ואם מישהו חושב שיש לו תחליף... שיתחיל לחשוב אחרת
גם באתר הזה וגם בחיים בכלל
חח מורן מאמי תקשיבי ללודה.. היא יודעת על מה היא מדברת וכמוה גם אני ....( כי אני יודעת מה קרה חחח)
בקיצור בהצלחה לך...
ודרך אגב.. איפה לירז בכלל... הוא נעלם... חחח
טוב אז ככה:
מושיקו תודה רבה על כל הברכות והאיחולים..!! ועבודה נעימה לנו..!!
Sweet-R רונית היקרה אם את אומרת אז את אומרת!! תודה על כל הברכות..
וגם אני כבר לא רואה את לירז..
אוהבת המון..
מורן! 😉
שיהיה לכם המון המון בהצלחה.. אני לא ממש מבינה את כל הקטע הזה של המנהלים עדיין למען האמת 😁 אבל אולי מתישהו אני יבין עוד
QUOTE (moranoosit @ 17/07/2005) כן לודה ממש שיהיה.. את תמיד הפסימית ואני האופטימית..
ואתצ תמיד בטוחה שלא אהבו אותך אז מתוקה שלי יש לי בשורה בשבילך..
צאי מהסרט שאת נמצאת בו.. קרועים עלייך!@
סתמי 😊
ולא פסימית, מציאותית 😊