תודה רבה שני..
ומזל טוב לכולנו באתר!!
מאמי שיהיה לך וללירזו'ש המון
בהצלחהה סומכת על שניכםם
אוהבת אותכם =]]
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (bell4ever @ 10/07/2005) לירזו'ששששש בהצלחה =]]
וגם לך מורנו'ש..
אני בטוחה שתעשו את התפקיד מעולההה..
מתה עליכם
בלו'ש
תודה רבה בובה..
מורני נאפי תודה רבה בובה!!
אוהבת אותך המון המון..
מורן! 😉
QUOTE (bell4ever @ 10/07/2005) לירזו'ששששש בהצלחה =]]
וגם לך מורנו'ש..
אני בטוחה שתעשו את התפקיד מעולההה..
מתה עליכם
בלו'ש
מ=ז=ל ט=ו=ב !!!! בהצלחה =)
תודה רבהההההההההה מקסימה!!
אוהבת המון ,
מורן! 😉
יאאאאאאאאאאא מזל טוב לשניכםםםםםםםםםםםםם
ובהצלחההההההה
מוואהההההההההה
QUOTE (HeNNNNNNN @ 12/07/2005) יאאאאאאאאאאא מזל טוב לשניכםםםםםםםםםםםםם
ובהצלחההההההה
מוואהההההההההה
חנושששששששששש תודה רבה נשמה!!
אוהבת המון המון,
מורן!
כרגע ראיתי את האשכול.. 😊
וכמו שאמרתי קודם.. בטוחה ששניכם תעשו את העבודה כמו שצריך.. 😊
ואם צריכים עזרה אז אני פה.. 😊
[שכחת לציין שבספטמבר לירז יפרוש ואת מקומו תמלא שירן..]
QUOTE (DarK AnGeL 88 @ 12/07/2005) כרגע ראיתי את האשכול.. 😊
וכמו שאמרתי קודם.. בטוחה ששניכם תעשו את העבודה כמו שצריך.. 😊
ואם צריכים עזרה אז אני פה.. 😊
[שכחת לציין שבספטמבר לירז יפרוש ואת מקומו תמלא שירן..]
כמו לודה לא יהיה אף פעם אין לך תחליף וזה ברור לך..!!
נעשה את כל המאמצים!!
וזה הזמן גם לברך את השירן אז מזל טוב יקירתי!!
אוהבת המון המון..
מורן! 😉
מזל"ט ובהצלחה!!,
אני בטוחה שלא תאכזבו אף אחד!!
תודה הודיוש מאמי!!
ריגשת ושימחת אותי..😊
QUOTE (moranoosit @ 12/07/2005) QUOTE (DarK AnGeL 88 @ 12/07/2005) כרגע ראיתי את האשכול.. 😊
וכמו שאמרתי קודם.. בטוחה ששניכם תעשו את העבודה כמו שצריך.. 😊
ואם צריכים עזרה אז אני פה.. 😊
[שכחת לציין שבספטמבר לירז יפרוש ואת מקומו תמלא שירן..]
כמו לודה לא יהיה אף פעם אין לך תחליף וזה ברור לך..!!
נעשה את כל המאמצים!!
וזה הזמן גם לברך את השירן אז מזל טוב יקירתי!!
אוהבת המון המון..
מורן! 😉
מורן, מצטערת אם אני אהיה קצת בוטה עכשיו.. אבל..
צאי מעולם האשליות שלך !
יש לי תחליף כמו שלך יש תחליף !
כל אחד הוא בר תחלופה, במיוחד באתר הזה !
אם כבר באתר הזה למי שאין תחליף זה רק לנהיר, כי הוא זה השקים את האתר.
אז די כבר..
לודה די עם השטויות לא לכל אחד יש תחליף..
בטח שלא לך ויש המון המון שמתגעגעים כמוני לפחות!!
QUOTE (moranoosit @ 12/07/2005) לודה די עם השטויות לא לכל אחד יש תחליף..
בטח שלא לך ויש המון המון שמתגעגעים כמוני לפחות!!
לא שטויות. אני רצינית.
כדאי שתתחילי לקלוט את זה.. כל אחד הוא בר תחלופה ובסופו של דבר גם אותך יחליפו.
וחוץ ממך מתוקה.. [ואולי סטס] אף אחד לא מתגעגע.. אני יודעת מה אני אומרת יותר טוב אז אל תתווכחי..
ואם את רוצה דעה של מישהו אחר אז דברי עם נהיר והוא יגיד ךלך אותו דבר, שאני ואת וכל אחד הוא בר תחלופה..
אז צאי מהסרט מותק..
נ.ב
תעדכני אותי מה נסגר עם אסף..