ממממממממממממממממממממש לא תמיד נכון מממש ממש לא
אולי במקרים אחרין לא..
אבל נסכים שכמעט כול הבנים רוצים רק להשכיב בנות..
נכון יש שלא..אבל יש שכה ויש הרבה שכה!
אנשים אולי תרגעו?,
כתבתי הרובבבבבבב!!
לא הכללתי,
אז יאללה תירדו מיזה!
לודה:
ת' יפתי 😉
QUOTE (Suga @ 26/06/2005) אולי במקרים אחרין לא..
אבל נסכים שכמעט כול הבנים רוצים רק להשכיב בנות..
נכון יש שלא..אבל יש שכה ויש הרבה שכה!
אני לא
ואני לא הומו 😁
חח מי אמר שאתה כה..
כמו שהודיה אמרה הרוב היא לא הכלילה..
בקיצר גמני לא מכלילה אני רק אומרת מה שאני חושבת...
ולא אמרתי שאתה כזה..
כתבת כמעט כל בן 😊
זה אומר שלמצא בן שלא רוצה להשכיב בחורה ממש חלוש,משהוא כמו אחד למיליון 😊
ואני לא חושב שאני כזה מיוחד 😁
QUOTE (אהבהזהלאקל @ 26/06/2005) לודה אני מסכים איתך יחסית
כי נגיד לי כל הבנות שהייתי איתן במערכת יחסים איך שהוא פגעו בי.. ולא אני דווקא בהן..
מבינה אז לא תמיד הבן הוא החרא רוב המקרים זה כן אני לא ישקר לך
אבל אצלי זה אף פעם לא קרה
אני בחיים לא יהיה חרא כמו שאתן מתארות..
ואני בטוח שעוד הרבה בנים הם כמוני
כולה רוצים אהבה פשוטה ומיוחדת במינה.. לא רוע וכאב אבל הגורל הוא זה שקובע בסוף ואנחנו יכולים רק לשפר קצת..
בנים כמוך הם המיעוט..
QUOTE (son_of_rain @ 26/06/2005) כתבת כמעט כל בן 😊
זה אומר שלמצא בן שלא רוצה להשכיב בחורה ממש חלוש,משהוא כמו אחד למיליון 😊
ואני לא חושב שאני כזה מיוחד 😁
התכוונתי לרוב..
אני בטוחה שיש בנים שהם לא כאלה..
יותר נכון אני מכירה בנים לא כאלה...
🙄
מצד אחד באמת בנים עושים את זה יותר...
אבל גם יש הרבה בנות שלא חסר להן בקטע הזה..!!
אבל הודיה מאמי את צודקת, זה באמת הרוב בנים 😊
*~ענבל~*
QUOTE (ילדונות_17 @ 25/06/2005) בנים יגידו לבנות שהם מאוהבים בהן רק בשביל להכניס אותן למיטה ולעומט זאת בנות יגידו לבנים שהן מאוהבות בהן ובלי שום קשר למיטה
אני חושבת שברוב המיקרים זה כן נכון ביגלל זה מאוד קשה לבת לסמוך על בן!!
סתם מישפט חמוד:
"האישה לא לא תישכח את הגבר שהשיגה, הגבר לעולם לא ישכח את האישה שלא הצליח להשיג"
בנים זה עםםם שונה מבנותתת וזה מעצבןן!!..=/
QUOTE (DarK AnGeL 88 @ 26/06/2005) QUOTE (אהבהזהלאקל @ 26/06/2005) לודה אני מסכים איתך יחסית
כי נגיד לי כל הבנות שהייתי איתן במערכת יחסים איך שהוא פגעו בי.. ולא אני דווקא בהן..
מבינה אז לא תמיד הבן הוא החרא רוב המקרים זה כן אני לא ישקר לך
אבל אצלי זה אף פעם לא קרה
אני בחיים לא יהיה חרא כמו שאתן מתארות..
ואני בטוח שעוד הרבה בנים הם כמוני
כולה רוצים אהבה פשוטה ומיוחדת במינה.. לא רוע וכאב אבל הגורל הוא זה שקובע בסוף ואנחנו יכולים רק לשפר קצת..
בנים כמוך הם המיעוט..
מסכימה עם לודה
נכון יש מיעוט של בנים שלא מעוניינים רק להשכיב בנות אלה אומרים את מה שהם מרגישים באמת,
יש לי חבר והוא בלי עין הרע חמסה חמסה חמסה!!,
מאוהב בי ואומר לי את זה כל הזמן והוא לא אומר לי את זה רק בגלל שהוא רוצה להשכיב אותי,
והוא גם מוכיח לי את זה כל פעם מחדש!!,
ת' לכל אלו שהסכימו איתי 😁
אבל גם לנשים לא חסר...
נשים זה עם אכזר..חח למרות שאני אישה אני חושבת ככה...
אולי גבר רוצה להשכיב תאישה אבל אמא שלי אמרה לי פעם אחת עם אישה רוצה להרוסס גבר היא עושה את זה בשנייה...
אני כה מסכימה עם הודיה שגברים רובם לא מכלילה רותים מיטה..
אבל ב'מת גם לנשים לא חסר!
אנחנו גם לא תמימות,
אבל אנחנו הבנות יותר חושפות ת'רגשות האמיתיים שלנו,
ופחות מפנימות ת'רגשות שלנו,
לא כולן הכוונה