אנשים ערכתי ת'הודעה הראשית של הנושא,
אז תירדו מיזה,
ו-son_of_rain
חחחחחחחח זה בסדר מאמי,
לא כולם אותו הדבר 😁
זה לא כל כך נכון אני בתור בן מצאתי את אהבת חיי בלי שום קשר למיטה או לא..!
אגב, הודיה..
מה גרם לך לכתוב את זה?
קרה משהו?
אבל נסכים שרוב הבנים כאלה..
הודיה אני מסכימה איתך..
יש ויש זה נכון..אבל הרוב הם כאלה..שמה שהם רוצים זה מיטה
לודה:
וואלה לפני כמה ימים הבנתי עד כמה האהבה זה דבר מושלם ומתוק!!,
מצאתי ת'נסיך שלי ואני הבנאדם הכי מאוהב ומאושר שיש על פני האדמה כרגע,
וכן קרה...
אבל לא לי אלה לכמה חברות שלי ,
הם ניתקלו בכמה בנים שאמרו להן שהם מאוהבים בהן...
וזה היה רק בשביל להכניס אותן למיטה
*******************************************************
yosilyas:
תסתכל טוב טוב בתגובה שבדף הראשי של הנושא הכי למעלה,
ותראה שאחרי העריכה הוספתי שאני לא מכלילה
********************************************************
Suga:
ת' על ההסכמה נישמתי 😉
QUOTE (ילדונות_17 @ 25/06/2005) לודה:
וואלה לפני כמה ימים הבנתי עד כמה האהבה זה דבר מושלם ומתוק!!,
מצאתי ת'נסיך שלי ואני הבנאדם הכי מאוהב ומאושר שיש על פני האדמה כרגע,
וכן קרה...
אבל לא לי אלה לכמה חברות שלי ,
הם ניתקלו בכמה בנים שאמרו להן שהם מאוהבים בהן...
וזה היה רק בשביל להכניס אותן למיטה
במי את מאוהבת? 😊
ילדונת 17 אהבתי את החתימה שלך
יש לך עוד כאלה???
והאמת בנוגע לנושא שפתחת
אני לא יודעת מה לחשוב יש לי פיצול אישיות
לפעמים אני חושבת שזה נכון
ולפעמים לא
זה תלוי האמת באופי של אותו בחור
מה שכן
אני יכולה לומר לך בוודאות יש המון כאלה שיעשו הכל כדי להכניס אותה אחת למיטה ואח"כ לנטוש
לודה:
סודות מדינה חחחח 😁
***********************
סילבסטר החתולה:
שמחה שאהבת מאמי,
אם הכוונה לזוג,
אז לקחתי אותו מהאתר ומהנושא שענבל פתחה,
על אהבה,
ובגלל אותם אלה שיעשו הכל בשביל לקחת ת'בנות למיטה פתחתי ת'נושא הזה
בנות ניראה לי חלקכן מגזימות מאוד!
יש המון המון בנים שהם לא ככה לא צריך ולא חייבים להכליל
יש בנים שכן אוהבים בנות מהסיבות הנכונות ולא רק מהסיבה שהם רוצים להכניס אותן למיטה
יש בנים שאכפת להן מהאהבה מאוד, והם היו מוכנים לעשות הכל רק בשביל לשמוע את קולה של אהובת ליבם בטלפון
יש בנים עם לב רך ויש עם לב קשה אבל בסופו של דבר אני מאמין שלכל אחת אחד יש תאהבה שלו ויש תאחד שלו \ שלה איפשהו שם מחפשים אחד את השני
אני יודע שזה טיפה לא היה קשור לא חייבים לרצוח אותי בגלל זה
אבל בכל מקרה יש המון אנשים טובים בנות אל תחשבו שכולם חארות..
זה לא ככה
QUOTE (ילדונות_17 @ 25/06/2005) לודה:
סודות מדינה חחחח 😁
אני כספת, אשמור לעצמי 😊
חח סתם.. שמחה שאת שמחה 😊
QUOTE אבל בכל מקרה יש המון אנשים טובים בנות אל תחשבו שכולם חארות..
להגיד לך ת'אמת.. אני כן חושבת כולם חארות.
אבל כשמגיע הרגע הם משתנים..
אני מכירה המון בנים שהם אחלה בני אדם.. אבל בנוגע לבנות.. הם פגעו ולא קצת..
אני מכירה מישהו שהוא ידיד טוב שלי... אבל כשהיינו יחד הוא פגע בי שחבל על הזמן..
נראה לי כשאתם עם בנות אתם מאבדים את הידיים והרגליים ושוכחים מה זאת התנהגות אנושית.
נגיד אני יודעת לגבי שאם צריך לסיים קשר אז אני אסיים אותו על הצד הטוב ביותר ובצורה הכי טובה
אבל לעומת זאת יש בנים שלא יודעים לסיים קשרים, או שהם מתעלמים שבועיים מהחברה (מה שקרה לחברה שלי)
או שהם נפרדים מתי שעולה להם החשק בלי סימן מקדים ואפילו אם זה ביום מיוחד (מה שהאקס שלי עשה)..
ונכון, יש גם בנות שהן חרא, אבל להגיד לך משהו? הן המיעוט.
רוב הבנים, ושוב אני אומרת רוב הבנים הם די חארות.
הם כמו בעלי פיגור שיכלי ביחס לבנות, הם צריכים עזרה כל הזמן !
QUOTE נראה לי כשאתם עם בנות אתם מאבדים את הידיים והרגליים ושוכחים מה זאת התנהגות אנושית
לא כולם
כן יש כאלה ויש כאלה,ואי אפשר לדעת את מי יש יותר
QUOTE אבל לעומת זאת יש בנים שלא יודעים לסיים קשרים, או שהם מתעלמים שבועיים מהחברה (מה שקרה לחברה שלי)
או שהם נפרדים מתי שעולה להם החשק בלי סימן מקדים ואפילו אם זה ביום מיוחד (מה שהאקס שלי עשה)..
הם פשוט כנראה לא התבגרו מספיק
QUOTE (son_of_rain @ 26/06/2005) QUOTE אבל לעומת זאת יש בנים שלא יודעים לסיים קשרים, או שהם מתעלמים שבועיים מהחברה (מה שקרה לחברה שלי)
או שהם נפרדים מתי שעולה להם החשק בלי סימן מקדים ואפילו אם זה ביום מיוחד (מה שהאקס שלי עשה)..
הם פשוט כנראה לא התבגרו מספיק
אני מכירה את שניהם טוב מאד.. ידידים טובים..
אחלה בני אדם..
אבל כשהם עם בנות.. לא משהו..
אני לא יודעת כבר מה לחשוב..
כאילו מצד אחד אני חושבת כמו הודיה ומצד שני גם התגובות שלכם נכונות..
עזבו חחח אין לי מושג כבר מה לחשוב..
לפי דעתי זה ממש לא נכון..יש כאלה ויש כאלה..
למזלי..שלי לא כזה חחחח כפרה עליו!!
לודה אני מסכים איתך יחסית
כי נגיד לי כל הבנות שהייתי איתן במערכת יחסים איך שהוא פגעו בי.. ולא אני דווקא בהן..
מבינה אז לא תמיד הבן הוא החרא רוב המקרים זה כן אני לא ישקר לך
אבל אצלי זה אף פעם לא קרה
אני בחיים לא יהיה חרא כמו שאתן מתארות..
ואני בטוח שעוד הרבה בנים הם כמוני
כולה רוצים אהבה פשוטה ומיוחדת במינה.. לא רוע וכאב אבל הגורל הוא זה שקובע בסוף ואנחנו יכולים רק לשפר קצת..