בנים יגידו לבנות שהם מאוהבים בהן רק בשביל להכניס אותן למיטה ולעומט זאת בנות יגידו לבנים שהן מאוהבות בהן ובלי שום קשר למיטה
ממש לא תמיד נכון... אל תכלילי
צודקת אבל אצל הבנים זה יותר קורה מאשר אצל הבנות...
אני מצאתי מישהו שזה לא הדבר היחיד שחשוב לו 😍
מסכימה עם זאת שמעליי...
זה ממש לא תמיד ככה...
אני והאקס שלי היינו ביחד כי אהבנו אחד ת'שניי..
וניפרדנו מסיבות אחרותת לגמריי..
זה שטויות במיץץ..ולא כל הבנים כאלהה..!
למשלנו..😁
אוהבתתת מרינושששש..!
חיחי גמני מצאתי 😂
וברור שאצל בנים זה קורה יותר... אבל, אסור להכליל
האמת אני אף פעם לא שמתי על זה דגש.
בן יכול להגיד לאחת שהוא אוהב אותה והוא מתכוון לזה ולאחרת הוא יכול להגיד את זה סתם.
ואותו דבר לגבי בנות.
לא קשור למיטה או לא. לפעמים זה פשוט קורה.
וכן יש בנים שמספרים סיפורים כדי להכניס בנות למיטה..
אבל בסופו של דבר הם מתבגרים..
[אגב.. נראה לי זה מתאים לפורום כללי... 😊]
יש הרבה מגעילים כאלה שצריך .. בעעעע לחתוך להם ת'שמוליק !!
אבל יש גם כאלה שהם לא כך.. ואותם צריך לחפש !!
משהו לחיים - כל הבנים חראותץ.. רק למצוא את החרא הפחות מסריח !!
ערכתי ת'הודעה והוספתי שם "" כתבתי את זה בצבע אדום והדגשתי גם
סיק ברבי:
שיהיה בהצלחה נישמתי 😁
************************
מרינוש:
התגובה שלי מעל התגובה שלך,
ו-ת' על ההסכמה 😁
אוףף לודהה דיייי..
את כבר לא מנהלת ולא קשורה להנהלהה
למה את עוד פעם מתחילהה..?!!?!?!
זה כ"כ מעצבןן..!!
אופסיי סוריי הודיה מאמי לא שמתי לב שזאת את.. 😁
אני מעבירה,
לא צריך להתווכח,
ואני ערכתי ת'הודעה והוספתי "",
אז לא ליפול עלי!,
ת'
QUOTE (דגלכח @ 25/06/2005) אוףף לודהה דיייי..
את כבר לא מנהלת ולא קשורה להנהלהה
למה את עוד פעם מתחילהה..?!!?!?!
זה כ"כ מעצבןן..!!
מה הקשר אם אני מנהלת או לא?
כל אחד טועה, זה אנושי ואם מישהו לא משנה מי יכול לעזור, להסביר איך לתקן את הטעות אז למה לא?
לדעתי זה באחריות של כל גולש.
ואת מתעצבנת סתם, תירגעי.. יותר טוב לבריאות..
QUOTE יש הרבה מגעילים כאלה שצריך .. בעעעע לחתוך להם ת'שמוליק !!
עכשיו אני אחשוב פעמיים כאתכוון להגיד למישהיא שאני אוהב אותה או משהוא בסגנון 😊
כי השמוליק שלי יקר לי למרות שאני לא קורא לו שמוליק 😊
QUOTE משהו לחיים - כל הבנים חראותץ.. רק למצוא את החרא הפחות מסריח !!
נראה לי כבר ציינתי פעם שיש לנו בנות נחמדות באתר 😁