אה ואני מסכימה עם התגובה הזו :
QUOTE כי סליחה לא פותר הכול..
גם עם תבקשו אלף סליחות הפגיעה והכאב והמעשה נשארים במוח ובלב..
צריך זמן המון זמן..
ום יש פגיעות שעליהם בחיים אי אפשר לסלוח...זה תלוי..
אני לא יודעת ממש מה להגיד לך...כי למשל ביקשתי סליחה מחברה שלי כי עשיתי דבר שבשבילי זה דבר נורא ...והיא כזה כעסה עליי אבל ביקשתי ממנה סליחה אבל אני יודעת שאם הייתי במקומה לא הייתי סולחת
אבל היא סלחה לי...ואפילו שהיא סלחה לי הייתי צריכה גם לסלוח לעצמי...וזה כבר דבר קשה...למרות שאני סולחת לעצמי תמיד...זה היה פשוט משו אחר..
לאה 😛
QUOTE (סילבסטר החתולה @ 25/06/2005) אה ואני מסכימה עם התגובה הזו :
QUOTE כי סליחה לא פותר הכול..
גם עם תבקשו אלף סליחות הפגיעה והכאב והמעשה נשארים במוח ובלב..
צריך זמן המון זמן..
ום יש פגיעות שעליהם בחיים אי אפשר לסלוח...זה תלוי..
ת' מאמי!
אני פשוט חושבת ככה כי אני עברתי את זה..
והאמת קשה לסלוח..
אני לדוגמא עדיין לא סלחתי...
QUOTE אה ואני מסכימה עם התגובה הזו :
QUOTE
כי סליחה לא פותר הכול..
גם עם תבקשו אלף סליחות הפגיעה והכאב והמעשה נשארים במוח ובלב..
צריך זמן המון זמן..
ום יש פגיעות שעליהם בחיים אי אפשר לסלוח...זה תלוי..
QUOTE ת' מאמי!
אני פשוט חושבת ככה כי אני עברתי את זה..
והאמת קשה לסלוח..
אני לדוגמא עדיין לא סלחתי...
אני יודעת מתוקה
גם אני בתוכי לא סלחתי
אני לא יכולה לסלוח על מה שהיה
והכי גרוע זה שהוא ניסה להאשים אותי בכל
וכאילו הוא יוצא מזה כ"מלאך"
אני לא מסוגלת לסלוח לו ,וכשאני מדברת איתו אני מדברת סתם כי משעמם לי באותו הרגע
או בלת ברירה
כאילו בכעסס
מממ נכון מאמי..
זה קשה לסלוח..מאוד קשה!
הפגיעה והכאב יותר קשים מהכול!