QUOTE (AfArSeXyT @ 13/06/2005) כל מי שהגיבה פה!
אני פשוט מצדיקה אותה!
למילה סליחה יש כל כך הרבה משמעויות
ובאמת..לא קרה לך שמישהו פגע בך מאוד מאוד וגרם לך לכאב ענק ואז הוא ביקש סליחה וגם אם מאוד רצית לסלוח לו לא יכולת לשכוח את הכאב שהוא גרם לך...לא קרה לך כזה דבר?
כי לי קרה! ואני בטוחה שכמעט לכול אחד קורה!
ואני עוד נחשבת לבנאדם סלחן וותרן מאודדדדדדדד לפעמים יותר מדי...
אנשים לפעמים כל כך פוגעים בנו שאנחנו פשוט לא מסוגלים לסלוח כי אנחנו כל כך פגועים ולא מבינים למה הם פגעו בנו ככה..
יש אנשים שסולחים מהר (כמוני למשל)
ויש אנשים שקשה להם לסלוח ולעבור הלאה כאילו כלום לא קרה..וזה טבעי..כי יש כאלה אנשים!אני בעצמי מכירה!
וכן! אני מצדיקה אותך! גם אני חושבת שיש אנשים שיותר מדי נדחפים לענינים שלא שלהם! וחושבים שהם מושלמים ושופטים את כל העולם בלי להסתכל על עצמם קודם!
מה לעשות יש אנשים שאוהבים לדבר יותר מדי ולהרצות לכל העולם אבל הם עצמם לא יקשיבו למילים שיוצאות להם מהפה!
אז זהו אני חושבת שאמרתי בערך הכל..אבל רק דבר 1 נשאר לי להגיד לך!
אני חושבת שאת פשוט מקסימה! אם את מתחרטת על המעשה שלך(אולי באמת עשית משהו מאוד פוגע שקשה לסלוח לך) אבל העיקר שאת מתחרטת ומצטערת על מה שעשית! זאת תכונה כל כך טובה לדעת להודות בטעויות שלך..ובעצם יש תכונה יותר טובה..אתה לא צריך רק לדעת להודות בטעויות שלך אתה צריך גם להפנים את הטעויות שלך ולא לחזור עליהן! זאת ה-ת-כ-ו-נ-ה הטובה!!
ואני רואה שלך יש אותה...!! תמשיכי! ואל תאבדי אותה בחיים! אני מקווה שיסלחו לך..כי גם לסלוח זה תכונה טובה...שפוגעים בך קשה לסלוח! לא כל אחד יכול לסלוח ולהבליג על הכאב שנגרם לו...את צריכה לזכור את זה...
בהצלחה! ומקווה שיסתדר לך 😊
-אפרסקסית-
תודה מתוקה
ותודה לכול מי שהיגיב לי באמת תודה..
ואני גם אחד מאלו שסולח מהר מאוד
😉 בבקשה...מקווה שאיכשהו הצלחתי לעזור
אני סולח לכולם .... אם הם באמת מצטערים
אבל אני חייב לציין שרק לומר את זה לא עוזר לי לסלוח ...
אני צריך מעשים משהו שיראה שהם מיצטערים כי רק מילים בלי מעשים זה חסר טעם ....
ויש כאלו שיעשו דברים כל כך קשים וכל כך נוראים שלעולם אני לא יסלח להם על דברים מסויימים ...
לעד
אין מה לעשות זהו טבע האדם
המוח עובד ככה וככה זה נישאר .... שעושים משהו רע תמיד זוכרים את זה
זה שמישהו מיצטער לא מוחק את זה מהזיכרון, אז זה תלוי בדבר שעשו אני מניח בסופו של דבר
אני לדגומא בחים לא מבקשת סליחה..
וסליחה לא פותר הכול..
את לא יכולה לפגוע במישהו ואח"כ לבקש סליחה ואז כאילו הכול נשכח..
זה לא ככה...גם עם אומרים סליחה הכאב והפגיעה לא חולפת..
ובשביל זה צריך זמן...המון זמן!
היי בבכל מקרה ללא קשר Suga יש לך את ספירות בחתימה
כמה מרגש שיש עוד אנשים שמכירים אותו
חה חה
תיראי מתוקה ..
אף אחד לא מושלם ולי הרבה פעמיים קרה ככה שעשיתי טעות ולרוב אמא שלי הזכירה לי אותה או חברה ..
לפעמיים אני חושבת עד כמה הבן אדם יכול להיות שפל .. מעליב פוגע נורא הורג אונס ..
ולמרות הכל יש אנשים טובים ויש רעים בעולם וחבל שככה...
תראי מותק זה אוםי של בנאדם
הוא יכול להיות סלחן והוא יכול להיות גם לא..
אני אישית סלחנית לדברים קטנים..
אם זה ריב גדול אז לוקח לי המון זמן לסלוח..
"כי רק הזמן ירפה את הלב כי רק הזמן ירפה את הכאב ועוד נדע
אהבה של אמת אהבה אמיתית מלב שאוהב"
הזמן מחזק את הלב והנשמה מאמי..
יכול לקחת יום יכול לשקחת חודש מכיכול לקחת 20 שנה..
תלוי באופי שלו.. 😛
אם את צריכה מש'ו דברי איתי בפרטי 😊
מווווווווואהההה
נטעע 😊
אנשים טועים ומבקשים סליחה את צודקת ובענק!!,
אבל לא תמיד אפשר לסלוח,
יש כאלה שאומרים שהם סולחים אבל מבפנים הם לא סלחו,
זה לא כזה קל לסלוח,
אבל זה גם תלוי בגודל הטעות שעשינו ושעלייה אנחנו רוצים שיסלחו לנו
כל מקרה לגופו
וזה גם ממש תלוי באדם שמבקש\ שמבקשים ממנו סליחה
=]
תשמע\י אני איתך בשאלה....למה אי אפשר לסלוח???
פגוע>תלוי על מה...אמרתי כבר, כל מקרה לגופו וזה תלוי באדם גם..
אם לדוג' אדם שאתה סומך עליו משקר לך הרבה או בוגד בך מה היית מרגיש? רע, נכון?!
ואם הוא היה מבקש סליחה והוא עדיין חשוב לך אז אולי לא היית סולח אבל במקרה שכן היית סולח
לא היית שוכח לו את זה...
=] אוהבתתת
כי סליחה לא פותר הכול..
גם עם תבקשו אלף סליחות הפגיעה והכאב והמעשה נשארים במוח ובלב..
צריך זמן המון זמן..
ום יש פגיעות שעליהם בחיים אי אפשר לסלוח...זה תלוי..
תראי יש טעויות שעושים וקשה לסלוח..אבל כמו שאומרים הזמן הוא התרופה הכי טובה..
על טעויות סולחים אבל כמו שאומרים גם משלמים..
ואני אומרת לך מניסיון אישי יש דברים שיותר מדיי פוגעים בשביל לסלוח
ובדרך כלל זה קל סלוח לאויב קשה לסלוח לאוהב...
ואני רוצה שתדעי שהלוואי שהיה קל לסלוח כמו שקל לבקש סליחה
טבע האדם הוא חרא
סליחה על הביטוי
פשוט כל מעשה זה משהו אחר
צריך לסלוח על הכול זה קשה אבל חייבים אחרת זה גורר דברים שלא רוצים ( חרוז חח)
החיים אף פעם לא פשוטים כשאנחנו רוצים אותם פשוטים
אבל כשרוצים קושי הם דווקא כן פשוטים אף פעם לא מגיע לנו מה שאנחנו רוצים אנחנו צריכים ללמוד להספק ולהסתדר עם מה שיש לנו
תראי מאמי אני אגיד לך כזה דבר
חד וחלק לבני האדם קשה לסלוח
אנחנו מנסים אני לא אגיד שלא אבל קשה לשכוח דברים מסויימים זה כואב שנזכרים בזה , אי אפשר למנוע את הזיכרונות הם מטרידים בראשנו.
אני אגיד לך מניסיון
בתחילת השנה קבעתי עם מישהו להיפגש התפלחתי במיוחד עבורו מהמסיבה שהמורה אירגנה, קבעתי להיפגש איתו אחרי ויכוחים ושיכנועים
בקיצור אחרי הפגישה חזרתי הביתה הכל היה טוב ויפה ואזזזזז......... כל הבלאגן התחיל
הוא התחיל להיות אובסיסיבי אליי ולהטריד אותי עם השאלות שלו , למה אני יוצאת איתו, למה אני כותבת (לדוגמא: " אלון אני חולה עליך מותק) וכו'
זה הפך להיות ממש גרוע ומיום ליום זה גבר
בסופו של דבר התחלתי לקלל אותו ולריב איתו כל שיחה שלנו התחילה יחסית בטוב והסתיימה ברע. כמה פעמים הכנסתי אותו לאיגנור , מחקתי את הטלפון וזה
במשך כמה חודשים לא דיברנו , ופתאום הוא שלח הודעה
הוא ביקש סליחה ושהוא לא יכול בלעדיי ,שהוא עדין אוהב אותי והוא התחיל לקשקש על מוסר ושהוא עשה הכל למעני , ופשוט לא יכולתי לסלוח לו לגמרי
כעת תקופה הזו אנחנו מדברים לעיתים והוא עדין רוצה להיפגש
אבל אני לא מסוגלת לסלוח לו , לא ניתנת לי האפשרות הזו
תמיד שאני מדברת איתו אני יודעת בדיוק איך זה יסתיים.
בקיצור מאמי
קשה לאנשים לסלוח אפילו על כמה דברים קטנים ולא הגיונים
אני מאמינה שבמשך הזמן נלמד לסלוח , אולי צריך לדעת איך. ולקבל עזרה.