תגידו לי למה בני אדם לא יודעים ליסלוח למה הם תמיד חייבים להזכיר תדברים הרעים למה?
כשבן אדםן מאוד מאוד מיצטער על מה שהוא עשה עד כמה שהטעותצ שלו היתה וחמורה צרכים ליסלוח
הסליחה מיועדת בשביל זה בשביל ליסלוח
למה בני אדם לא מבינים אחד את שני למה?
לא ידעתי איפה לשים את זה אבל בבקשה אל תינעלו
מאמי..
הזמן עושה את שלו..
הוא מרפא את הכאב..
וגורם לבן אדם לסלוח..
תאמיני לי ..מנסיון..!!!!
ואם את צריכה עזרה במשהו..
את תמיד יכולה לפנות אלי מאמי..
אוהבת,
גלוש=]
מאמי לא כולם כאלה זה תלוי באופי של בנאדם
יש כאלה שיכולים לסלוח ולשכוח
ויש כאלה שלא יכולים ואין מה לעשות
אבל הזמן עושה את שלו ועוזר לכאב קצת להעלם
למרות שתמיד תהיה צלקת בפנים
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
את לא יכולה לעשות משהו ואז לבקש סליחה ולחשוב שזה פותר הכל
זה לא פותר שום דבר
סליחה זה מילה שהמציאו כדי לתרץ טעויות
QUOTE (_NoAnGeL_ @ 12/06/2005) את לא יכולה לעשות משהו ואז לבקש סליחה ולחשוב שזה פותר הכל
זה לא פותר שום דבר
סליחה זה מילה שהמציאו כדי לתרץ טעויות
נכוןן אבל כול בן אדם עושה טעויות וכול בן אדם אמור ליסלוח ולבקש סליחה לכול מילה יש משמעות ולמילה סליחה יש משמעות מיוחדת ובמיוחד כשאומרים אותה מכול הלב כשמבקשים סליחה מכול הנשמה
ומלא עוד היתי מבינה משהו חמור שקשור לכול בן אדם אבל זה לא זה קשור עליי זה קשור לחיים שלי ורק שלי
תסבירו לי למה אנשים חייבים להיתערב בכול דבר
למה הם שופטים אנשים מבלי להיסתכל על עצמם זה פשוט מעצבן אותי.. וזה לא פיר
קרה לך מקרה מסוים שאת אומרת את זה?
במקרים מסויימים זה נכון... סליחה באמת מראה שהבנאדם מתחרט
אבל לפעמים זה פשוט לא מספיק
תראי זה שמבקשים סליחה מכל הלב יכולה רק לגרום לבנאדם להעריך את מי שמבקש את הסליחה... אבל יש דברים שממש פוגעים וכמה שיגידו סליחה אפילו אם יתכוונו מכללל הלב באמת באמת זה לא יוכל לגמור עם הכאב של הפגיעה....אפילו אם הם מאוד ירצו.
לא קרה לך פעם? לא קרה לך שממש ממש נפגעת ממישהו והוא בא לבקש סליחה ואמרת לו בסדר אבל בפנים עדיין היית פגועה וכועסת?
כל מי שהגיבה פה!
אני פשוט מצדיקה אותה!
למילה סליחה יש כל כך הרבה משמעויות
ובאמת..לא קרה לך שמישהו פגע בך מאוד מאוד וגרם לך לכאב ענק ואז הוא ביקש סליחה וגם אם מאוד רצית לסלוח לו לא יכולת לשכוח את הכאב שהוא גרם לך...לא קרה לך כזה דבר?
כי לי קרה! ואני בטוחה שכמעט לכול אחד קורה!
ואני עוד נחשבת לבנאדם סלחן וותרן מאודדדדדדדד לפעמים יותר מדי...
אנשים לפעמים כל כך פוגעים בנו שאנחנו פשוט לא מסוגלים לסלוח כי אנחנו כל כך פגועים ולא מבינים למה הם פגעו בנו ככה..
יש אנשים שסולחים מהר (כמוני למשל)
ויש אנשים שקשה להם לסלוח ולעבור הלאה כאילו כלום לא קרה..וזה טבעי..כי יש כאלה אנשים!אני בעצמי מכירה!
וכן! אני מצדיקה אותך! גם אני חושבת שיש אנשים שיותר מדי נדחפים לענינים שלא שלהם! וחושבים שהם מושלמים ושופטים את כל העולם בלי להסתכל על עצמם קודם!
מה לעשות יש אנשים שאוהבים לדבר יותר מדי ולהרצות לכל העולם אבל הם עצמם לא יקשיבו למילים שיוצאות להם מהפה!
אז זהו אני חושבת שאמרתי בערך הכל..אבל רק דבר 1 נשאר לי להגיד לך!
אני חושבת שאת פשוט מקסימה! אם את מתחרטת על המעשה שלך(אולי באמת עשית משהו מאוד פוגע שקשה לסלוח לך) אבל העיקר שאת מתחרטת ומצטערת על מה שעשית! זאת תכונה כל כך טובה לדעת להודות בטעויות שלך..ובעצם יש תכונה יותר טובה..אתה לא צריך רק לדעת להודות בטעויות שלך אתה צריך גם להפנים את הטעויות שלך ולא לחזור עליהן! זאת ה-ת-כ-ו-נ-ה הטובה!!
ואני רואה שלך יש אותה...!! תמשיכי! ואל תאבדי אותה בחיים! אני מקווה שיסלחו לך..כי גם לסלוח זה תכונה טובה...שפוגעים בך קשה לסלוח! לא כל אחד יכול לסלוח ולהבליג על הכאב שנגרם לו...את צריכה לזכור את זה...
בהצלחה! ומקווה שיסתדר לך 😊
-אפרסקסית-
זה פשוט באופי של הבנאדם.
יש את האנשים שיודעים איך לשכוח ורוצים בזה.
ויש את האנשים שפשוט לא מוכנים לוותר ונטורים את ה"טינה".
מקווה שאצלך זה פשוט בעיה זמנית ושבאמת שאחרי זמן מה הכל יפתר.
בהצלחה
ועם זאת... יש טעויות שפשוט לא צריכות להיות
אין לי מה להוסיף =]]
כולכם אמרתם דברים נכונים =)
מקווה שהכל יסתדר,
-ניבו'ש- 😊
QUOTE (_NoAnGeL_ @ 13/06/2005) ועם זאת... יש טעויות שפשוט לא צריכות להיות
בדיוק
אני גם מסכימה עם זה שיש טעויות שלא צריכות להיות
כמו בגידה למשל
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 13/06/2005) אני גם מסכימה עם זה שיש טעויות שלא צריכות להיות
כמו בגידה למשל
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
בגידה בעיני זה הדבר הכי מלוכלך שקיים בקשר,
מאבדים את כל מה שכן הצליחו לבנות בקשר.
מסכימה איתך מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*