אהבתי בטירוףףףףף
את כתבת??!
ווואי ממש יפה..אהבתיייי 😛
שמחה שאהבתן...ולמי ששאלה לא לא אני רשמתי את זה קראתי את זה והרגשתי צורך לשתף בזה עוד אנשים כי אינ חושבת שזה ממש ממש נכון
מדהים!!...חחח...חוץ מאל תיתנו להיכנס למכנסיים..אני חושבת שזה לא דבר רע.... 😉
QUOTE (רומי_המאמי @ 30/06/2005) מדהים!!...חחח...חוץ מאל תיתנו להיכנס למכנסיים..אני חושבת שזה לא דבר רע.... 😉
כן אבל קודם שהיכנסו לך ללב!!...אחר כך שיכנסו למכנסיים!