חייכו 😊 הכל לטובה
תנסו את סם האהבה = = > קחו סיכון
תלמדו לצחוק = = > כאילו אין מחר
נצלו כל שנייה = = > לפני שיהיה מאוחר
תהיו אמיתיים לעצמכם = = > בלי ז-י-ו-פ-י-ם
תעניקו אך ורק לאלה = = > שלכם מ-ע-נ-י-ק-י-ם
תנו לאנשים להכנס לכם ללב = = > לא למכנסיים
תלמדו להסתכל זה לזה = = > בעיניים
אל תפחדו ליפול = = > ואל תפחדו להתאכזב
כי חלק מההתבגרות הוא = = > ההתמודדות עם ה-כ-א-ב
תהנו מהחיים כל עוד = = > א-פ-ש-ר
רק אלוקים יודע איפה נהיה = = > מחר
מקווה שאהבתם אני ממש אהבתי 😁
תגיבווווווווווו 😊 [SIZE=1][FONT=Arial][SIZE=1][COLOR=red]
אהבתי בטירוףףףףףףףףףףףףף
תודה 😊
מהמםםם והכי נכון בעולם אהבתי מאמי תודה רבה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
יפההההההההההההההה
אהבתי 😊
וואי איזה נכוןן
ממש ממש יפה...
אהבתי ....
🙄
שמחה שאהבתם אני מקווה גם שכולנו נידע איך להכניס את זה לחיים שלנו ביום יום 😁
יוואוו אבבתי בטירוףף..שמתי את זה באווי שליי קלטו:
תנסו את סם האהבה = = > קחו סיכון
תלמדו לצחוק = = > כאילו אין מחר
נצלו כל שנייה = = » לפני שיהיה מˆאˆוˆחˆר
תהיו אמיתיים לעצמכם = = » בלי ז-ˆי-ˆו-ˆפ-ˆיˆ-ם
תעניקו אך ורק לאלה = = » שלכם מ-ע-נ-י-ק-י-ם
תנו לאנשים להכנס לכם ללב = = » לˆא לˆמˆכˆנˆסˆיˆיˆם
תלמדו להסתכל זה לזה = = » בˆעˆיˆנˆיˆיˆם
אל תפחדו ליפול = = » ואל תפחדו להתאכזב
כי חלק מההתבגרות הוא = = » ההתמודדות עם ה-ˆכ-ˆא-ˆב
תהנו מהחיים כל עוד = = » א-ˆפ-ˆש-ˆר
רק אˆלˆוˆקˆיˆם יודע איפה נהיה = = » מחר
לא פה
היה בנזונה בחוףף
פשלמהה