תעזרו ליי
אני לא יכולה להכניס נלא נילים ללאווי שבאייסיי!!
אפילו רבע מהשיר לא נכנס ויש כאלה שרושמים אגדהה
אוףף למה זה לא נכנסס??
הלפפפ
גם אנייייייייייי....
=]]
תעזרוו"!!!
וואי ממש ממש אהבתי! 😊
זה לא נכנס לכם לאוואי כי ככה זה באייסי הרגיל..
יש תמירנדה ממש טובה ממליצה לכולם..זה כמו אייסי רק יותר משוכלל
QUOTE (Hermosa @ 11/06/2005) תעזרו ליי
אני לא יכולה להכניס נלא נילים ללאווי שבאייסיי!!
אפילו רבע מהשיר לא נכנס ויש כאלה שרושמים אגדהה
אוףף למה זה לא נכנסס??
הלפפפ
אלה שרושמים אגדה באוואי זה אלה שיש להם מירנדה או איסיקיו פרו 2003
😂 אהבתיייי
יפההההההההההההההה מאודדדדד
יפההההההה....אהבתי מאודדדדדד
מכירהה ומתהה עללל זההה אחד הדבריםם הנדיריםםם
ויואוו נופר ברונקס או איך שרושמיםםם איזהה חתימההה נדירההה יששש לךךך אהבתי ת'רעיוןן ואת בכלל יפה (היום!)
ממש מושלם מאמי..אהבתייייייייייייייי
איך מורידם את איסיקיו מירנדה!?
סתיוו'ששששש
QUOTE (הילדה_והאגדה @ 12/06/2005) ממש מושלם מאמי..אהבתייייייייייייייי
איך מורידם את איסיקיו מירנדה!?
סתיוו'ששששש
תעשי חיפוש מירנדה בגוגל =]
זה לא אייסייקיו מירנדה זה מירנדה...תחפשי תחת השם הזה..
מממממממש יפה בובה! במיוחד אחרי שקראתי אתמול את הסיפור שנמצא פה בפורום של ילד שחולה בסרטן..אני מאוד ממליצה לקרוא!! שינה לי את כל צורת החשיבה ואפילו השלמתי עם חבר שלי ועם חברה טוןבה שלי בזכות זה!!...
תודה שהבאת את זה לפה =]
QUOTE (מזי__ @ 22/06/2005) זה לא אייסייקיו מירנדה זה מירנדה...תחפשי תחת השם הזה..
מממממממש יפה בובה! במיוחד אחרי שקראתי אתמול את הסיפור שנמצא פה בפורום של ילד שחולה בסרטן..אני מאוד ממליצה לקרוא!! שינה לי את כל צורת החשיבה ואפילו השלמתי עם חבר שלי ועם חברה טוןבה שלי בזכות זה!!...
תודה שהבאת את זה לפה =]
בכייףף מאמי!!!...אני יביא לכן עוד עם אני יראה עוד משהו בסיגנון הזה!!..
פשוט פתחתי חשבון חדש כי אני לא מצליחה להיכנס לישן שלי =//....
אהבתי בטיירוף
שמתי את זה בפרטים שלי חיחיח