אוקי אני חייב לשאול, למה תמיד אבל פשוט תמיד ההפרש בין זוגות הוא הבת קטנה ממנו באיזה שנה שנתיים או אפילו יותר?
זאת שאלה די סתמית, אני מודה בזה, אבל תמיד עניינה אותי הסיבה, מה בעצם הסיבה?
ובעצם מה נראה לכם הפרש נוראמלי ומה כבר נראה כמו יחסים שדומים יותר לפדופיליה?
ולמה בעצם לבנות כל כך קשה להיות עם מישהו שצעיר מהן אפילו בכמה חודשים?
ויש כאלה בנות!
זה לא נראה לכם שטותי או חומרני?
שאלה טובה 😊
סתכל, בדר"כ זה כי הבנות פשוט מתבגרות מהר יותר מבנים.
בן שהוא בן 17 ובת שהיא בת 15 בדר"כ יכולים להיות באותו ראש.
הפרש נורמלי לדעתי הוא בין שנתיים לשלוש.
וזה גם תלוי באיזה גיל.
אם בן 17 יוצא עם בת 13 זה כבר פחות טוב, אבל אם זה 17 ו15-16 זה כן טוב.
אבל אם זה בן 21 עם בת 14-15 זה לא טוב.
בגילאים של 20+ ההפרש הוא כבר פחות משמעותי.
זה לא משהו שטותי לא לצאת עם מישהו שהוא צעיר מאיתנו, זה גם קטע של דבר שהוא מקובל בחברה.
בנות לא יוצאות עם בנים צעירים מהם, אבל בנים יוצאים עם בנות שצעירות מהן.
מעין סטריאוטיפ כזה.
מקווה שעניתי לך על השאלה 😊
בנוסף למה שלודה אמרה... יש מספיק זוגות שהבת יותר מבוגרת מהבן
מממ...אצלנו בשיכבת ז'..הבנות מסתכלות רק על הבנים מח'..
והבנות מהשיכבה אומרות שבחיים הם לא יצאו עם בן בגיל שלהם...
לאומת זאת יש לי ילד אחד בשיכבה שיוצא עם אחת משיכבה ח'..והם כבר הרבה זמן ביחד.
אני חושבת שההפרש בין הגלים כמו שאמרו בהודעה הרראשונה שנה,שנתיים,שלוש שנים..
ואין סיבה מיוחדת..אולי הבת רוצה שיהיה לצידה מישו שיוביל שיהיה יותר מבוגר..
אין לזה ממש סיבה זה לאן שהעין מושכת אננחו הולכים! 😊
מקווה שעזרתייי
שירוניי 😛
QUOTE סתכל, בדר"כ זה כי הבנות פשוט מתבגרות מהר יותר מבנים.
בן שהוא בן 17 ובת שהיא בת 15 בדר"כ יכולים להיות באותו ראש.
כה גם אני חושבת ככה...
מוואה ענקיתתת 😛
הסיבה העיקרית היא שבדר"כ בנות פשוט מתבגרות יותר מהר מבנים
אז ככה שיוצא שבן שהוא בן 20 נגיד אם תהיה לו חברה בת 17
הם יהיו פחות או יותר באותו ראש והרבה פעמים למרות שהוא גדול ממנה
היא עדיין תתנהג בצורה יותר בוגרת ממנו..
ככה זה פשוט.
אל תכלילו.. זה כל אחד והעדפות שלו
אני אישית תמיד תמיד אהבתי בנים שקטנים ממני בשנה או שנתיים...
אני לא ילדותית או משו אבל זה העדפה שלי...
יצאתי עם מישו בכיתה י' שאני בי"ב.
קיצר... זה כל אחד מה שהוא בוחר
פדופיליות זה לדוגמה מישהו בן 19 חבר של אחת בת 14!!
מתחת לגיל 18 להתחיל עם מישהו/מישהי זה פדופיליות!!
ולדעתי זה דווקא לא כזה נורא להיות קטנה ממשהו בשנה שנתיים..😊
בתאלוששששששש
לא יודעת מה להגיד לך לגבי כל הבנות
אבל לי לא משנה הגיל אם אני אוהבת
מישהו גם אם הוא יהיה גדול ממני ב-10 שנים
או קטן ממני ב-3 שנים אני אהיה
איתו כי אהבה מנצחת הכל
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 01/06/2005) לא יודעת מה להגיד לך לגבי כל הבנות
אבל לי לא משנה הגיל אם אני אוהבת
מישהו גם אם הוא יהיה גדול ממני ב-10 שנים
או קטן ממני ב-3 שנים אני אהיה
איתו כי אהבה מנצחת הכל
אני מסכימה איתה...!
אני למשל יצאתי אם מישהו שהוא היה בן 16 ואני הייתי בת 13..
עכשיו אני רוצה מישהו שהוא בן 17 ואני עכשיו בת 14..
מה הבעיה פה??
אתם צריכים לדעת..
גיל זה ר-ק מספר..
וכיתה זה ר-ק אות...
שמחה שאת מסכימה איתי מאמי
ואת גם צודקת מליון אחוז
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 01/06/2005) לא יודעת מה להגיד לך לגבי כל הבנות
אבל לי לא משנה הגיל אם אני אוהבת
מישהו גם אם הוא יהיה גדול ממני ב-10 שנים
או קטן ממני ב-3 שנים אני אהיה
איתו כי אהבה מנצחת הכל
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
גם אני מסכימה איתך...אהבה תמיד מנצחת ולא משנה הגיל..זה האופי זה זה ההיתנהגות
זה קשור למי שמצא חן בעניך ואתם באותו הראש וכיף לכם להיות ביחד! =]
ואם אני בת 13 והוא בן 15 וחצי...😢 😢 😨
טוב שמעו כמה שהמשפט נדוש הוא נכון
לאהבה אין גיל..
וזה לא משנה אם היא בת 14 והוא 17 הם אוהבים אחד את השני אז הוא גדול ממנה בכמה שנים אז מה..
יש לי חברה שיש לה חבר שקטן בשנה ממנה נכון בדרך כלל הבן הוא היותר גדול אבל הם אוהבים אחד
את השני ולא אכפת לה מה שאומרים וככה זה צריך להיות..
די להתייחס למה שאומרים אתם אוהבים מישהו שיותר קטן ממכם או יותר גדול ממכם לכו על זה
ושימו ***על מה שאחרים חושבים או אומרים לכם
בואו קודם כל נצא לנקודת הנחה כזאת, שפדופיליה היא שגבר מבוגר הולך לגן ילדים ומשדל ילדים וילדות שקטנים מגיל 9.
לא בן 18 עם בת 13
זה הפרש גדול
אבל זה לא פדיפוליה.
ועכשיו לנושא
בנות ובנים, בנות משחקות אותה גדולות, כשבעצם אם יש מסיבת פיג'מות או משהו כזה, הן משתכרות תוקעות גרעפסים ומפליצות על ימין ועל שמאל, כשבעצם, בפרהסיה ובציבור הבית ספרי הן לא מעיזות לעשות את זה
זאתי חשיבה נכונה
כי אז בפורומים שונים ילדים וילדות כותבים שבנות מתפתחות יותר מהר מבנים.
מה שלא נכון.
בנות לא יותר מפותחות מבנים
ההיפך הוא הנכון
בנים הם חכמים יותר, מתוחכמים יותר, ומעיזים את הדברים שהבנות היו מתות להעיז.