אופסי התבלבתי בינך לבין ענבל...חחח הסמל האישי בלבל אותי...
כמו שאמרת- איש איש באמונתו יחייה...צודקת 😊
לא יודעת למה התכונת... אבל יש כאן 2 ענבל 😊
QUOTE (DarK AnGeL 88 @ 30/05/2005) שאלה טובה 😊
סתכל, בדר"כ זה כי הבנות פשוט מתבגרות מהר יותר מבנים.
בן שהוא בן 17 ובת שהיא בת 15 בדר"כ יכולים להיות באותו ראש.
הפרש נורמלי לדעתי הוא בין שנתיים לשלוש.
וזה גם תלוי באיזה גיל.
אם בן 17 יוצא עם בת 13 זה כבר פחות טוב, אבל אם זה 17 ו15-16 זה כן טוב.
אבל אם זה בן 21 עם בת 14-15 זה לא טוב.
בגילאים של 20+ ההפרש הוא כבר פחות משמעותי.
זה לא משהו שטותי לא לצאת עם מישהו שהוא צעיר מאיתנו, זה גם קטע של דבר שהוא מקובל בחברה.
בנות לא יוצאות עם בנים צעירים מהם, אבל בנים יוצאים עם בנות שצעירות מהן.
מעין סטריאוטיפ כזה.
מקווה שעניתי לך על השאלה 😊
אני בדעה של לודה מואהה.חחח!!
ככה אני חושבת!! 🙄
לאהבה אין גיל וז\ה מה שכולם צריכים להבין...
ברגע ששני בני הזוג הם באותו ראש ומשדריטם על אותו גל זה מה שמשנה....
יש לי מלא חברות שהחברים שלהן קטנים מהם ולהפך זה הכל תלוי בגישה שלכן זה הכל.
אני מסכימה עם לודה...
ואני יוסיף עוד משו:לפי דעתי לאהבה אין גיל..!!!!😛
חברה שלי יותר גדולה ממני בחודשיים חיחי
הגיל מזה לא קובע שכחו מהקטע..
תראה לפי דעתי הסיבה הכי נכונה שבנות אוהבות בנים גדולים מהם כי הבנים הגדולים יותר מתנהגים גם כבוגרים יותר..
בנות פשוט אוהבות בנים שהם מבוגרים מהם, זה נותן ביטחון והרגשה טובה כשחבר שלך גדול ממך..
לפי דעתי בגילאי העשרה ההפרש הנכון הוא שנה והכי הרבה שנתיים.
כי כשזה הפרש גדול יותר אז הבנים רוצים וחושבים בראש אחר והם יכולים לגרום לבנות להתבגר לפני הזמן שלהן.. וזה ממש חבל.
ובכל אופן אין לי התנגדות לבנות שהחבר שלהן קטן יותר.. לי היה אחד כזה לא מזמן ומרוב שהוא היה נראה גבוה וגדול החודשיים האלו בכלל לא היו מורגשות..