לכל החיים באשליות... בת 14 עם בן 17 זה לא לעניין
לאהבה יש גיל
זה תלוי בתקופות
בגיל העשרה זה הרבה יותר משמעותי
אבל בגיל 20+ זה כבר לא נורא... למשל 20 עם 25 זה בסדר...
זה תלוי הרבה בתקופה שלך בחיים מה אתה רוצה מעצמך מהקשר שאתה נמצא בו ומהבן זוג שלך
בנות 14 אולי חושבות שהן בוגרות אבל יש הבדל בין בגרות נפשית לבין בגרות פיזית
אגב מישהי אמרה פה שכיתה זה רק אות... זה את צודקת כי זה לא קשור אחד לשני... יש מספיק אנשים שנשארים כיתות מכל מיני סיבות
אממ נראה לי שזה בגלל שלבנים כל מה שבראש בגיל הזה זה בדר"כ סקס ומה שבראש של בת זה קשר רציני
ולא יודעת נראה לי שבנים מתבגרים הם מבינים שאל בת צריך להתייחס אחרת מאל חברים שלהם..
😕 צודקת זה מה שהבנים בגיל הזה רוצים במיוחד אלה מגיל 13 ומעלה
וזה חרא שקשה ליהיות אם מישהו בקשר רציני הוא חושב רק על זה לא כולם אבל הרוב
לפחות ככה זה אצלנו 😕 😊
אני מניח שכולכן יודעות שבן עם חברים ובן בלי חברים זה שני בני אדם שונים לחלוטין נכון?
לפחות מבחינה של מה שקוראים לו בגרות.
QUOTE (danihello @ 05/06/2005) אני מניח שכולכן יודעות שבן עם חברים ובן בלי חברים זה שני בני אדם שונים לחלוטין נכון?
לפחות מבחינה של מה שקוראים לו בגרות.
מה הקשר?
ותלוי בן כמה הבנאדם.
מצטרפת לגמרי לתגובה של לודה ויש לי עוד משהו להוסיף..
יש מצבים שהבן קטן מהבת ואין לו מושג בשיט בכלל על מה היא מדברת וזה קצת בעייתי..
לדוגמא אני בצבא אם היה לי חבר בכיתה י"ב שלא עובר את אותן חוויות שאני עוברת זה קצת בעייתי..
מקווה שעזרתי..
אוהבת המון.
מורן 😉
משום מה אני לא מצליחה לעשות ציטוט נורמאלי 😠
"לכל החיים באשליות... בת 14 עם בן 17 זה לא לעניין
לאהבה יש גיל
זה תלוי בתקופות
בגיל העשרה זה הרבה יותר משמעותי
אבל בגיל 20+ זה כבר לא נורא... למשל 20 עם 25 זה בסדר... "
לא נכון...בעיניי לפחות
עזבו את זה שאני אוהבת בנאדם בן 19 ואני כולה בת 14...אני מודעת טוב מאוד להפרש הגילאים וכמה שזה מפריע....אני מסכימה עם זה שזה תלוי באיזה תקופה אתה נמצא בחיים שלך ועם זה שבן 25 עם בת 20 זה הרבה יותר הגיוני מבן 19 עם בת 14. אבל אני מאמינה שאם יש אהבה אמיתית זה יכול לעבוד (בן 19 עם בת 14). אז תבואו ותגידו "לבנים בגיל הזה יש דרישות" "כמה זמן נראה לך שבן יכול לחכות" וכאלה...אבל שבנאדם אוהב מישהי באמת הוא לא ירצה לעשות שום דבר שיפגע בה או שיגרום לו לאבד אותה ככה שהוא יחכה.
סורי על החיפרה...זאת דעתי בכל מקרה.
בלי לפגוע בבנים!! אני חושבת שבת צריכה להיות יותר קטנה מהבן בגלל שבנים מתבגרים בגיל מאוד מאוחר.. מבחינה שיכלית.. שזה אומר לא ילדותיים..
אם לדוגמא מישהו בן 17 יצא עם אחת בת 20 הוא עדיין ילד במחשבות בכוונות...
היא חושבת רחוק... על המשך החיים...
וכשבן יותר גדול זה מראה על יותר רצינות!
QUOTE (פיצית_מטורפת @ 06/06/2005) משום מה אני לא מצליחה לעשות ציטוט נורמאלי 😠
"לכל החיים באשליות... בת 14 עם בן 17 זה לא לעניין
לאהבה יש גיל
זה תלוי בתקופות
בגיל העשרה זה הרבה יותר משמעותי
אבל בגיל 20+ זה כבר לא נורא... למשל 20 עם 25 זה בסדר... "
לא נכון...בעיניי לפחות
עזבו את זה שאני אוהבת בנאדם בן 19 ואני כולה בת 14...אני מודעת טוב מאוד להפרש הגילאים וכמה שזה מפריע....אני מסכימה עם זה שזה תלוי באיזה תקופה אתה נמצא בחיים שלך ועם זה שבן 25 עם בת 20 זה הרבה יותר הגיוני מבן 19 עם בת 14. אבל אני מאמינה שאם יש אהבה אמיתית זה יכול לעבוד (בן 19 עם בת 14). אז תבואו ותגידו "לבנים בגיל הזה יש דרישות" "כמה זמן נראה לך שבן יכול לחכות" וכאלה...אבל שבנאדם אוהב מישהי באמת הוא לא ירצה לעשות שום דבר שיפגע בה או שיגרום לו לאבד אותה ככה שהוא יחכה.
סורי על החיפרה...זאת דעתי בכל מקרה.
לוחצים על "צטט" בצד שמאל למעלה של ההודעה חחח
תראי אני אגיד לך דוגרי
וזה רק מה שאני חושבת כמובן שאת יכולה לא להסכים
14 ו19 זה קשר לא טוב מכל הבחינות וגורלו בכישלון
לא חושבת שיש מה לחפש אחד עם השני
תראה ..
קצב ההתפתחות המוחית אצל בנים ובנות הוא שונה..
אף פעם לא שאלת את עצמך למה לבניות חוגגים בת מצווה בגיל 12 ןלבנים רק בגיל 13?!
זה ידוע שההתפתחות השיכלית אצל בנות היא יותר מהירה..ואצל בנים קצת פחות..
אממ...
לא כולם כאלה ת'יודע..
אישית, לי היה חבר שהיה קטן ממני באיזה חצי שנה ככה
וחברה טובה שלי אוטוטו 19
חבר שלה בן 18 ושבוע!
ןיש הרבה קיצר..
למרות שהרוב אתה צודק הפוך
הבן גדול מהבת בכמה שנים או חודשים...
בכל מקרה..חחח
לאהבה אין גיל(:
מתאהבים ולא בוחרים במי, גם אם הוא\היא גדול\ה ממך...
ככה זה.
אי אפשר להתווכח עם הלב...
לא ככה? 🙄
*~ענבל~*
ענבל- לפי דעתי בכל כלל יש יוצא מין הכלל ולא כל קשר עם הפרש גילאים כזה גורלו בכישלון. אני יודעת ומסכימה איתך שלא הרבה קשרים כאלה מצליחים, לא בתקופה הזאת של החיים לפחות.
אופסי... בתגובה הזאת ובתגובה שמעל זאת אני (פיצית_מטורפת) לא דור (anta)
פשוט יש בבית 2 מחשבים וזה המחשב שדור משתמשת עליו אז שכחתי להכנס בשם משתמש שלי...
וואלה לא ידעתי שאתן אחיות...
ברור שלכל כלל יש יוצא מן הכלל אבל אני מאמינה שהסיכויים לא בשמיים...
איש איש באמונתו יחייה 😊