מצלמה דיגטלית
שעון מחוגים או דיגטלית
רגיל
שירים בלועזית או בעברית?
עיברית
הליכה רגילה או הליכון?
חורף..
לישון מחובקים או לישון אחד ליש השני.. אבל לא מחובקים ?
לישון מחובקים
לשתות מאותו כוס או לא?
לשתות מאותו כוס....
ארוחת רומנטית..
בחוף הים או בבית לאור הנרות?
למרות שזה מאוד מפתה ארוחה בים..
זה לא הכי נוח..
אז בבית לאור נרות..
להרים ת'תינוק בידים.. או לשחק איתו שהוא בעגלה ?
להרים בידיים...
יפה ושמן... או מכוער ורזה?
יפה ושמן!
פרצוף..
בוכה או צוחק?
צוחק..דהה..
יש כזה דבר ידיד דרך הטלפון או אין?
*~ענבל~*