לישונייייייייייייייייי
לקום בבוקר מוקדם או לקום מאוחר ולהפסיד את כל היום?
לקום מאוחר... לא מפסידים כלום 😊
ערוץ הופ או ערוף הופ בייבי ? חחחחחח
הופ! חחח
טראנסים או מוזיקה קלאסית?
טרנאסים
נייר טואלט או טישיו?
חחח
ביקיני...
אהבה או שנאה ?
חחחח די ברור מה תהיה התשובה..!!
נו ברור..
אהבה...
איזה שם יותר יפה...
oran או oren ???
Oren
סתיו או אביב?(עונות)
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
קיץץץץץץץץץץץץץץ
מילים => מגניב או קול (cool) חחח
QUOTE (פפרצי @ 18/06/2005) נו ברור..
אהבה...
איזה שם יותר יפה...
oran או oren ???
Oran !!!
כמו חבר שלייייייייייייי 😊 😊
סוריי הייתי חייבת לענות !!!
אושר
בלון או פרח?
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
ג'חנון
סלט חסה או סלט מיונז?
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*