סלט מיונז...
מסיבה או בית קפה ?
מסיבה
גמבה או מלפפון?
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מזגן
נעל ספורט או כפכף?
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מאוורר חח..
מצלמה רגילה או מצלמה דיגיטלית?
מצלמה דיגיטלית
פרח או שוקולד?
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
ישראל
עוגה או עוגיה?
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
עוגההההה
קוקה קולה או פפסי?
קולה
לשתות מיץ או משקה מוגז??
מיץ!!!!!
דיסקמן או אמ פי?
אמ פי...
סורי על מיקודם...
מצלמה דיגטלית או מצלמה רגילה?
רגילה
סמיילי שמח או עצוב?
עצוב...😢
מחשב.. נייד או רגיל...