פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי
פורומים פורום צעירים 18 ומטה פורום אהבה כללי נמאס לי מההורים האלה!...

נמאס לי מההורים האלה!

✍️ S-H-E-L-L-Y 📅 24/05/2005 19:24 👁️ 514 צפיות 💬 32 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 1 מתוך 3
אני כבר לא יודעת מה יהיה איתי ואיתם.....!!!
סעמקק....אז תראו ת'חיים שלי:
אני בת 14

יש לי חברות מדהימות הכל טוב ויפה איתם!=]

יש לי חבר..בן 17 חתיך לא נורמלי..ה-חתיך של בצפר...חיחי 😛

ההורים שלי לא הכי מרוצים מזה..בוא נגיד שבכלל לא..שיש לי חבר בן 17
והם אומרים שהוא יותר מידיי גדול בשבילי וכל הבולשיט הזה..
עכשיו אנחנו לא גרים באותו ישוב..אבל ממש קרוב אליי...
אז הם לא מרשים לי אפילו ללכת לחברות שלי שנמצאות שם בגלל שהוא גר שם אז הם לא רוצים שאני יהיה
איתו לבד או משהו..
כשהוא בא אליי...אמא שלי אפילו לסגור את הדלת לא מרשהה!!!
סעמקק בא לי להעיף לה כאפה זה כזה מעצבן!! אני מרגישה כיאלו כולאים אותי במקום הזה...
שחס וחלילה לא יצא לי להיות איתו לבד..!!! 😠

מה אני אעשה?????
וניסיתי לדבר איתם...אמרתי להם שאני לא עושה איתו שום דבר רציני והם לא מבינים...!!!!
כיאלו הם אומרים אנחנו יודעים בסדר...ואבא שלי דווקא יותר בסדר מאמא שלי...
אבל גם לו יש שגעונות..אבל עדיין הם לא מרשים לי ללכת אליווווווו..!! 😢
אוףףף כבר יומיים לא הייתי איתו לבד...
רק ראיתי אותו קצת בבצפר..וזהו..!! 😢
רררררר....החיים מעצבנים אותי..או יותר נכון ההורים שלי...!!

מה לעשות?????
כבר אין לי מצב רוח לכלום.... 😢

תודה לכל מי שקורא/מגיב...

אוהבת...שלי
חח אל תדאגי לא רק לך יש בעיות עם הורים..
גמלי אותו דבר רק פלוס שאימא שלי הורסת לי תחיים..
בזמן אחרון עם אני יגיד משו לא במקום היא לא תיתן לי לצאת לאנשו..
כאילו אני לא יודעת בת 7..
ואותי זה לא מעניין
כול דבר שקורה אני אשמה..
ואני עוד בה 15...נמאס ממנה..
זה בסדר...את לא היחידה....אני כל מילה הכי קטנה ולא נכונה שיוצאת לי מהפה..
בטעות כן...!!!
היא כזה...את לא יוצאת..את לא הולכת..
עכשיו אם היא יודעת שאני צריכה ללכת למקום שהיא לא אוהבת...היא מחפשת לריב איתי
כדי להעניש אותי ואז אני לא אלך...!!!!!!!!!! בעעעעעעע עליה
שמעי מאמי....


גם אני בת 14..ואני מכירה את הקטעים האלה..
אבל גם ככה..מה יש לך לעשות איתו לבד?
את רק בת 14=] ואני לפעמיים מבינה את אימא שלי.. יענטו ההורים רק דואגים ולא יותר מיזה...
אני פשוט בחיים לא סיפרתי לאימא שלי שיש לי חבר וככה נמנעתי מסיפורים...
את רק בת 14 וכול החיים לפנייך.. להיות לבד עם מי שבאא לך לעשות מה שבא לך אבל בנתיים את באחריות ההורים שלך.. ואין יותר מה לעשות רק לשמוע בקולהם..
מה שאני לא עושה חעחעחע 😂

קיצצ בובהה קחיי הכול באיייזיי הם לא ישאירו אותך בבית לנצח!


😛 שירונייייי













חחח ברור שלא ישאירו אותי בבית לנצח......

אבל צריך קצת פרטיות את לא חושבת?!

לא יודעת..אני בכל מקרה צריכה את זה..ולא משנה מה עושים...

ררר...מעצבניםםם
שלי מאמי מה לעשות זה ההורים שלנו..אם היינו צריכים לבחור הורים אחרים ברור שככה המצב לא היה נראה..חח לאיםו אני נכנסת...
גמלי יש בעיות עם ההורים שלי..ותאמיני לי הרבה..
מה אני יכולה להגיד לך..
תקשיבי מאמי תגידי לאמא שלך שאת אוהבת אותו ושרם תיפרדו זה יהיה בגללה ואת תרגישי רע ושאת לא יכולה בלעדיו באוקצר תעשי לה נקיפות מצפון אולי זה יעזור..לי זה עוזר חחח!!תנסי אם זה לא עוזר פשוט צדברי איצה ועם אבא שלך ותגידי כול מה שאת חושבת זה הכי טוב!
מקווה שעזתי..מואה!!

נשיקות:
שוגה-סיוון
QUOTE (Suga @ 24/05/2005) שלי מאמי מה לעשות זה ההורים שלנו..אם היינו צריכים לבחור הורים אחרים ברור שככה המצב לא היה נראה..חח לאיםו אני נכנסת...
גמלי יש בעיות עם ההורים שלי..ותאמיני לי הרבה..
מה אני יכולה להגיד לך..
תקשיבי מאמי תגידי לאמא שלך שאת אוהבת אותו ושרם תיפרדו זה יהיה בגללה ואת תרגישי רע ושאת לא יכולה בלעדיו באוקצר תעשי לה נקיפות מצפון אולי זה יעזור..לי זה עוזר חחח!!תנסי אם זה לא עוזר פשוט צדברי איצה ועם אבא שלך ותגידי כול מה שאת חושבת זה הכי טוב!
מקווה שעזתי..מואה!!

נשיקות:
שוגה-סיוון
חחחחחחחחחחח אהבתי ת'נקיפות מצפון..

אבל אפילו זה לא עובד על אמא שלי.. 😊

אווווווףףףףףףף....לחשוב שהיום הייתי יכולה להיות איתו.... 😁

והיא הרסה לי ה=כ=ל 😠

😢 😢
שמעי עם כל הכבוד... ואני לא אומרת את זה בדר"כ... ההורים שלך צודקים
QUOTE (S-H-E-L-L-Y @ 24/05/2005) QUOTE (Suga @ 24/05/2005) שלי מאמי מה לעשות זה ההורים שלנו..אם היינו צריכים לבחור הורים אחרים ברור שככה המצב לא היה נראה..חח לאיםו אני נכנסת...
גמלי יש בעיות עם ההורים שלי..ותאמיני לי הרבה..
מה אני יכולה להגיד לך..
תקשיבי מאמי תגידי לאמא שלך שאת אוהבת אותו ושרם תיפרדו זה יהיה בגללה ואת תרגישי רע ושאת לא יכולה בלעדיו באוקצר תעשי לה נקיפות מצפון אולי זה יעזור..לי זה עוזר חחח!!תנסי אם  זה לא עוזר פשוט צדברי איצה ועם אבא שלך ותגידי כול מה שאת חושבת זה הכי טוב!
מקווה שעזתי..מואה!!

נשיקות:
שוגה-סיוון
חחחחחחחחחחח אהבתי ת'נקיפות מצפון..

אבל אפילו זה לא עובד על אמא שלי.. 😊

אווווווףףףףףףף....לחשוב שהיום הייתי יכולה להיות איתו.... 😁

והיא הרסה לי ה=כ=ל 😠

😢 😢
😢
"אם את בוכה את לא יפה"..חחח!!בכדי לעודד אותך!!

נשיקות:
שוגה-סיוון
QUOTE (_NoAnGeL_ @ 24/05/2005) שמעי עם כל הכבוד... ואני לא אומרת את זה בדר"כ... ההורים שלך צודקים
במה הם צודקים בדיוק??
😉
QUOTE (_NoAnGeL_ @ 24/05/2005) שמעי עם כל הכבוד... ואני לא אומרת את זה בדר"כ... ההורים שלך צודקים
אם את חושבת שהם צודקים.....

זה אומר ש...

אני אמורה להפרד ממנו עכשיו?

תסבירי את עצמך..

אוהבת..שלי
QUOTE (Suga @ 24/05/2005) QUOTE (S-H-E-L-L-Y @ 24/05/2005) QUOTE (Suga @ 24/05/2005) שלי מאמי מה לעשות זה ההורים שלנו..אם היינו צריכים לבחור הורים אחרים ברור שככה המצב לא היה נראה..חח לאיםו אני נכנסת...
גמלי יש בעיות עם ההורים שלי..ותאמיני לי הרבה..
מה אני יכולה להגיד לך..
תקשיבי מאמי תגידי לאמא שלך שאת אוהבת אותו ושרם תיפרדו זה יהיה בגללה ואת תרגישי רע ושאת לא יכולה בלעדיו באוקצר תעשי לה נקיפות מצפון אולי זה יעזור..לי זה עוזר חחח!!תנסי אם  זה לא עוזר פשוט צדברי איצה ועם אבא שלך ותגידי כול מה שאת חושבת זה הכי טוב!
מקווה שעזתי..מואה!!

נשיקות:
שוגה-סיוון
חחחחחחחחחחח אהבתי ת'נקיפות מצפון..

אבל אפילו זה לא עובד על אמא שלי.. 😊

אווווווףףףףףףף....לחשוב שהיום הייתי יכולה להיות איתו.... 😁

והיא הרסה לי ה=כ=ל 😠

😢 😢
😢
"אם את בוכה את לא יפה"..חחח!!בכדי לעודד אותך!!

נשיקות:
שוגה-סיוון
חחחח איזה מתוקהה..!!

מוואאהה 😛
אני פשוט חושבת שאת עדיין קטנה זה הכל... וההורים שלך צודקים
מוח של בן 17 בדר"כ מתעסק רק בדבר אחד וההורים שלך פוחדים עלייך
כי מאוד קל להתפתות
הם צודקים שהם מגבילים אותך לגביו
זאת דעתי כמובן שאת לא חייבת להסכים 😊
QUOTE (S-H-E-L-L-Y @ 24/05/2005) אני כבר לא יודעת מה יהיה איתי ואיתם.....!!!
סעמקק....אז תראו ת'חיים שלי:
אני בת 14

יש לי חברות מדהימות הכל טוב ויפה איתם!=]

יש לי חבר..בן 17 חתיך לא נורמלי..ה-חתיך של בצפר...חיחי 😛

ההורים שלי לא הכי מרוצים מזה..בוא נגיד שבכלל לא..שיש לי חבר בן 17
והם אומרים שהוא יותר מידיי גדול בשבילי וכל הבולשיט הזה..
עכשיו אנחנו לא גרים באותו ישוב..אבל ממש קרוב אליי...
אז הם לא מרשים לי אפילו ללכת לחברות שלי שנמצאות שם בגלל שהוא גר שם אז הם לא רוצים שאני יהיה
איתו לבד או משהו..
כשהוא בא אליי...אמא שלי אפילו לסגור את הדלת לא מרשהה!!!
סעמקק בא לי להעיף לה כאפה זה כזה מעצבן!! אני מרגישה כיאלו כולאים אותי במקום הזה...
שחס וחלילה לא יצא לי להיות איתו לבד..!!! 😠

מה אני אעשה?????
וניסיתי לדבר איתם...אמרתי להם שאני לא עושה איתו שום דבר רציני והם לא מבינים...!!!!
כיאלו הם אומרים אנחנו יודעים בסדר...ואבא שלי דווקא יותר בסדר מאמא שלי...
אבל גם לו יש שגעונות..אבל עדיין הם לא מרשים לי ללכת אליווווווו..!! 😢
אוףףף כבר יומיים לא הייתי איתו לבד...
רק ראיתי אותו קצת בבצפר..וזהו..!! 😢
רררררר....החיים מעצבנים אותי..או יותר נכון ההורים שלי...!!

מה לעשות?????
כבר אין לי מצב רוח לכלום.... 😢

תודה לכל מי שקורא/מגניב...

אוהבת...שלי
ככה זה הורים אין מה לעשות
הם נועדו כדי למרר לנו את החיים חחח
סתם סתם..אין לך יותר מדי מה לעשות כי לברוח אליו הביתה או להבריז מהביצפר כדי להפגש איתו זה לא כל כך אפשרי לא?
QUOTE (_NoAnGeL_ @ 24/05/2005) אני פשוט חושבת שאת עדיין קטנה זה הכל... וההורים שלך צודקים
מוח של בן 17 בדר"כ מתעסק רק בדבר אחד וההורים שלך פוחדים עלייך
כי מאוד קל להתפתות
הם צודקים שהם מגבילים אותך לגביו
זאת דעתי כמובן שאת לא חייבת להסכים 😊
צודקת.

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך