פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי
פורומים פורום צעירים 18 ומטה פורום אהבה כללי נמאס לי מההורים האלה!...

נמאס לי מההורים האלה!

✍️ S-H-E-L-L-Y 📅 24/05/2005 19:24 👁️ 518 צפיות 💬 32 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 2 מתוך 3
מאמי גם אם זה מעצבן אותך ופוגע בך
הם עושים את זה למענך מתוך דאגה
ואני בטוחה שאת יודעת ומבינה
אין מה לעשות ורק הזמן יעזור לזה
תדברי איתם שוב ושוב והם בסוף יבינו
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (_NoAnGeL_ @ 24/05/2005) אני פשוט חושבת שאת עדיין קטנה זה הכל... וההורים שלך צודקים
מוח של בן 17 בדר"כ מתעסק רק בדבר אחד וההורים שלך פוחדים עלייך
כי מאוד קל להתפתות
הם צודקים שהם מגבילים אותך לגביו
זאת דעתי כמובן שאת לא חייבת להסכים 😊
צודקת.
אבל עדיין אם הם חברים הרבה זמן ועד עכשיו הוא לא פנה לכיוון הזה שאת חושבת עליו..
אולי בכול זאת הוא כן אוהב אותה וכן לא חשוב על דברים כאלה..\
זה ממש לא מחייב...
כן...הוא ממש לא חושב על זה....

הוא גם אמר לי שהוא לא יעשה איתי משהו שאני לא רוצה...
והוא ממש אכפתי וחמוד...
ואני גם ממש לא מתכוונת לעשות איתו משהווו....
אני רק כיתה ח'..
אני לא מהפרחות האלה..חחח..

הקיצר..אני לא מטומטמת ואני לא מתכוונת לעשות איתו משהו חריג...!!!!

בעעע... אין לי כוח לזה כבררר
מתוקה כאלו הם ההורים!,
לפעמים נידמה לנו שהם מגזימים עם הדאגה שלהם,
אבל אי אפשר לשנות זאת!,
הם דואגים לנו ועושים הכל לטובתיינו!,
ולגבי החבר שלך אני בטוחה שהוא מבין אותך,
כי באמת הורים זה עניין מסובך!
מאמי רק הזמן יעזור
את צריכה סבלנות
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
כן אני יודעת שאני צריכה סבלנות..

בכל מקרה תודה לכל הבנות שהגיבו....

עזרתן לי...

אוהבת אתכןן..!! מזל שיש אתכן..לפחות יש לי עם מי לדבר על זה...=]]

מוואאהה...שלי!
אין בעד מה נישמתי!,
תמיד פה בשבילך!,
גמני אותך,
מוווואהההה 😁
תראי להגיד לך את האמת אני לא מבינה מה בן 17 מחפש עם בת 14
בכל אופן אני שמחה שאת יודעת לא לעשות איתו שום דבר שאת לא רוצה
ובאמת בתור אחת שיש לה לא מעט בעיות עם ההורים אני במקרה הזה חושבת שהם צודקים
אבל חכי אפילו עוד שנה שנתיים אפילו פחות זה כבר יהיה שונה
אני מסכימה איתך _NoAnGeL_ ראסמי את ממש קטנה אני בכיתה ח' עוד לא חשבתי בכלל על דברים כאלה של להתקדם עם החבר וזה ורק חשבתי על הנשיקה בפה עם הכוסון של השכבה אבל ברור שככה זה כבר לא כמו פעם חחח (אני נשמעת עמו זקנה בת 100 😂 ) קיצוררר ההורים שלך צודקים 100% אני לא מאמינה שילדה בכיתה ח' מסוגלת להיות עם אחד בן 17?! ראסמי עכשיו מה הוא לא יגיד לך ומה הוא לא יספר לך בן 17 רוצה רק את זה וחושב רק על זהההההההההה!!! תיזהרי מותקקקק ההורים שלך הכי מנסים בעולם למנוע ממך סבל מיותר את לא מבינה אפילו כמה אני נפגעתי משמות של שרמוטה ומזדיינת ולא עשיתי כלום אני עדיין בתולה אין לך מושג מזה ילד בן 17 ומה הוא מסוגל?!
עכשיו כנראה הוא אומר לך יפה שהוא לא חושב על זה ולא רוצה כלום אבל שיקרה מצב ותיהיו הרבה זמן ביחד אין מצב שהוא לא ירצה תסיפוק שלו... דרך אגב כמה זמן אתם יחד?
@~שרונו'ש~@
אני משתגעעעע עלק לא פדופיליות?! מתוקה אל תעלבי כן? אני מבין שאת רוצה מישהו בוגר שתרגישי בטוחה וטוב איתו...אבל אני מממש ממששששששש לא מבין ת'ראש שלו .. הוא בן 17 מה לו ולך? כל התופעה הזאתי בארץ של בנים בני 17-25 עם בנות בנות 13-15 (כמובן שהייחס לא שווה ) זה משגעע אותי..
סעמק?! מה חסר לך בנות בגיל שלך?! אני בן 17 עוד חודש ואני בחייים לא אצא עם מישהי בת 14.. וגם על 15 אני אחשוב טוב תלוי עד כמה היא בוגרת ... בעע מאמי תחשבי אולי הוא כוסון והכל אבל עד כמה את צריכה את זה.. בגיל הזה אבל בנים דפקטים אחד אחד זה ידוע אנחנו הכי חרמנים שישש והכי לא חושבים עם השכל... חחח

כן אה.. הורים! איזה באסה... מי הם בכלל?! חוץ מזה שהם מביאים לנו אוכל וכסף ונותנים לנו חיים והביאו אותנו לעולם הזה... 😯

אני היחיד שמסתדר עם ההורים שלו?? חחח לא רציני גם לי יש ריבים אבל מה הקטע משמום מה זה נפתר בדיוק בשנייה.. (: אשכרה חיייים טובים
QUOTE (S-H-E-L-L-Y @ 24/05/2005) QUOTE (Suga @ 24/05/2005) שלי מאמי מה לעשות זה ההורים שלנו..אם היינו צריכים לבחור הורים אחרים ברור שככה המצב לא היה נראה..חח לאיםו אני נכנסת...
גמלי יש בעיות עם ההורים שלי..ותאמיני לי הרבה..
מה אני יכולה להגיד לך..
תקשיבי מאמי תגידי לאמא שלך שאת אוהבת אותו ושרם תיפרדו זה יהיה בגללה ואת תרגישי רע ושאת לא יכולה בלעדיו באוקצר תעשי לה נקיפות מצפון אולי זה יעזור..לי זה עוזר חחח!!תנסי אם  זה לא עוזר פשוט צדברי איצה ועם אבא שלך ותגידי כול מה שאת חושבת זה הכי טוב!
מקווה שעזתי..מואה!!

נשיקות:
שוגה-סיוון
חחחחחחחחחחח אהבתי ת'נקיפות מצפון..

אבל אפילו זה לא עובד על אמא שלי.. 😊

אווווווףףףףףףף....לחשוב שהיום הייתי יכולה להיות איתו.... 😁

והיא הרסה לי ה=כ=ל 😠

😢 😢
תלכי בשיטת ה"מה ששנוא עליך אל תעשה לחברך"
תגידי לה: "את לא היית רוצה שההורים שלך יעשו לך את זה נכון?"
ואם היא עונה: "הם עשו"
אז תגידי לה: "אז אם חווית את זה את יודעת איך זה"
QUOTE אני מסכימה איתך _NoAnGeL_ ראסמי את ממש קטנה אני בכיתה ח' עוד לא חשבתי בכלל על דברים כאלה של להתקדם עם החבר וזה ורק חשבתי על הנשיקה בפה עם הכוסון של השכבה אבל ברור שככה זה כבר לא כמו פעם חחח (אני נשמעת עמו זקנה בת 100  ) קיצוררר ההורים שלך צודקים 100% אני לא מאמינה שילדה בכיתה ח' מסוגלת להיות עם אחד בן 17?! ראסמי עכשיו מה הוא לא יגיד לך ומה הוא לא יספר לך בן 17 רוצה רק את זה וחושב רק על זהההההההההה!!! תיזהרי מותקקקק ההורים שלך הכי מנסים בעולם למנוע ממך סבל מיותר את לא מבינה אפילו כמה אני נפגעתי משמות של שרמוטה ומזדיינת ולא עשיתי כלום אני עדיין בתולה אין לך מושג מזה ילד בן 17 ומה הוא מסוגל?!
עכשיו כנראה הוא אומר לך יפה שהוא לא חושב על זה ולא רוצה כלום אבל שיקרה מצב ותיהיו הרבה זמן ביחד אין מצב שהוא לא ירצה תסיפוק שלו... דרך אגב כמה זמן אתם יחד?
@~שרונו'ש~@

מסכימה איתך..

תקשיבי מישהי פה אמרה תעשי נקיפות מצפון אבל זה לא תמיד עזור ובמקרה הזה לא נראה לי שזה יקרה..
תחשבי על זה את בת 14 הוא בן 17 הוא רוצה משהו אחד וגם אם הוא לא מראה את זה ...הוא יגרום לך להרגיש הכי בטוחה איתו וככה את תזרמי ובלי לשים לב את תיסחפי איתו..
שמעי הרבה פעמים אני לא מסכימה עם ההורים שלי אבל מה לעשות ההורים כמה שזה משפט מעצבן הוא
נכון ההורים ברוב המקרים תמדי צודקים...והם רק רוצים בטובתך הם לא יעשו שום דבר לרעתך תאמיני לי
הם עושים הכל מתוך דאגה אלייך ולא חסרים בנים בגיל שלך אם תחפשי את תמצאי מישהו ואפילו יותר כוסון מהכוסון של השכבה איך שאת אומרת חחח את פשוט צריכה לחפש
ההורים לא ברוב המקרים צודקים... כל מקרה לגופו של עיניין חחחח
QUOTE (ShiRaN_4 @ 25/05/2005) QUOTE אני מסכימה איתך _NoAnGeL_ ראסמי את ממש קטנה אני בכיתה ח' עוד לא חשבתי בכלל על דברים כאלה של להתקדם עם החבר וזה ורק חשבתי על הנשיקה בפה עם הכוסון של השכבה אבל ברור שככה זה כבר לא כמו פעם חחח (אני נשמעת עמו זקנה בת 100  ) קיצוררר ההורים שלך צודקים 100% אני לא מאמינה שילדה בכיתה ח' מסוגלת להיות עם אחד בן 17?! ראסמי עכשיו מה הוא לא יגיד לך ומה הוא לא יספר לך בן 17 רוצה רק את זה וחושב רק על זהההההההההה!!! תיזהרי מותקקקק ההורים שלך הכי מנסים בעולם למנוע ממך סבל מיותר את לא מבינה אפילו כמה אני נפגעתי משמות של שרמוטה ומזדיינת ולא עשיתי כלום אני עדיין בתולה אין לך מושג מזה ילד בן 17 ומה הוא מסוגל?!
עכשיו כנראה הוא אומר לך יפה שהוא לא חושב על זה ולא רוצה כלום אבל שיקרה מצב ותיהיו הרבה זמן ביחד אין מצב שהוא לא ירצה תסיפוק שלו... דרך אגב כמה זמן אתם יחד?
@~שרונו'ש~@

מסכימה איתך..

תקשיבי מישהי פה אמרה תעשי נקיפות מצפון אבל זה לא תמיד עזור ובמקרה הזה לא נראה לי שזה יקרה..
תחשבי על זה את בת 14 הוא בן 17 הוא רוצה משהו אחד וגם אם הוא לא מראה את זה ...הוא יגרום לך להרגיש הכי בטוחה איתו וככה את תזרמי ובלי לשים לב את תיסחפי איתו..
שמעי הרבה פעמים אני לא מסכימה עם ההורים שלי אבל מה לעשות ההורים כמה שזה משפט מעצבן הוא
נכון ההורים ברוב המקרים תמדי צודקים...והם רק רוצים בטובתך הם לא יעשו שום דבר לרעתך תאמיני לי
הם עושים הכל מתוך דאגה אלייך ולא חסרים בנים בגיל שלך אם תחפשי את תמצאי מישהו ואפילו יותר כוסון מהכוסון של השכבה איך שאת אומרת חחח את פשוט צריכה לחפש
מתוקות אני ממש לא מסכימה איתכם..
כי אם היא לא תרצה שמשהו יקרה אז זה לא יקרה תאמינו לי...
ואם היא בטוחה שהוא אוהב אותה אז למה לא להיות ביחדד?...??...(אני לא מתכוונת לסקס)
זה ממש חוצפה מצד הוורים שלה לא לתת להם לבגור את הדלת.. כאילו כבר מה הם יעשוו?
ההורים שלה פשוט חודרים לה לפרטיות..
והיא ילדה בכיתה ח' ואם יש לה חברות במקום שהוא גר ואפילו אם לא היה לה אז מה?... הוא חבר שלהה
הוא בא אליה היא גם צריכה ללכת אליו אני ממש לא מבינה את ההורים שלהה
אני למשל בכיתה ז' והוורים שלי יסמכו עלי בכל מצב ..
והיא לא תזרום איתו בלי הרצון שלה..
ולאהבה אין גילל זה לא משנה אם הוא בן 17 או אם הוא בן 50 הם אוהבים וזה מה שחשוב..
אני ממש לא מבינה אותםם

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך