QUOTE ההורים לא ברוב המקרים צודקים... כל מקרה לגופו של עיניין חחחח
חחח צודקת....
תגובה לתגובה הקודמת שמעי נכון הם לא בסדר שהם לא נותנים לה לצאת מהבית אל חברות שלה
בגלל שהוא גר לידם...אבל הם עושים את זה מתוך דאגה..
והם מתערבים לה בחיים רק בגלל שהם דואגים לה (לא שאני מצדיקה אותם במעשים שלהם כי עדיין מוגזם
שהם לא נותנים לה ללכת אליו)
אבל היא צריכה לדבר איתם על זה ולהגיד להם שהם צריכים לסמוך עלייה...ונכון לאהבה אין גיל..
אבל בכל זאת 14 זה קצת מוקדם למרות שאני כמירה בנות עשו את זה הרבה לפני...
בקיצור היא צריכה לדבר עם ההורים שלה להסביר להם שהם צריכים לסמוך עלייה ושתגיד להם
שהם לא צריכים לדאוג כי אל יקרה שום דבר אם היא לא תרצה ואם היא רוצה לעשות את זה הם לא
יוכלו למנוע את זה כי אלה החיים שלה והרגשות שלה ואם היא חושבת שהיא מוכנה לא משנה כמה
הם ינסו למנוע זאת זה יקרה בסוף..
וכדאי שהיא תסביר להם שירשו לה להיפגש איתו כי מה אם היא תברח כדי להיפגש איתו יהיה יותר טוב..
ובקצב הזה זה יקרה...





