אז כך!!,
החלטתי סופית!,
שנמאס לי...
היום קרו כמה דברים שגרמו לי לשנות את דעתי אחד ולתמיד!!,
דיברתי כבר עם חברה שלי,
לה יש קונדומים מפה עד להודעה חדשה..
באמת מעניין למה 😉,
אז אני משאילה ממנה 3 קונדומים,
לובשת בייבי-דול אדום!,
מכינה ארוחה טעימה ביותר!!,
את כל המאכלים שהוא הכי אוהב,
יש לי את כל המתכונים מאמא שלו,
ואני מסתדרת די טוב במטבח,
כל הארוחה הזאת תכלול נרות,
וכל זה יקרה בשעות הבוקר,
כי בצהריים הוא נוסע לעבודה,
יש לו צילומים ,
אז אני אכתוב לכם/ן בצהריים מה קרה בדיוק,
לגבי השתייה אני כבר אחשוב מה הכי כדי לשים,
אבל לפני כל זה אני אתקשר עליו ואגיד לו שאני לא מרגישה טוב,
ועשיתי לו את זה גם היום...,
והוא כמובן יבוא בטיל!,
ואז אני אקפוץ עליו ואוכל אותו בנשיקות,
ואפתיע אותו בזה שאני רוצה שנחזור,
ונוסף לכל אני אלבש ת'שרשרת עם התליון שהוא קנה לי ביום-הולדת שלי
תנו ב-בהצלחה!,
כי אני באמת אצטרך אותה!!,
למרות שזאת ממש לא בעיה בשבילי לאכול אותו בנשיקות 😍
הודיהההה כפרה עלייךךך בהצלחהה נשמתיייי 😊
ויאללה תחזרו כברררררררר חיחיחי
מחר אני רוצה לשמוע פרטים אוקיי?? חחחחח
חולה עלייךךך יפתיייי
מוואה ענקיתתת 😛
אני שמחה שאת משתפת אותנו מאמי!,
ו...ב-ה-צ-ל-ח-ה!!! 😉
חן:
כפרה עלייךךךךךך ת' יפתי 😁 😁 😁,
אל דאגה אני אכתוב את כל הפרטים בנושא הזה מחר!,
שרופה עלייךךךך בובה מושלמת שלי!!,
מוווווווווווואההההההה!! 😁,
רק מלחשוב על מה שיקרה מחר,
עולה לי חיוך על הפנים מאוזן לאוזן 😂
QUOTE (__דובדבנית__ @ 22/05/2005) אני שמחה שאת משתפת אותנו מאמי!,
ו...ב-ה-צ-ל-ח-ה!!! 😉
ת' נישמתי 😁
QUOTE (ילדונות_17 @ 22/05/2005) חן:
כפרה עלייךךךךךך ת' יפתי 😁 😁 😁,
אל דאגה אני אכתוב את כל הפרטים בנושא הזה מחר!,
שרופה עלייךךךך בובה מושלמת שלי!!,
מוווווווווווואההההההה!! 😁,
רק מלחשוב על מה שיקרה מחר,
עולה לי חיוך על הפנים מאוזן לאוזן 😂
חחחחח איזה חמודהההההה חחחחחחחח
אל דאגייי הכל יהיה מושלםםםםםםםםםםםםםם חחחחחחחחחח
מתה עלייךךךךךךך מושלמת שלייייי
מוואה ענקיתתת 😛
ת' בובה מושלמת שלייייייי!!,
אוהבת אותך הכי הכי הכי בעולם יפיופה צ'לי!!,
הלוואי 😉,
חולה עלייךךךךךךך נישמתי!! 😁
יאאא בובהההההה
שיהיה לך ב-ה-צ-ל-ח-ה!!!
אל תשכחי לשתף אותנו אח"כ חחחח
חולה עלייך מואהההההה
לא אשכח 😁,
ת' מושלמת שלי!!,
אוהבת'ך הכי הכי הכי בעולם נישמתי!! 😁,
מווווווווואהההההה!!,
שרופה עלייך יפתי 😁
כפרה אני מקווה שילך לך הכל כמו שאת רוצה!
מואה עליך נשמה תהני ותעדכני!
ת' יפתי 😁,
וכן אני אעדכן בנושא הזה 😁
בהצלחה 😉
אבל אם אתם מאוהבים למה אתם לא יחד?
היינו חברים,
ונפרדנו בגלל כל מיני סיבות...
והיום קרו כמה וכמה דברים שבגללם החלטתי שאני רוצה שנחזור...
הוא רצה כבר מזמן שנחזור,
אבל אני לא הסכמתי...
אבל מחר אנחנו חוזרים סופית!,
כמובן עם הכל ילך כמו שתיכננתי...
ת' נישמתי!! 😁
יפיופה שיהיה לך המון בהצלחה!!!
~אוהבת המונים~
ניתוש