חברה סיפרה לי שפעם חברה שלה התנשקה עם חבר שלה
ולשניהם היה גשר, והגשרים שלהם נתקעו אחד בשני ולא השתחררו..חחח
אבל רק את עם הגשר
וגם לא מתנשקים עם שינים!!
ככה ששוב, זה לא אמור להפריע לך!
*~ענבל~*
יאוו אנשים עוד 4 ימים מורידים לי את הריבעוים!!
איזה כיף לך!!
לי יש כבר חצי שנה. נראה לי אני יסבול עוד 3 חודשים לפחות 😢
ולגבי השאלה.. צרפתית.. כאילו עם לשון עדין לא התנשקתי אבל התנשקתי עם גשר, נשיקות ארוכות כאלה וזה וזה לא מפריע בכלללל (רק קצת עצבן למי שיש את הגשר)
וצרפתית זה אותו דבר רק עם לשון אז לא נראה לי שתהיה בעיה