יש לי גשר ואני רוצה לנשק את חברה שלי זה יכול להפריע לנשיקה??
חח שאלה קצת מפדחת אבל ההיתי חייב לשאול..
תודה מראש.
חח , זו לא שאלה מפדחת , זו שאלה לגיטימית..( פעם כמעט שאלתי את הרופאה שלי את אותה שאלה..חחח )
תראה לא נראה לי שזה יפריע , הרי , מתנשקים עם לשון ולא עם שיניים 😉
לא שאני יודעת , יש לי גשר , אבל לא התנשקתי.
יש לי ידיד עם גשר שהתנשק , זה לא הפריע לו.
אין סיבה שזה יפריע לך.
תהנה..
-לולי
גםם אני אוהבת ילד עם גשר...
ומפחדתת להתנשקק איתווו
שירווניייי 😛
לא מתנשקים עם השניים. לפעמים יש כזה חיכוך עם זזים אבל חפיף... 😉
תתנשקו!
אין שום בעיה להתנשק עם גשר חברי לשעבר היה עם גשר וזה ממש לא הפריע לנו..
בהצלחה..
מניסיון...
זה לא יפריע לך.. את לא תרגישי.. 😊 כי מתנשקים עם הלשון והשפתיים.. השיניים לא קשורות.. 😁 בהצלחה
אני עם התגובה שמעליי!
מניסיון... זה לא אמור לפגוע!
שיהיה בהצלחה! 😉
חחח זה לא ממש מפריע או יותר נכון ממש לא... בכיף שלכם אין שום בעיה אם זה..
יש לי גשר עכשיו פעם שניה והיתשקתי אפילו אם חבר שלי לשעבר אם בלטה תחתונה ועליונה וזה בעיקרון יכול להפריע אבל לא!!!!!!!!!
זה לא מפריע..
זה דווקא נחמד יותר 😊
אבל אל תפחד..היא לא מתנשקת עם הגשר שלך אלה איתך..😉
חחח כלי שמו גשר האחים שלי צחקו עלי שאם אני יתנשק אם מישהו שיש לו גם יהיו בניינו ניצוצות 😊
פעם התנשקתי עם ילד שיש לו גשר..
וזה לא מפריע...
חחח מאמי מנסיון זהה ממש לא מפריע..😊
אתה יכול להתנשק בלי לדאוג..זה ממש ממש לא מפריע..
תהנה..😊
אחי תתנשק בכיף שלך בלי לדאוג.....
זה בכלל אבל בכלל לא מפריע
אני יתנשקתי עם ילדה שיש לה גשר וזה בכלל לא הפריע לנו...
יאללה לך תתנשק בסבבה שלך......
לא ניסיתי...
אבל ניראה לי שזה לא יפריע...
תהנו..!!! 😉