חחחחחח...מותק....
לא...זה לא אמור להפריע!!
בהצלחה! 😊
אני מכירה הרבה שהתנשקו והיה להם גשר..
ולא הפריע להם בכלל!
בהצלחה לך,
בתאלושש=]]
לא יצא לי להתנשק עם מישהו שיש לו גשר וגם לי אף פעם לא היה גשר,
אבל לא ניראה לי שזה מפריע
QUOTE (ילדונות_17 @ 18/06/2005) לא יצא לי להתנשק עם מישהו שיש לו גשר וגם לי אף פעם לא היה גשר,
אבל לא ניראה לי שזה מפריע
כנ"ל!
=]
בכיףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף להתנשק זה בלי שיניים לא מרגישים בכלללללללללל
לי יש גשר...
לא התנשקתי אבל לפי מה שמסבירים פה איך מתנשקים וכל זה אני בטוחה שזה לא מפריע בכלל!!
אוהבת יניון😊
זה לא אמור להפריע בגרוש....כשמתנשקים - השיניים מחוץ למישחק....
חחחחח גשר לא מפריע לנשיקה בכלל (:
😂
אני בעצמי עם גשר ..
והתנשקתי ..
וזה לא מפריע .. 😊
זה סתםם שטויותת...בטחחח שאתם יכולים להתנשק עם גשרר
כי
1. לא מתנשקים עם השיניים..
2. אתם אוהביםם.. אז גשר לא זה שצריך להפריע לכם
בהצלחה..נטלי
תיראה יש לי גשר, ועוד לא התנשקתי איתו התנשקתי בלעדיו ..
אבל כולם אמרו לי שעם גשר זה אפילו יותר כיף לא יודעת מה זה קשור כי מתנשקים רק עם הלשון והשפתיים ..
זה לא יפריע 😊
בהצלחה,
קורלי 😉
קיצר כמו כולם כאן
זה לא מפריע אין סיבה שזה יפריע בהצלחה
חחחחח
טוב הפצצתם אותו..
הוא בטוח הבין שאאפשר גם עם גשר..!!
בתאלושש
אז שיתנשק ויספר איך היה חחחחח