אז כך,
לפני 15 דקות חזרתי הביתה!,
הוא בא לאסוף אותי מהבית שלי ב-21:00,
הוא עלה עלי הביתה,
וחיכה לי איזה חצי שעה,
מסכן התייבש אצלי!,
יצאנו מהבית שלי בסביבות 21:30,
והמקום הזה שעליו נסענו לא היה לזוגות בלבד! ,
קבענו שאנחנו נוסעים למקום כזה...
מין מועדון לזוגות בלבד!,
ובסוף נסענו לאיזה חוף ,
הוא הגיע כמובן מוכן,
הוא תיכנן לעשות פיקניק על החוף,
והכין הכל ,
קיצר הגענו לחוף ההוא,
הוא סידר הכל,
התיישבנו על החוף,
צחקנו פטפטנו וכו'...
ופתאום התקרבו עליינו חבורה של כמה בנים והתחילו איתי!!,
בני 23+,
אני כמובן לא נענתי להם,
לא היה לי סבלנות עליהם!,
הם היו שיכורים לגמרי וראו עליהם,
התנדנדו מצד לצד,
אז דורון ראה את זה שאני לא מעוניינת,
אמרתי להם שיעזבו אותי בשקט,
והם כאילו לא שמעו כלום!!,
הוא הלך איתם שם מכות!!,
אין לי מושג איך הוא הסתדר לבד,
בחבורה הזאת היו איזה 5 בנים,
וכמו שכבר אמרתי בני 23+,
דורון בן 18 וחצי,
ולבד!,
אחד מהם בא להוציא על דורון סכין,
כמעט לא קיבלתי שם התקף לב!!,
ודורן לא ראה ת'סכין,
אותו אחד שהוציא ת'סכין רצה לדקור את דורון בגב!!,
אז אני עזרתי לדורון ודיברתי עם החולה נפש הזה שרצה לדקור את דורון!,
למרות שמצדו הוא היה הורג אותו במכות!!,
אז קיצר,
אחרי שהם הלכו,
המשכנו לשבת על החוף,
היה קריר כזה,
ואני הייתי עם גופיה וחצאית מיני,
והוא היה עם חולצה מכופתרת עם שרוול קצר ומכנס ג'ינס,
אז הוא חיבק אותי והצמיד אותי עליו,
וכמו תמיד...
אחרי כמה דקות הגיעה הנשיקה 😍,
נוסף לברכה ולהפתעה שהוא הכין לי,
הוא קנה לי שרשרת מזהב ,
עם תליון של לב,
איזה מתוקקקקקק!!,
אני מתה על לבבות!,
והוא יודע את זה,
אז בגלל זה הוא קנה לי במיוחד ת'תליון הזה של הלב ,
קיצר מאוד נהנתי!,
אבל עכשיו מתפוצץ לי הראש,
וממש אין לי כוח לישון





