הר-יונה זאת בכלל שכונה מסובכת,
דרך אגב את מודעת לזה שהולכים לבנות לכם שם קניון?,
עושים לכם שם עיר שלמה
וואי איזה שווה לך
איזה ילד חמוד נשמע הדורון הזה 😉
תיהיי איתו הוא רומנטי וחמוד
כפרה על היפיוף הזה,
ת' נישמתי 😁
אויי איזה מתוקייםם יאוואואואו
יאאאאא
נו תחזרו כבר!!
ממתי ידידים ככה מתנשקים ויוצאים לבד?!!!
קיצררר
תחזרוו!!
אתם מאוהבים!!
בתאלושששששש
אני והוא מאז שנפרדנו!,
אנחנו לא חוזרים,
ת' יפתי 😁
יאאאאא מותק!!
אני שמחה שנהנת!!!!!
😊 😁
ו...מה הלאה??..מה הולך?.
ת' בובה מדהימה שלי!!,
כלום...
נשארים אותו הדבר,
ידידים
אוי זה רומנטי...חחח!!
הודיה העיקר שנהנת....מושלמת אחת!!!!
חח!!!
איזה חמוד....!!
יואו בני 23 התחילו איתך?חח אז את כוסית אה לא שהיה לי ספק?מושלמת שלי!
חחח!!
מואה!!!
אוי זה רומנטי...חחח!!
הודיה העיקר שנהנת....מושלמת אחת!!!!
חח!!!
איזה חמוד....!!
יואו בני 23 התחילו איתך?חח אז את כוסית אה לא שהיה לי ספק?מושלמת שלי!
חחח!!
מואה!!!
כן בני 23+,
ת' יפתי 😁,
מוווואההה
אז קיצור היה סבבה
אבל תגידי מה ניסגר בסוף..
חזרתם? הוא אוהב אותך או ששוב משחק?
שרשרת זהב אמיתי??
הוא לא לוקח אותך בתור ידידה תשמעי לי..
ולמה אתם לא חברים?!?!
עם אני הייתי עוד פעם משחק בשבילו,
אז הוא לא היה קונה לי שרשרת מזהב אמיתי+תליון ,
ונוסף לכל הוא תמיד דואג לי,
ואני בשבילו האדם הכי חשוב שיש בחיים שלו,
והוא כל הזמן מראה לי את זה!,
וגם למי שמשחק בבנאדם אחר יש גבולות!,
והוא כבר הוכיח לי לא פעם,
שהפעם הוא לא משחק בי,
והוא רציני מאוד בקשר עלי!,
ניראה לי שהוא מאוהב בי,
ואני בו,
ולא...
לא חזרנו,
מכל מיני סיבות שלא בדיוק בא לי להתעמק בהם