QUOTE (ילדונות_17 @ 21/05/2005) הר-יונה זאת בכלל שכונה מסובכת,
דרך אגב את מודעת לזה שהולכים לבנות לכם שם קניון?,
עושים לכם שם עיר שלמה
קניון?! איפה שמעת על זה??
ואם כבר יבנו זה יהיה קניון כפר קאנא עין מאהל! סגור!
|
![]() |
![]() |
אתר האהבה הישראלי