אז כך,
היום בבוקר ב-8 לקחו לי דם ,
כי בזמן האחרון אני לא מרגישה טוב בכלל!,
כל הזמן אני מסוחררת,
כואב לי הראש,
וכל הזמן בא לי להקיא,
ההורים שלי רצו לבוא איתי כשיקחו לי דם,
כי אני מאוד רגישה לדברים כאלה,
ישר נופלת על הריצפה מחוסרת הכרה,
רק מלראות דם,
לא הסכמתי!,
אז הם לא באו איתי,
אולגה אחותי הקטנה גם רצתה לבוא איתי
שמחה שאת מאושרת מאמי, מקווה שתמיד זה ישאר ככה..
חח ובאמצע קופת חולים?? יפה יפה....
איזו מתוקה!!,
ת' רבה רבה רבה יפתי!,
וכן הוא בא והדביק לי נשיקה בפה באמצע קופת חולים,
אפילו לא הייתי מוכנה לנשיקה,
אבל מאוד נהנתי ממנה 😛
איזה חמודד! חח אני שמחה שאת מאושרת נשמתי!!
מואהה 😊
מיקי איזו מתוקה!!,
ת' יפתי 😁,
מווווואה 😁
איזה מאמי דורוןןןןןןןןןןן!!!!!!!!
יואוווו אתם נשמעים זוג מזה יפה... 😁 (למרות שאתם לא זוג)
יואוווווו זה נשמע ממש כמו בסרטים!!!!
נשמה תנצלי את זה אל תיתני לזה כך להעלם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 😉
הודיההההה נשמתיייייייי אני מאושרת שאת מאושרתתת חחחחח
מאמיייייי זה באמת נשמע כמו סרטטטטטטט
וואייייייי חחחחחחחח
יש לי שאלה..... אחרי שהתנשקתם המשכתם הכל רגיל? כאילו לא התנשקתם.....??
חולה עלייךךך יפתי
מוואה ענקיתתת 😛
כפרה עליכן!!,
ת' מתוקות שלי!!,
כשהיינו זוג כולם אמרו לנו שאנחנו מאוד מתאימים!,
אפילו אנשים ברחוב שלא מכירים אותנו אמרו לנו שאנחנו מתאימים,
כמו זוג מהשמיים,
רק הבעיה שהכל נגמר!,
ועכשיו בתקופה הזאת שבה אנחנו ידידים,
אנחנו תמיד הולכים מחובקים,
והוא מצידו חופשי מדביק לי נשיקות ,
למרות שאני לא מתנגדת 😛,
ואחרי הנשיקה שהייתה בייני לביינו היום ,
בלי הפסקה תקענו אחד בשני מבטים,
גם כשנכנסנו למכונית שלו,
הוא במקום להסתכל על הכביש,
היה מרוכז בי,
אז עשינו החלפות ואני נהגתי,
ובסוף כשיצאתי מהמכונית שלו עוד פעם התנשקנו,
אבל נשיקה כזאת פשוטה...
של כמה שניות,
לא משהו רציני,
מחר אנחנו גם יוצאים בערב 😛,
מעניין מה יקרה 😁
חח איזו חמודה שמחה שאת שמחה ומאושרת
יפה שלי שתמיד תהיי ככה
מתה עלייך ובהצלחה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
יאוווו...QUOTE בלי הפסקה תקענו אחד בשני מבטים,
גם כשנכנסנו למכונית שלו,
הוא במקום להסתכל על הכביש,
היה מרוכז בי,
איזה חמודים!!!
אתם נשמעים באמת כמו זוג מהשמיים....אבל אפילו שאתם ידידים, העיקר שאת נהנית איתו, בין אם אתם זוג או לא....
ותהני מחר יפתי! מואהה!
נאפי!!,
אחות קטנה מדהימה שלי!!,
ת' רבה רבה רבה מושלמת שלי 😁,
אייייי הראש שלי בעננים!!,
היום כשהכנתי לעצמי קפה,
כמעט לא הפלתי ת'ספל,
אולגה ראתה את זה ומהר לקחה ת'ספל מהיד שלי ושמה על השולחן,
איןןןןןן על החתיך הזההההההה!!!!!!!,
אייייייייי!!,
מטורף שכמותו!,
שרופה עלייך נישמתי!!!,
מוווווווווווואההההההההה כפרה עלייך יפתי!! 😁,
ת' עוד פעם בובה מדהימה שלי!! 😁
חחחח איזה חמודים?! קופת חולים?! 20 דק'??! ווא ווא מאמי את אחלה גבר חחח סתאם...
את אחלה וומאן!{איזה}
חחח אני שמחה שאת ממואשת תמשיכי ככה יפיופההה 😁
QUOTE (מיקי12 @ 19/05/2005) יאוווו...QUOTE בלי הפסקה תקענו אחד בשני מבטים,
גם כשנכנסנו למכונית שלו,
הוא במקום להסתכל על הכביש,
היה מרוכז בי,
איזה חמודים!!!
אתם נשמעים באמת כמו זוג מהשמיים....אבל אפילו שאתם ידידים, העיקר שאת נהנית איתו, בין אם אתם זוג או לא....
ותהני מחר יפתי! מואהה!
כפרה עלייך נישמתי!!,
ת' רבה רבה רבה מתוקה שלי!!,
חולה עלייך נישמתי!,
מוווווווווווואההההההה 😁
QUOTE (אילניתושקה @ 19/05/2005) חחחח איזה חמודים?! קופת חולים?! 20 דק'??! ווא ווא מאמי את אחלה גבר חחח סתאם...
את אחלה וומאן!{איזה}
חחח אני שמחה שאת ממואשת תמשיכי ככה יפיופההה 😁
כה 😁,
חחחחח ת' כפרה עלייך יפתי!!,
מווווווווואההההההה 😁
ידידים טובים אעלק...תמיד זה נגמר ככה!
שמחה בשבילך ובשביל הרמן!!
יש לך ראש ממשלה לעתיד בידיים...חחח...
בהצלחה!! יש לנו זוג חדש בעיר...😊