QUOTE (ניקול111 @ 19/05/2005) ידידים טובים אעלק...תמיד זה נגמר ככה!
שמחה בשבילך ובשביל הרמן!!
יש לך ראש ממשלה לעתיד בידיים...חחח...
בהצלחה!! יש לנו זוג חדש בעיר...😊
תרשי לי לתקן אותך נישמתי...
אין זוג חדש בעיר...
אולי יהיה...
הוא עם מישהי אחרת,
אבל איתי אין מצב,
כי אני לא רוצה שנחזור להיות חברים,
ת' בכל אופן יפתי!,
כן אה?!,
ראש ממשלה!,
בלי עין הרע חמסה חמסה חמסה!! 😉
QUOTE (ילדונות_17 @ 19/05/2005) QUOTE (ניקול111 @ 19/05/2005) ידידים טובים אעלק...תמיד זה נגמר ככה!
שמחה בשבילך ובשביל הרמן!!
יש לך ראש ממשלה לעתיד בידיים...חחח...
בהצלחה!! יש לנו זוג חדש בעיר...😊
תרשי לי לתקן אותך נישמתי...
אין זוג חדש בעיר...
אולי יהיה...
הוא עם מישהי אחרת,
אבל איתי אין מצב,
כי אני לא רוצה שנחזור להיות חברים,
ת' בכל אופן יפתי!,
כן אה?!,
ראש ממשלה!,
בלי עין הרע חמסה חמסה חמסה!! 😉
חחח נו טוב...בהצלחה כל אופןןן!! ולכי תדעי...אולי יצא משהו בעתיד הרחוק...אין לדעת...
ואז תיהיי רעיית הראש הממשלה...חחחחחח...גבר הודיה הרמן... 😛
חחחחחחח הולך דווקא די טוב ,
כפרה עלייך,
ת' נישמתי 😉,
ואני לא גבר,
עם כבר גברת,
אבל חפיף יפתי
QUOTE (ילדונות_17 @ 19/05/2005) חחחחחחח הולך דווקא די טוב ,
כפרה עלייך,
ת' נישמתי 😉,
ואני לא גבר,
עם כבר גברת,
אבל חפיף יפתי
חחחח אופססססססססססססססססססססססססססססססססססססססססססססס
נעלמה לי האות ת'...
חי חי חי!
יאאאאאאאאאאאאאאאאאאא איזה חמודד הואאאאאאאאאאאאאא
ותרגישי טוב מאמי!!!!!
QUOTE (מאיקו @ 20/05/2005) יאווו איזה חמודיםםם...
ושכחתי..
מה עם הסחרחורות שלך וכל זה..??
עבר לך??
לגבי הסחרחורות זה לא עבר לי,
אבל עכשיו יש לי פחות סחרחורות והצורך להקיע,
כל זה קרה כי אני לא אוכלת כמו שצריך,
ובכלל לא היה קשר בין זה לבין לקיחת הדם ,
זאת אומרת סתם לקחו לי דם
התחלתי להסדיר ת'ארוחות שלי,
ולאכול כמו שצריך,
ועכשיו ברוך השם אני מרגישה יותר טוב,
ת' מתוקות שלי 😁
חחחחחחחחחחח נשמע כמו קטע מאיזה סרט רומנטי כזה !! איזה יופייייייייייייייי 😊
איזה חמודה
יואו...!!!
מאמי שמררי עליו...לפני שיברח חחח סתם!!!
יקורעים קופת חולים....נשיקה?ממ 20 דק'?.חחח!!!
העיקר שנהנת אה..חח!
מואהה ענקית!!!
חחחחחח אני אשים אותו בין סורגים בשביל שלא יברח לי חחחחח,
סתם...
ת' כפרה עלייך,
וואלה כן,
הרמן+לוי=קרועים בע"מ
QUOTE (ילדונות_17 @ 20/05/2005) חחחחחח אני אשים אותו בין סורגים בשביל שלא יברח לי חחחחח,
סתם...
ת' כפרה עלייך,
וואלה כן,
הרמן+לוי=קרועים בע"מ
חחח גם רעיון טוב...פפפ סתם!!
חח!!
מואההה... 😁