יאאאאאאאאאאא
איך זה נשמע יפההההה...חחחח
בואנה זה כאילו אתם אמורים להיות יחד!
למה את לא רוצה לחזור אליו?
המתח מההגדרה "חבר-חברה"?!
אתם דווקא נשמעים כאילו נועדתם אחד לשני!
ככה הוא דואג לך
ואם ככה הרגשת אחרי הנשיקה אז זה בטח לא סתם!!! יש כאן משהו...חחח
למה באמת את לא רוצה לחזור אליו?
הוא רוצה?
*~ענבל~*
חח זה מה שאני אומרת שלא יברח לך!!חח!!
תנעלי אותו מאחורי סורגים!!חחח!!סתם!!
מואהה מואהה!!
הוא מצידו רוצה,
והיינו כבר חברים,
הדבר היחיד שאני יכולה להגיד זה "ניסיון קודם כושל",
ת' מתוקות שלי! 😁
ומה עם ניסיון חוזר?
אתם לא תהיו הראשונים שתחזרו להיות יחד אחרי פרידה... בדיוק כמו אחותי
היא וחבר שלה נפרדו אבל המשיכו יעני להיות חברים בלי ההגדרה והכל...
בדיור כמו שהבנתי שאצלכם זה ככה....
הולכים מחובקים, מתנשקים, הדאגה שלו אליך...
הרגע גובר בסוף על הכל.
אני אומרת תפתיעי אותו ותחזרי אליו מהר מהר
שלא יברח לך חלילה!
*~ענבל~*
נפרדנו בגלל סיבות יותר מידי רציניות וכואבות שלא בא לי להתעמק בהם,
והוא אחרי הפרידה שלנו יצא עם הרבה בנות,
הוא לא בנאדם שיושב בשקט,
תמיד בתזוזה,
ואני לא מוכנה שנחזור...
מכל מיני סיבות,
ואכן הבנת נכון,
גם אחרי הפרידה אנחנו הולכים מחובקים, מתנשקים ודואגים אחד לשני,
הוא בשבילי הבנאדם שהכי חשוב לי בחיים האלה,
ואני בשבילו,
אבל פה זה ניגמר
ת' על הכל!,
הודיה לוי! 😁
ס22ה. העיקר שזה עושה לך טוב 😊
זה הכי חשוב!
*~ענבל~*
זה ב'מת הכי חשוב..שטוב לך!!
וזה העיקר!!מואהה!!
דידושששששששששששששששששששש לייפ שליייייייי
גררררררררררררר היתגעגעתיייייייי 😁
סורייי שאני מגיבה באיחוררררר פשוט המחשב שליי עם בעיות.גרררררררררררררררר
יאוווווווווו כפרע עליךךך חחחחחחחח איך אני שמחה בשבילךךך
וחסר לך להיתעלף עוד פעם.. את יודעת איזה התקף לב עשית לי שקראתי את זה!@?!?@ 😮
ולדעתיי מאמושש אתם חייבים לחזור ולשכוח ת'עבר.. כי אחר כך את תרגישי כ"כ פיספוסס
אבל אני לא יודעת את כל הסיפור ולא כלום.. אז חחח אין לי דיבור פה.. 😛
בקיצוררררר יפה שליייייייי
אני אוהבת'ךךך הכייי הכיייי הכיייייייייייייייייייייי בעולםםםםםםםםםםםםםםםם חיים יפים שלייייייייי
מואהההההההההההההההההההההה ענקיתתתתתתתתתת בובי שליייייייי
שרופה עליךךךךךךךךךךך אהובתיייייייייייייייייי 😁
דידייייייייייייייי שליייייייייייייייי!!,
חפיףףףףףף בובה מדהימה שלי!!,
גמני התגעגעתיייייייי עלייךךךךךךךךך המוניםםםםםםםם אחותי התאומהההההה!!,
אוהבת'ךךךךךךךךךך הכייייייייייייי הכייייייייי הכייייייייי בעולם נישמתי!!,
אל דאגה יפיופה צ'לי!,
מהיום אני אתחיל לשמור על עצמי יותר!!,
בשביל לא לחטוף סחרחורות!,
וההתעלפות הייתה בגלל שלקחו לי דם,
וזה תמיד קורה לי,
מוווווווווווווווואהההההההההההההההה מושלמת שלי!!,
שרופה עלייך נישמתי!!!
איזה חמודים!!
הודייייה דברי איתוווו
אבל הוא פגע בך מספיק!
חוצפןן 😠 !!
נו טוב לכל חיהה מגיעה הזמדנות חיחיחי
קיצר דברי איתו מאמי!
תשאלי מה הוא מרגיש אליך!!
בהצלחההה
ואתם כל כך חמודיםםםםםם
ת=ח=ז=ר=ו=ו!!
בתאלוששששש 😊
איייייייייייייי מזה אמור להיות?!?!,
הוא לא חיה!,
הוא בנאדם!,
וכמו כולם/ן גם הוא טועה!,
וניראה לי שהוא מאוהב בי,
וגמני בו,
כי בנאדם לא דואג סתם לאנשים,
ומתנשק איתם נשיקות צרפתיות בכל הזדמנות!,
או קופץ עליהם כל פעם,
ועוד יותר לא הולך איתם תמיד מחובק!,
שזה כל מה שהוא ואני עושים תמיד,
למרות שאנחנו כבר לא חברים,
מתנשקים נשיקות צרפתיות , הולכים תמיד מחובקים, ודואגים אחד לשני,
הוא בשבילי הבנאדם שהכי חשוב לי בחיים האלה,
ואני בשבילו האדם שהכי חשוב לו בחיים האלה,
ת' מתוקה שלי! 😁
חחחחחחח 😊
טוב איך שבא לך!!
אבל תזכרי הוא פגעע בךךךך המון!!
כימעט אנס אותך החוצפן 😠 !!
גררר1!!
חח
בתאלוששששש
וכן ואתמול הציל אותי!,
אני אפתח אשכול אחר ואפרט שם מה קרה בדיוק