פליזזז תפסיקקו עם הסיפורים המעצבניםםם! כל אחד פה פותחח סיפורר! זה כבר לא מעניין! פעם נכנסתי לפה כי היו דברים ש=ים! אנלא רוצה לפגוע במיששו! ואני יודעת שאתם משקעים תנשמה בסיפורים.. ואת הסיפורים המעטים שקראאתי עם חרוטים לי בלבב!!! אבללל חח=לל=אא=סס=!!=!!=!!
כמה אפשרר?!!?! 😠
שימו גם דברים אחרים מרק סיפורים! למה לא?!?! במקום פורום שטויותת.. נשנה תשם לפורום סיפורי המשתמש! 🙄 רעיון....
אז תכינו פורום שטויות חדששששששששששששששששששששש!!!
תראי הדבר היחיד שיש לי להגיד לך,
לא טוב לך?!,
אל תקראי!,
פשוט מאוד...
את לא יכולה לעצור מאנשים לעשות את מה שהם אוהבים לעשות!,
ויש להם כישרון בזה!,
יש הרבה שנהנים פה מהסיפורים שאחרים כותבים,
אנשים קוראים,
כותבים,
ומגיבים!
וואלה זאת שמעליי צודקת
ישש לך בעיותת תפטרי אותן עם פסיכולוג ואל
תתלונני כמוו שדברים שאת אוהבת לעשות לא אומרים לך כלום..
בקיצורר תתחילי להירגעע והמצבב שלנו קשה?!
נראהה לי שלכולם טוב מאוד כאןן חוצממך..
שלום שלום ואל תתראי לי בחלום..
שרופה לכם על התחת..
+^+^ח-נ-ו-ש-ה+^+^
ניסיתי לעשות סיפור!!! מה לא יצא יפה?!?
למה רק משלכם מתלהבים?!?! למה מה קרההה..!!
טוב מה אני אגיד לך התגובה שלך ממש לא הייתה במקום!,
בגלל זה את מתלוננת?!,
לא צריך לעשות הכללות!,
אוקי לא מגיבים...
יש הרבה שלא מגיבים אבל בכל זאת הם נכנסים לסיפורים, לשירים וכל מיני נושאים אחרים וקוראים!,
את לא יכולה להכריח אף אחד/ת לעשות משהו שהוא לא רוצה!,
חשבתי שאת כבר יודעת את זה...
אבל עם כל הצער שבלב אני רואה שלא...
בונא צריך לשים אותך באקים דחוףףף!
לא שמת לב מה אמרתתתי.!?!?
QUOTE (ילדונות_17 @ 14/05/2005) תראי הדבר היחיד שיש לי להגיד לך,
לא טוב לך?!,
אל תקראי!,
פשוט מאוד...
את לא יכולה לעצור מאנשים לעשות את מה שהם אוהבים לעשות!,
ויש להם כישרון בזה!,
יש הרבה שנהנים פה מהסיפורים שאחרים כותבים,
אנשים קוראים,
כותבים,
ומגיבים!
בדיוק לא טוב לך אל תקראיייי
סתכלי אין פורום אחר לסיפורים אז אנשים כותבים סיפורים
אני אישית לא כותבת סיפור אבל קוראת שני סיפורים שהם
ממש יפים לדעתי...
אם את לא אוהבת פשוט אל תקראי...
בפורום הזה אין רק סיפורים אם תסתכלי יש עוד הודעות אחרות
כמו שירים שכתבו או כל מיני שאלות וכאלה...
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
יאיאיאיאיא באמתת המצבב קשההה!
איזה גנובים! אתם לא שמים לב מה אני כותבתתת!!!?
QUOTE (moraless @ 14/05/2005) ניסיתי לעשות סיפור!!! מה לא יצא יפה?!?
למה רק משלכם מתלהבים?!?! למה מה קרההה..!!
זהההההההההההההההה????????????????????........
QUOTE (moraless @ 14/05/2005) ניסיתי לעשות סיפור!!! מה לא יצא יפה?!?
למה רק משלכם מתלהבים?!?! למה מה קרההה..!!
לא ברור????
'כתבי סיפורר אני יגיבבב...
שרופה לכם על התחת..
+^+^ח-נ-ו-ש-ה+^+^
QUOTE (ח-נ-ו-ש-ה @ 14/05/2005) וואלה זאת שמעליי צודקת
ישש לך בעיותת תפטרי אותן עם פסיכולוג ואל
תתלונני כמוו שדברים שאת אוהבת לעשות לא אומרים לך כלום..
בקיצורר תתחילי להירגעע והמצבב שלנו קשה?!
נראהה לי שלכולם טוב מאוד כאןן חוצממך..
שלום שלום ואל תתראי לי בחלום..
שרופה לכם על התחת..
+^+^ח-נ-ו-ש-ה+^+^
חן כפרה עליך את צודקת..
מותק את לא רוצה אל תקראי בגללך אחת כמוך לא נפסיק לכתוב...
ובאמת המצב שלך קשהההה המצב שלך בקנטיםם
שששששששששלווםםםם
QUOTE (moraless @ 14/05/2005) יאיאיאיאיא באמתת המצבב קשההה!
איזה גנובים! אתם לא שמים לב מה אני כותבתתת!!!?
אז במקום להיתעצבן אולי תסבירי לנו ?!?!? 😠
אני יסביר לכן
שרופה לכם על התחת..
+^+^ח-נ-ו-ש-ה+^+^