עם הבנתי נכון אז היא כותבת סיפורים ולה לא מגיבים ולאחרות מגיבים זה לפעמיים גם מעצבן אותי..
נכון..
אבל גם אצלי בסיפורים לא מגיבים למה אני ממשיכה לכתוב?!
כי..אני אוהבת את זהה ..
בגלל זהה
בקיצור מסקנה: את לא רוצה אל תקראי אבל אל תעשי הכללות ואל תוציאי אליינו ת'עצבים שלךךךךךךך
שרופה לכם על התחת..
+^+^ח-נ-ו-ש-ה+^+^
QUOTE (ח-נ-ו-ש-ה @ 14/05/2005) עם הבנתי נכון אז היא כותבת סיפורים ולה לא מגיבים ולאחרות מגיבים זה לפעמיים גם מעצבן אותי..
נכון..
אבל גם אצלי בסיפורים לא מגיבים למה אני ממשיכה לכתוב?!
כי..אני אוהבת את זהה ..
בגלל זהה
בקיצור מסקנה: את לא רוצה אל תקראי אבל אל תעשי הכללות ואל תוציאי אליינו ת'עצבים שלךךךךךךך
שרופה לכם על התחת..
+^+^ח-נ-ו-ש-ה+^+^
צ=ו=ד=ק=ת...!!
גלוש=]
QUOTE (moraless @ 14/05/2005) בונא צריך לשים אותך באקים דחוףףף!
לא שמת לב מה אמרתתתי.!?!?
זה כל כך בולט שילדה בת פחות מ-10 יושבת מאחורי מסך המחשב...
כי עם היית טיפה יותר בוגרת!,
היו לך תשובות יותר נורמליות!,
וגם לא היית מתרגשת משטויות...
ורבה ומתווכחת על דברים חסרי משמעות...
QUOTE (גלוש_המושלמת @ 14/05/2005) QUOTE (ח-נ-ו-ש-ה @ 14/05/2005) עם הבנתי נכון אז היא כותבת סיפורים ולה לא מגיבים ולאחרות מגיבים זה לפעמיים גם מעצבן אותי..
נכון..
אבל גם אצלי בסיפורים לא מגיבים למה אני ממשיכה לכתוב?!
כי..אני אוהבת את זהה ..
בגלל זהה
בקיצור מסקנה: את לא רוצה אל תקראי אבל אל תעשי הכללות ואל תוציאי אליינו ת'עצבים שלךךךךךךך
שרופה לכם על התחת..
+^+^ח-נ-ו-ש-ה+^+^
צ=ו=ד=ק=ת...!!
גלוש=]
גמני מסכימה איתה..
ואל תאשימי אחרים אולי הם לא רוצעים לקרוא ת'סיפור שלך הם לא חייבים את לא יכולה להכריח מישהו אחר לקרוא סיפור שלך אם הוא לא רוצה..וזה פורום כללי וכל אחישים כאן דברים שנראים לו טובים לפורום הזה וסיפורים זה חלק מיזה..
אז תסנני מילים והמצב ממש לא קשה ההפךך הוא מעולה!!!
נחמד לשמוע סיםורים אחרים..
ואלינו'שש שמידורה עליךך אני מסכימה איתךך!
אם המצב הזה קשה?המצב אצלך בקאנטיםם!
בועיייייי
QUOTE (ח-נ-ו-ש-ה @ 14/05/2005) עם הבנתי נכון אז היא כותבת סיפורים ולה לא מגיבים ולאחרות מגיבים זה לפעמיים גם מעצבן אותי..
נכון..
אבל גם אצלי בסיפורים לא מגיבים למה אני ממשיכה לכתוב?!
כי..אני אוהבת את זהה ..
בגלל זהה
בקיצור מסקנה: את לא רוצה אל תקראי אבל אל תעשי הכללות ואל תוציאי אליינו ת'עצבים שלךךךךךךך
שרופה לכם על התחת..
+^+^ח-נ-ו-ש-ה+^+^
😉
QUOTE (שנשןשנשן @ 14/05/2005) QUOTE (ח-נ-ו-ש-ה @ 14/05/2005) עם הבנתי נכון אז היא כותבת סיפורים ולה לא מגיבים ולאחרות מגיבים זה לפעמיים גם מעצבן אותי..
נכון..
אבל גם אצלי בסיפורים לא מגיבים למה אני ממשיכה לכתוב?!
כי..אני אוהבת את זהה ..
בגלל זהה
בקיצור מסקנה: את לא רוצה אל תקראי אבל אל תעשי הכללות ואל תוציאי אליינו ת'עצבים שלךךךךךךך
שרופה לכם על התחת..
+^+^ח-נ-ו-ש-ה+^+^
😉
😊
לא הבתי על המ בדיוק אתם רבים איתה?!
אני במקומכם לא הייתי מגיבה לה בכלל!!
חחח מסכימה עם נטליי..אבל צריך אייכשהוא להסביר לה את זה שתקללוט
עזבי נטע חבל על המאמץץ..
כאלה שלא מיבנים לא יעזור כמה תסבירי להם..
כל אחד אוהב את הסיפור שכן מוצא חן בעינו
אולי תתחילי סיפור חדש עם תוכן שונה ועוד אנשים
יואהבו אותו יותר...
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מאמי מה את בסדר?!?!
זה פורום כללייי
פורום שכותבים מה שבא לנו~!!
יש כבר פורום לשטויות!!!
אז אם לא בא לך לקרוא תסיפורים את מוזמנת לא להתייחס@!
תאמיני לי שמהסיפורים האמייתיים וההפך אפשר ללמוד מהם המוןוןן!!!1 על החיים
כמו שאני למדתי
בתאלושששששש
ואווי איזה מלחמה!
תרגיעו
יופי שלא הגזמנו פהה
בסך הכל היא מביעה משהו אם אתם לא מסיכימים איתה פשוט אל תענו לה!!
ועם לא נענה לה אז היא תחשוב שאנחנו לא מתייחסים אל יה כמו שאפ'חד (לדבריה!!) לא הגיב לסיפור שלה.. ואז היא תפת ח עוד נושא על זה..
תראי בובה אני לא מבינה מה הבעיה כאן..?
כאילו אני קוראת את רוב הסיפורים..ות''אמת לא ראיתי סיפור שלך...
עם זה יהיה סיפור יפה אני אגיד בכיפ...
אבל עם מפריע לך שלכולם מגיבים ולך לא זה לא אומר שצריך להפסיק עם הסיפורים נכון?!
אז סגרי כבר ת'עיניין וזהו...
כי ימשיכו לכתוב סיפורים ולהגיב עליהם....