הההההההי!!! וואאאאו!! "לדבריי"?!!?!? הייתה פה ילדה ... שאמרה שהיא לא בטוחהה.. ושנראה לה שאני מתכוונתת ל........ זה לא אטומר מה שאני אמרתי! זה רק אומר שאת לא קוראת את מה שכותבים! אז למה בכלל את מגיבה?! סתומה!
אוללי לא הבנתםם!?!? ופיתחתםם מזה מלחמת עולם שלישית! אבל אני באתי בצחוקים לא אשמתי שישר באו אללי בטענות! אם יש לכם בעיה עם הנושא שלי לכוו ללודה ברמודה הזאתת ותגידו לה לנעוללל!!
תודה!
הלוו נשמה תרגעי..דבר ראשון אל תקראי כאן לאפ'חת סתומה כן?!
ודבר שני עם לא הבינו אותך נכון למה שלא תסבירי ת'צמך??
עם אני לא הבנתי אותך נכון אני אבקש סליחה...
אבל פעם הבאה דברי יפה...
אל תעשי לי פרצופיםםם!! אני גםם יכולההה!!
טובב תעשי את העבודהה שלך דפקי פוזה של זונה..... וזדייני מפההה! שרמוטהה מזה הפללייבוי הזה?!?!
פיכככככככ אנערף מה עוברר לעייךך!
הלוו תרגיעי את עצמך אוקיי??
למה אני לא חברה שלך שתדברי איתי ככה..
ובכלל מה יש לא מבינה כשמדברים איתך??
בתאלושש מאמי חבל על העצבים שלנו היא לא שווה את זה החתיכת מעפנה הזאת!!
גםם אותי תאמיני לי..
אני לא יודעת מאיזה חור היא צצה בחיים לא ראיתי אותה פה..
ד"א לחא ראיתי פה שום סיפור שלה..
עברתי מעמוד 1 עד עמוד 9 ולא ראיתי שומדבר שנכנתב על ידיה..
אתם לא מבינות..
עד כמה אפשר להיות דפוקות.?!
דיזלית את עוברת סיפור סיפור בשביל לראות אם כתבתי את זה?!
אתם לא מבינות..
התכוונתי שאני כאילו עושה "סיפור"* מזה שאני מתעצבנת מזה שאתם כותבות סיפורים משעממים תחת
אז בקיצור אני מזה מקווה שהבנתם כי אם לא אתם עדיין מפגרות!!
"סיפור"*----כמו שאתן כותבות!!!!!!!!!
דיזלית לא אכפת לי למי היא כתבה את זה..אין לה זכות לדבר ככה לאף אחד...
moraless עם את לא אוהבת את הסיפורם והם משעממים אותך...אל תקראי!!
אף אחד לא אמר לך לקרוא אותם..!
עם היית מסבירה היינו מבינות..
ומה אכפת לך שאנחנו רושמים את תכנסי למה שבא לך ותפרסמי מה שבא לך..
ותלונות מיותרות תשאירי לעצמךך
QUOTE (moraless @ 15/05/2005) אתם לא מבינות..
עד כמה אפשר להיות דפוקות.?!
דיזלית את עוברת סיפור סיפור בשביל לראות אם כתבתי את זה?!
אתם לא מבינות..
התכוונתי שאני כאילו עושה "סיפור"* מזה שאני מתעצבנת מזה שאתם כותבות סיפורים משעממים תחת
אז בקיצור אני מזה מקווה שהבנתם כי אם לא אתם עדיין מפגרות!!
"סיפור"*----כמו שאתן כותבות!!!!!!!!!
😊 😊 😊
QUOTE בקיצורר מה שהיא רוצה להגידד שהיא משועממת בחיים והיא יושבת ועושה
"סיפור"-איך שאת קוראת לחרטא שעשית פהה..
כה הבנתי... ועם משעמם אותה לקרוא ת'סיפורים כאן..שלא תקרא!!!
וואו ..... וואו ....
אם תמשיכו ככה בטוח לא נעמד ב"מבחן" של לודה ....
חחח....
הבנתם ?
כאילו מקקלים וזה ... חחח.....