"נטלייייייייייייייייייייייייייייי בואי יש לך אורחיםם"
"בסדר אמאאא אני יורדת" דפקתי ריצה במדרגות וירדתי למטה פתאום ראיתי את איתי (החבר שלי)
רצתי ודפקתי לו את הנשיקה של החיים.....
איתי:" למה זכיתי?"
אני:"לזה שאני אוהבת אותך 😉 "
איתי: " יאללה בואי נעלה למעלה יש לי משהו להגיד לך".
עלינו לחדר קיפלתי את השמיכה שלי וישבנו שנינו על המיטה:
איתי:" נטלי בובה אני אוהב אותך את יודעת??"
אני: " כן ברור אני גם אוהבת אותך הכי שבעולם".
איתי:" זה קשור לשיר (שדרך אגב היא החברה הכי טובה שלי)"
אני:" מה איתה מאמי??"
איתי:" אתמול היינו בגן הכוכב (שדרך אגב זה גן שכולם הולכים אליו והכי כיף שם ב-ע-ו-ל-ם) ושתינו קצת אז כולם כבר הלכו ונשארנו שנינו ואזהיא התחילה לנשק אותי וזרמתי איתה ושכבנו".
אני:" מה??????????????????????????????????????????????? תגיד לי שאתה צוחק איתי תגיד לי 😢 " אבל הוא לא אמר כלום הוא פשוט שתק, באותו הרגע רציתי פשוט למותתתתתתת דחפתי אותו והתחלתי להרביץ לו בחיים שלי לא האמנתי שזה יקרה.. כולם תמיד אמרו לי שיר מאוהבת בו היא תיקח לך אותו שימי לב ואני אמרתי:" מה פתאום?? אנחנו החברות הכי טובות".
אני: איתי תעוףף לי מהחיים אני שונאת אותך י'דוחה" טרקתי את הדלת שכבתי על המיטה ופשוט בכיתי ובכיתי בחיים שלי לא בכיתי ככה.
אחרי 3 ימים שלא הלכתי לבצפר ורק הייתי בוכה יושנת בוכה יושנת, קמתי הדלקתי את המחשב והיה לי מלא הודעות מכול מיני ילדים: רון שלומי דור שירלי דניאל סתיו והודעה אחת משיר ואחת מאיתי
פתחתי את ההודעה והיה רשום:
החיים היפים שלי: נטלי אני מצטער פשוט שתינו תגידי לי שאת סולחת לי בבקשה
ושירוש הנסיכה: נטלי אני מצטערת אני אוהבת אותו ופחדתי לספר לך ואתמול זה פשוט קרה תסלחי ליי.
שיניתי אווי:
================
עצובה
דניאלוש אהובתי דברי איתי דחוףףף
בפלא
===============
אחרי 15 שעה דניאל באה אלי וסיפרתי לה הכל היא לא האמינה וככה הייתה השיחה שלנו:
דניאל:" די נטלי עזבי אותם שיזדיינו אני ואת היום יוצאות לסירונית ואת תשכחי אותו"
אני:" אני לא יכולה אני אוהבת אותו"
פתאום שמענו כד נשבר ירדנו למטה וראינו את.....
תגובותתת





