חח תודה כולם מבטיחה מחר המשך!!
המשךךך פרק 3!!!!
ניתקתי את הטלפון.. פחדתי מאוד על גל...
הסתכלתי בחלון וחיכיתי לראות אותו... ראיתי את עומרי מסתובב שם לפתע נעלם...
פחדתי שהם יתקלו אחד בשני..
הינה אני רואה את גל.. נהייתי יותר רגועה..
גל קרא לי ... אמרתי שנייה...
שמתי בושה הסתרקתי ויצאתי אליו
קפצתי עליוו ונתתי לו נשיקה וחיבוק
הוא אמר לי "מאמי בא לך ללכת לשחות?"
אמרתי " אני לא עם בגד ים.. "
גל:"חח אבל קבענו שנלך לשחות... טוב אז תעלי ותשימי"
אני : " חח מרוב דאגות שכחתי.. בוא תעלה אני ישים"..
עלינו הוא חיכה לי בסלון שמתי בגן ים.. עלי ג'ינס וגופיה וירדתי..
קראתי לו וירדנו
בדרך לים דיברנו..
גל "אני אוהב אותך"
אני " גם אני ומאוד!"
גל "בואי נעשה שבועה"
אני "איזה שבועה"
גל "שנאהב לעד"
אני "סבבה"
גל "אני נשבע שאוהב אותך לעד"
אני "אני נשבעת שאוהב אותך לעד"
התנשקנו.. הרגשתי צמרמורת... בגלל השבועה.. לא יודעת למה..
הגענו לחוףף הורדנו בגדים נשארנו עם בגד ים ושחינו... התנשקנו בתוך המים.. נכנסו לי קצת מים לפה..
אבל הטעם של הנשיקה שלו היה שווה את זה!! המשכנו לשחות..
החזקנו ידיים ושחינו..
ראינו מרחוק שמישהו עומד לטבוע!!
גל היה שחיין די טוב.. הוא אמר לי חכי פה.. אני ילך לעזור למציל...!! אמרתי לו "גל.. לא..אני מפחדת עליך אתה רואה שהמציל הולך"
גל "מאמי אני שחיין טוב, אני יעזור למציל לא יקרה כלום..."
הוא שחה.. אני שחיתי אחריו... לא יכולתי לתת לו לשחות לבד עד לשם.. זה היה מאוד רחוק!
שהתקרבתי ראיתי שזה עומרי...
עומרי לא ידע לשחות טוב.. אין לי ממש מושג מה הוא עשה שם כל כך עמוק.. שמעתי אותו אומר למציל " עזוב אותי לחיים שלי אין טעם בלעדיה! והצביע עליי" גל הסתובב ואמר לי"מה את עושה פה זה מסוכן .. שחי מהר לחוף אני מייד בא..."
שחיתי קצת אבל לא לחוף הייתי פחות או יותר לידם.. כדי להשגיח על המצב..
הרגשתי אשמה בגלל שעומרי כמעט טבע בגללי... לא ידעתי שהוא מסוגל לעשות דבר כזה..
נפרדנו ממזמן ראיתי אותו מאז יותר עצוב... הוא היה ילד דכאוני כל החיים שלו דכאון אז הבנתי בערך.
אבל לא יכולתי לזוז משם כי זה היה קשור אלי איכשהו!
גל ניסה לעזור למציל.. והם סחבו את עומרי כדי להביא אותו לחוף..
שעומרי שם לב שגל עוזר הוא נהיה עצבני ואלים הוא לא רצה שדווקא הילד שאני החלפתי אותו בו.. יציל אותו.
והתחיל להתקיף את גל.
הוא הביא לו בוקס לבטן וגל הביא לו בוקס בפנים הם התחילו לריב !!
פתאום הם רבו בתוך המים אני בכיתי נורא פחדתי על שניהם
על גל כי הוא אהבת חיי והשבועה שלנו לא יצאה לי מהראש!
על עומרי כי בכל זאת פעם אהבתי אותו מאוד!
אני לא ידעתי מה לעשות צרחתי דייי!!! דיי כברר!!! והם הפסיקו עומרי אמר " שהטמבל הזה לא יתערב!!!!"
גל "באתי לעזור לך!!! ככה אתה מודה לי!"
ואז עומרי אמר "סליחה באמת, את יכולה להירגע תחזרי לחוף אני מבטיח לך שלא נריב יותר" והוא וגל לחצו ידיים.. שמחתי חיבקתי את גל ואמרתי "אל תתעכבו !"
שחיתי לחוףף התנגבתי.. שמתי עלי גופיה.. ושכבתי..
נזכרתי בשבועה שוב ושוב.. פתאום הרגשתי שאני צריכה להסתכל מה איתם
הרמתי את הראש....
ושמעתי צעקות ופתאום ראיתי מישהו נופל למים.............................
======================================
המשך יבוא!!
======================================
תגובות כתבתי את זה מלא זמן!!
דייי רק שלא קרה כלום לגל=(((
בובה תודה על ההשקעה
חח מאמי תודה רבה!
ואין על מה... אני אוהבת לכתובב אין מה לעשות זה כיףף 😊
אני ימשיך עוד מעט מאמי נראה אם קוראים בכללל חח..
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
וואי וואי וואי איזה מושלםםםםםםם חחחחחחח
שימי המשךךך נשמה
מוואה ענקיתתת 😛
-- לכל מי שהגיב --
מחר המשך מבטיחה!!
ואם יהיה לי כח אז היום יותר מאוחרר!!!
ביי מתה עליכם
[b]המשךך!! -- פרק 4 ואחרון!!!!!
עדיין לא הבנתי מי זה.. מי נפל למים?
הייתי בטוחה שזה או עומרי או גל
לא ראיתי טוב כי פתאום היו המון אנשים מסביב הייתי מודאגת
הורדתי ממני את הגופיה רצתי דחפתי כמה אנשים וקפצתי למים
הגעתי אליהם... המציל לא השתלט על המצב, הם רבו. בתוך המים.
המציל אמר לי "ילדה לכי , את עלולה להפגע"
השבתי "אני לא הולכת אני שחיינית טובה אני מכירה את שניהם אני רוצה לעזור.."
לא נתתי למציל לענות ושחיתי הסתובבתי ראיתי עוד כמה אנשים שוחים לעברנו כדי להציל
ראיתי את עומרי הוא היה מעולף קראתי למציל שיקח אותו ליבשה ובינתיים אחפש את גל
הייתה לי תחושת בטן רעה, ושאני אומרת רעה, זה רעה מאוד!
צללתי עמוק מאוד ולא מצאתי את גל, אליי התלווה מישהו מהחוף שטען שהוא פעם היה מציל
לא ראיתי את גל בשום מקום הרגשתי סחרחורת, בלעתי יותר מידיי מים ופתאום, התעלפתי בתוך המים.
--------------------------------------------
התעוררתי הייתי במקום מסויים אמא שלי הייתה לידי, ושמעתי צעקות מבחוץ
אמרתי "אמא?"
ענתה "מתוקה, התעוררת איך את מרגישה?"
אני "בסדר אמא, איפה גל?? איפה אני???"
אמא "את בבית חולים.. טבעת ולמזלנו את פה" ככה היא אמרה וראיתי שירדו לה כמה דמעות.
אני "אמא מה קרה?? איפה גל? למה יש צעקות בחוץ??"
אמא "מתוקה, מי שצועקת בחוץ זו אמא של גל, היא תסביר לך הכל"
אני "מה קרה לגל הוא בסדר?!!??"
אמא הסתובבה ולא ענתה
אני "אמא תעני לי!"
היא המשיכה לא לענות, היה שקט, ורק שמעתי את הצעקות של אמא של גל..
אחותו של גל נכנסה לחדר, אגב סיפרתי לכם היא חברה שלי.
אמי יצאה מהחדר והיה שוב שקט..
ראיתי על ענת אחותו, שהיא בכתה.
פתאום היא פרצה בבכי
שאלתי אותה "ענת, מה קרה מאמי? איפה גל??"
ענת "גל.. לא מוצאים אותו"
אני "מה לא מוצאים אותו? למה אמא שלך צועקת בחוץ"
ענת "אני יגיד לך תאמת אני לא טובה בדברים כאלה" וממשיכה לבכות
אני ניגבתי לה את הדמעות ואמרתי "איפה גל? תגידי את האמת בבקשה ענת אני סומכת עלייך!"
ענת "שיצאת לחפש אותו את טבעת, גל.. לא הצליחו למצוא אותו בים.." והיא בוכה מאוד הדמעות לא מפסיקות לרדת לה!
פרצתי בבכי אמרתי " אבל אני חיפשתי אותו חיפשו אותי אנשים! זה לא יכול להיות!! " אני בוכה ובוכה וצורחת "הוא לא טבע!!!! "
ענת שותקת ובוכה
אני "ענת תגידי לי בבקשה שזה סיוט, או שאת עובדת עלי זה לא יכול לקרות דבר כזה! גל הוא הילד הכי חמוד בעולםם למה שיקרה לו משהו כזה?" ופורצת בבכי
ענת "תאמיני לי שאני יודעת איך את מרגישה" והיא נשכבה על המיטה ושתינו בכינו
שמעתי את הצעקות מבחוץ לא יכולתי לשבת ככה בלי לעשות כלום!
גל הוא אהבת חיי נזכרתי בכל רגע בשבועה שלנו וזה עלה לי במוח איך נשבענו, התנשקנו
אמרתי בלחש "אני נשבעתי שאוהב אותך לעד, ואני אוהב אותך לעד!!"
הוצאתי ממני תמכשירים רצתי לדלת וראיתי את אמא של גל
היא צרחה כמו משוגעת "איך זה שהבן שלי לא נמצא?? איך זה שהוא טבע?? הוא שחיין מעולה!" והיא דופקת את הראש על הקיר
אני בכיתי ורק בכיתי וחיבקתי אותה היא חיבקה אותי כל כך חזק ואמרה לי "איפה גל תגידי לי שאת יודעת"
אמרתי "אני לא יודעת שחיתי לחפש אותו אבל.... אבל טבעתיי גם אני " גמגמתי מרוב בכי.
אמא שלו התחילה לצרוח לא הפסיקה לבכות, עד שבאו להזריק לה סם הרגעה אני רק בכיתי לא יכולתי לעשות משהו אחר, פחדתי מאוד רציתי למות באותו רגע.
באו 2 שומרים החזיקו את אמא של גל בא הרופא והזריק לה, הם הושיבו אותה על כיסא גלגלים שיוכלו לקחת אותה למקום שתרגע.
ראיתי את עומרי יוצא מהחדר לא יכולתי להסתכל עליו לא יודעת למה!
רצתי בכל הבית חולים ובכיתי נכנסתי למעלית ולחצתי עליה כדי להגיע לגג.
הגעתי עליתי קצת במדרגות והינה אני על הגג.
התקדמתי וראיתי את הים מולי, צעקתי "גללללללל!! איפה אתה?"
בכיתי, וצעקתי שוב "אני נשבעת שאוהב אותך לעד!!! אני נשבעת!!"
טפסתי על הקורה, צעד אחד ואני נופלת לים, איפה שגל אהובי, וככה נוכל לאהוב לעד, ביחד בשמים.
באתי לקפוץ והרגשתי שמישהו מאחורה תופס אותי הוא הרים אותי וראיתי שזה עומרי
אמרתי לו "עומרי עזוב אותי!! מספיק הכאבת לי בחיים ! לקחת לי את גל!!"
עומרי ענה "באמת שאני לא אשם ואני מתחרט על זה שרבתי איתו במים אבל לא רציתי שהוא יטבע, אני יודע שאני אשם" הוא הוריד אותי ואמרתי לו "אל תפריע לי ללכת לגל, אתה באמת ילד אחלה ופעם אהבתי אותך מאוד תלך.." הוא אמר "אם את קופצת אני קופץ אחרייך, כי אני ירגיש אשם"
חיבקתי אותו אמרתי לו בבכי "אני רוצה את גל!!!" הוא אמר "תסמכי עלי אני יקח אותך לים, ותדברי איתו אבל ידידים?" אמרתי לו "ידידים"
הוא חיבק אותי אהבתי את החיבוקים שלו, חיבוקי דוב, אבל את החיבוקים של גל לא יכלתי לשכוח.
הלכנו לים.. ישבתי על החוף עם עומרי
אמרתי לעצמי בקול "גל לעולם לא אשכח אותך ! יום יבוא ונתראה אני אוהב אותך לעד נשבעת!"
------------
ומאז 3 שנים שאני באה לים, באותו תאריך ומדברת עם גל, לא שכחתי אותו.
עומרי הוא ידיד שלי אבל אף אחד לא כמו גל, בים הזה.. לא שחיתי יותר.
הייתי שוחה בים אבל לא בים הזה.
כיבדתי את גל. זה היה המקום שתמיד נפגשנו בו, המקום שלנו. ואני ממשיכה מידי יום להיפגש איתו
---
אני רואה את גל שוחה אני שוחה מולו הוא אומר לי "מאמי אני לא הפסקתי לאהוב אותך, אני אוהב אותך לעד"
אני אמרתי "גם אני לא, אני אוהבת אותך ובחיים לא אשכח אותך אהובי" התקרבתי אליו, והוא נעלם.
חיפשתי אותו בים שחיתי ושחיתי ולא מצאתי הרגשתי שאני מתעלפת..
עד ששמעתי את אמא שלי אומרת "מתוקה תתעוררי את צריכה ללכת לביצפר"
הלכתי בתחושה שאני יודעת שגל לא שכח אותי הוא למעלה, עדיין אוהב אותי.
ואני עדיין אוהבת אותו.
סוף!!!!!!!!!!!!!!!--- מקווה שאהבתם אגב זה היה הסיפור הראשון שלי אז תגיבו! 😊
וואי מ=ה=מ=םםםם ועצובב רצחחחחחחח 😢
יש לך כישרון נשמתי תמשיכי לכתוב כפרה
מוואה ענקיתתת 😛
איזה מהמםםםםםםם!!!!
וואי אני עדיין בוכה...!!!זה כל כך מרגש ועצובבב=[
יאללה תכתבי לנו עוד סיפור את כותבת מדהיייים!!!
מואה..לילוש!!
יאאא למה סוף כזה..?!?!?!
😢
איזה סיפורר מהמםם.. יורדות לי דמעוותתת...
😢 😢 😢 😢 😢
אולי תכתבי לזה המשך?!?!?!
חח תודה !
ליטל וחן אני יכתוב אל תדאגו חח...
ודיזלית תודה מאמי אבל רציתי את הסוף הזה ככה הוא עצוב.. לא כמו בכל דבר סוף שמח 😊
ושמחה שאהבתםם 😊
מאמי זה מהמם!!!
למרות שהסוף עצוב זה מושלם!!!
יש לך כישרון עצום
מחכה לעוד סיפור שלך 😊