ככה זה מתחיל, אני וגל בחוף הים ב7 בערב.. שנינו בפינה משלנו...
אני וגל היינו ידידים מאוד טובים
היינו נפגשים כל הזמן בים.. המקום האהוב עלי ועל גל.
באותם שניות שהייתי קרובה ככה לגל הרגשתי יותר ויותר שאני אוהבת אותו
רציתי לצרוח את זה אליו שידע כבר!! כבר חודש שאני לא מעיזה להגיד לו כלום1!!!!
אני וגל הבטנו אחד לשני בעיניים במשך כמה שניות
ואז הוא בא להגיד משו ליטף לי את הראש.. התחלנו להתקרב עד שבא האקס שלי..
עומרי... הוא אמר אתה מתחיל איתה הא??
אז אמרתי לו "עומרי לך מפההה הוא ידיד טוב שלי ואני לא יתן לך לעשות לו כלום ! גם אם הוא מתחיל איתי לך כבר הסיפור שלנו נגמר ממזמן"
עומרי אמר "אני יביא לך מכות גל אל תתעסק עם הבחורה שלי"
גל קם כדי להרביץ לו וקמתי ואמרתי " עומרי אין לך דיבור איתי אתה לא מבין אני לא אוהבת אותך ואין לך זכות על החיים שלי "
עומרי הלך בכעס! אני שמחתי ... שידע את מקומו אני לא שייכת לו!
גל אמר לי " הוא צודק"
אמרתי לו "במה?? אל תדאג אני לא שייכת לו ואני יסתובב עם מי שבא לי!"
גל : "לא בזה"
עניתי "אז במה?"
גל:"שאני מנסה להתחיל איתך, אבל כנראה זה לא הולך כמו שאמרת.. אני רק ידיד טוב שלך.."
עניתי"אתה לא סתם ידיד" הוא הביט בי.. אז הייתה שתיקה... התקרבנו..
והתנשקנו! באותו רגע הרגשתי שהרגע הזה הוא הרגע הכי כיף בחיים שלי וציפיתי לו כל החיים ולא האמנתי שהוא יבוא... אחרי הרבה פעמים שחשבתי שלא יצא כלום וכל הדכאונות...
לא היה אכפת לי מה יהיה עם עומרי כלום חשבתי רק על גל ועליי!
איזה שפתיים רכות יש לו.. זו הנשיקה הכי טובה שקיבלתי בחיים...
שהפסקנו גל אמר... "אני מצטער... לא הייתי צריך"
לא הגבתי אפילו.. והבאתי לו עוד נשיקה...
ואז אמרתי "אני אוהבת אותך!"
הוא אמר"גם אני מתוקה שלי אני אוהב אותך כבר הרבה זמו, אני שמח שהייתה לנו הזדמנות.. "
שנינו לא הבנו איך יכולנו לחכות כל כך הרבה זמן בשביל הרגע המדהים הזה!!
לא הייתי משנה באותו רגע כלום!!
שכבתי כזה חצי על החוףף... וגל הביא לי עוד נשיקה.. יורת טובה מהאחרות בכל רגע הרגשתי שאני יותר ויותר אוהבת אותו!
לפתע הגיע עומרי יואו איך הוא הרס את הרגע הקסום שלנו!! 😊
אנחנו לא שמנו לב עד שעומרי הרים את גל מהחולצה ראיתי שהייתה לו סכין ביד.....
=============================
המשך יבוא
============================
תגידו אם אהבתם!!
אני יודעת שהכותרת עכשיו לא ממש מתאימה לסיפור! אבל בפרק האחרון אתם תבינו
**עריכה--- מי שרוצה לקרוא את הפרק ה2 הוא נמצא בעמוד ה2.
פרק 3 עמוד 3
פרק 4 ואחרון עמוד 3.





