איזה מאמי...
זה תמיד לוקח קצת זמן לאנשים ליקרא....
אבל תמשיכייי זה ממש סיפור יפה....
😊 מתה עלייך
המשך!! פרק 2
עומרי לקח את גל הוא פשוט הרים אותו! אני פחדתי נורא!
הוא הרים את הסכין שלו ואמר "לא כדי לך להתקרב אליה יותר מובן"
גל אמר "אני לא מוותר עליה" עומרי אמר " אני רק הזהרתי אותך ודע לך שאני רציני!"
וזרק את גל על הרצפה.
גל רצה לקום אליו אבל אני החזקתי את גל ביד ואמרתי לו "עזוב אותו אל תילך אליו בבקשה.. "
הוא אמר "אוקיי מאמי אבל רק כי את מבקשת"
חיבקתי את גל חיבוק דובבב כל כך שמחתי שלא קרה לו כלום, הוא ליווה אותי הביתה
ושחזרתי הסתגרתי בחדר שלי והתחלתי ל-ב-כ-ו-ת!
אני אוהבת את גל ובאמת עכשיו אני מבינה מה זאת אהבת אמת!!
אמרתי לעצמי, אני רוצה לעזוב אותו כדי שלא יקרה לו כלום עומרי מסוגל לזה אבל אני לא יכולה לחיות בלעדיו!
ומצד אחר אם אני לא יעזוב אותו עומרי יעשה לו משהו ואז אני יותר אתחרט!
שקעתי במחשבות הדלקתי את המחשב שמתי דיכאון בכיתי הרבה, שכבתי על המיטה בשקט.. עד שנרדמתי..
אחרי כמה שעותת אמא שלי נכנסה לחדר ואמרה לי "גל התקשר הוא אמר שתתקשרי שתתעוררי".. והעבירה לי את הטלפון חייגתי לגל.. ועד שענו נזכרתי בכל המחשבות והתחלתי לבכות..
ענו לי אמרתי "גל?"
כנראה זאת הייתה אחותו אגב שגם חברה טובה שלי., היא אמרה לי "שנייה" חיכיתי וחיכיתי ועלו בי המחשבות על עומרי והכל.
עד שגל ענה הוא אמר "הלו?" אמרתי "גל ? מה קורה? " לפי הקול שלי היה אפשר לזהות שאני בוכה...
הוא אמר " מאמי מה קרה??" אמרתי לו" גל אני יגיד לך את האמת.. אני חושבת כל פעם על עומרי ועל האיומים שלו.. ואני לא יודעת מה לעשות אני אוהבת אותך יותר מידיי כדי לתת לו לפגוע בך ואני מעדיפה שניפרד כי קשה לי לחשוב על מה שהוא יעשה לך" גל אמר לי " אל תדאגי מאמי הוא לא יעשה כלום, במקרה היום לא התגוננתי כי הוא בא לי בהפתעה, אבל שאני יראה אותו מחר אם הוא יעז להגיד משהו אני יראה לו מי אני" אמרתי לו "גל עזוב אני מפחדת שיקרה לך משהו!!" הוא אמר "מאמי חשבתי את מכירה אותי, את יודעת שממנו אני לא מפחד"
אמרתי "אני בכל זאת מפחדת... בכלל שתצא מהבית והוא יתפוס אותך"
גל צחק ואמר"זה לא יקרה.. אל תדאגי הוא רק פוזה, הוא לא יעשה כלום הוא רק מאיים את יודעת שכלב נובח לא נושך"
אמרתי "בכל זאת..." הוא אמר " לא מאמי אל תחשבי על זה אני מייד יוצא לקחת אותך נילך לשחות קצת טוב מאמי?"
אמרתי "בסדר"
גל:"ביי נשמה תזכרי שאני אוהב אותך "
אני:"ביי גם אני ותזהר בדרך (צוחקת קצת)"
ניתקתי.. פחדתי שילך לבד..
המשך יבוא..........................................................................................
QUOTE (אנונימית @ 15/04/2005) פ33ה המשך!!!!
תודה מאמי..
בקרוב אל תדאגי 🙄
ההההההההמשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך!
סיפורררר מושלםםםםםם!
חןןן.
יפה ברמותתתתתתת 😁
שימי המצ'ךךךך
מוואה ענקיתתת 😛
איזהה יפההה
תמשיכיי דחוףףף