נוו תגיבוווו שיהיה המשךךךך!
חחח מאמי תמשיכי פליזזזזז
בובה תודה שכתבת לנו את ההמשך כזה מוקדם בבקר!!!
וסיפור ממש יפהההה
מהמם!!
תמשיכייי
טוב סורי שלא היה הרבה זמן פרק
אבל הנה עוד פרק בשביל היפות שלי!
פרק 8
ראיתי את ירון ואייל! יאעלה, לא רציתי שהוא יראה אותי במצב כזה,
ניראתי פשוט נורא, קמתי, סידרתי את הג'ינס וניגשתי אליהם ונתתי להם
נשיקה, ובראש שלי לא הפסקתי לחשוב על החיוך המטריף של אייל.... יאעלה
אני מתשגעת, קלטתי שכבר 2 דקות אני עומדת ולא מורידה ממנו את העיניים
ירון:מאמי הכל בסדר איתך? את ניראת חיורת... למה את מסתכלת על נקודה
אחת כל כך הרבה זמן?
אני: מה? אא, לא פשוט חשבתי לעצמי.....
אייל:טוב יאלה ירון בוא כבר....
והם הלכו..... לא ידעתי מה לעשות, זה היה כל כך חזק, כל כך יותר חזק ממני,
החלטתי שאני עושה עם זה משו ודחוף! לא ידעתי כל כך מה אבל הייתי חייבת
לחשוב על משו, רק התחיל בצפר ואני כבר מסתבכת אבל שמתי על זה זין, עברתי
בחצר הרכז משמעת קרה לי אבל לא עניתי לו, המשכתי לעבר היציאה אבל השומר
המפגר לא נתן לי לצאת אז בלית ברירה חזרתי לחצר לאותו ספסל.. חשבתי שאני
יעביר את שאר היום פה, מקשיבה למוסיקה ולא מפסיקה לחשוב... לא ידעתי כמה
זמן הייתי שם אבל לבסוף אנשים התחילו לצאת מבצפר אז גם קמתי לקחתי תתיק
והלכתי, ובלי ששמתי לב שוב התחלתי לבכות, פשוט זלגו לי הדמעות ולא ידעתי
למה, כניראה שזה לא בריא כשכל כך הרבה רגשות מתערבבים ביחד! הלכתי
לאגוז קנות לי משו לשתות וראיתי שם את טל!
טל:פעמיים ביום אחד! פעם שלישית גלידה מאמי אבל עלי! בא לך לבוא?
אני:לא יודעת, אולי, אבל לאיפה בעיר?
טל:לא יודע וזה גם לא ממש משנה העיקר זה בא לך או לא?
אני:מתאים לי רק שניה אני חייבת לסדר איפור למה אני נראת נורא, תן לי 2 דקות!
טל:מאמי לך שנתיים!
התישבתי שם ולקחתי תמראה, דרכה ראיתי את טל מסתכל עלי, לא ידעתי בדיוק
מה הקטע שלו, כאילו אני רק ח' והוא בי', מה יש לכוסון כזה לחפש איתי? בינתיים כשהתאפרתי באו כמה חברים שלו ושאלו אותו אם בא לו ללכת איתם
למושבה אבל הוא אמר שהוא לא יכול כי הוא יוצא איתי, אז לקחתי תתיק שלי
והלכנו, הסתובבנו קצת בעיר אכלנו גלידה שתינו קולה, הוא היה ממש מתוק
אלי, דיבר יפה, לא לחץ לספר מה שעובר עלי, אבל תמיד התעניין אם אני בסדר
או אם אני צריכה משו....... פתאום הטלפון שלי מתקשר....
אני:הלו?
אמא:איפה את? אין לך מושג איך אני דואגת לך! את יודעת שאת צריכה להודיע
אם את מתעקבת בבית ספר! איפה את עכשיו? אני רוצה אותך עוד שעה גג בבית
ובלי שום תירוצים שהיו פקקים, מצדי תסעי עכשיו כבר!
אני:טל מאמי אני חייבת ללכת הביתה, האמא הכריזיונרית שלי שוב יושבת לי
על הוריד!
טל:בא לך שאני אלווה אותך קצת?
אני: טוב, אבל אתה יודע איפה אני גרה?
טל:לא, אבל את מוזמנת להגיד לי ולתת לי את הפלא שלך!
צחקתי, הוא איך שהוא הצליח לעלות לי את החיוך על הפנים!
אני:טוב! אז בוא אני צריכה 7!
טל:וואלה? גם אני איזה קטע איתך! יאלה בואי שלא תקבלי באשמתי עוד
צעקות!
חיכינו לאוטובוס אבל דווקא הוא לא בא, תמיד זה ככה! כשאני צריכה אותו
הוא מתעקב אז טל פשוט תפס לנו מונית ונסענו
נהג:תגיד לי ילד אתה, זאת חברה שלך?
טל:עדין לא
נהג:אז אל תפספס אותה!
צחקנו, בתוכי חשבתי מזה אומר "עדין לא" כאילו זה אומר שהוא רוצה איתי
משו? רדנו מהמונית וטל שילם, הראתי לו איפה הבית שלי והצעתי לו לעלות
אבל הוא לא רצה, הוא אמר שלא מתאים לו לרוץ ושרק הכרנו.. באתי לתת
לו נשיקה אבל..........
יאלה תתחילו להגיב ואני אתן עוד פרק!
אני אכתוב המשך מחר
כי אני קצת לא במצב רוח
לזה-אני בעננייייים!
בונא אתת מרתקתת ביותר..
אחלה סיפור. אהבתי תכתיבה שלך!!!!
תמשכי אותוו וואי איזה יפהה הוא
ANI AHSHAV BE HUL AZ ANI LO YEHOLA LHTOV HEMSHEH!!!
חחחח קרעת אותי עם האותיות האנגליות חחחחח
הבנתי למה אנגלית חחחח כי במקלדת אין אותיות עבריות כע?!
חחחחחחח תהני לך נשמה וכשאת חוזרת תפצי אותנו בהמשכים!
חחחח אגב מתי את חוזרת??