נהירו'ש.. כמו שאופיר אמרה - הערצתי אותך על המאמץ וההשקעה..
ואופירו'ש -> אני כן מכירה אותך ותאמיני לי שאני יודעת כמה האתר הזה שינה אותך לטובה 😊
ואת גם יודעת כמה הוא שינה אותי..
|
![]() |
![]() |
אתר האהבה הישראלי