לאחר מחשבות רבות ולאור מיקרים שחזרו על עצמם לאחרונה
החלטתי לעזוב את פורום האתר לצמיתות ,
לודה מנהלת כאן יחד עם מושיקו ועם דנה , הכנסתי גם את רז לניהול ראשי בפורומים כמו כן את אליאור .
אני לא רוצה שום קשר יותר לפורומים שבאתר האהבה
אני לא מעוניין לשמור על קשר עם אף אחד כאן וזה לא משהו אישי
שימו לב אני כבר לא מוגדר כמנהל האתר , הפרטי גישה אלי נמחקו
כמו כן ביצעתי האצלת סמכויות מלאה לכל שאר המנהלים
אני מקווה שלא אצטרך להתערב במיקרים קיצוניים ומצפה שלא יהיו כאלה
כולי תקווה שכולכם תמשיכו לגלוש בפורומים ולהנות
המון אהבה והצלחה בהמשך , בכל דרככם
נהיר .
כל כך עצוב שככה , באמת השקעת כל כך הרבה 😢
חבל שיש אנשים בעולם שלא יודעים להעריך ...
אתה תחסר פה ...
מסכימה עם לירזוש..
חבל שאתה עוזב..
QUOTE מסכימה עם לירזוש..
חבל שאתה עוזב..
😢
אוהבת*-*אולוש*-*
יא עכשיו גם אתה עוזב?????...........
בונאה אנשים מישו מוכן לספר לי מה הפסדתי!?!?...!?!!?!? א=ו=ף
וניר כפרעלייךך.. אנחנו ניתגעגע עלייך המון המון המוןן!!! =[
מהה למה עוזבב?..
אתמול דיברתיי איתךך למה אתה עוזב??.
מה?! מה הולך פה?!?!
נהירר אתה חלק מהאתרר זה יהיה שונה בלעדייך
אתה לא יכול לעזוב אותו!!
אתה היית פה כשהיינו צריכים עזרה ושתסביר לנו דברים
אתה קידמת את הפורומים
אז אחרי כל כך הרבה מאמץ אתה עוזב?!
זה לא שווה שתעזוב ולדעתי אתה צריך להישאר
אני לא יכולה להכריח אותך אבל אני רוצה שתדע
שאני מעריכה את כל מה שעשית למעננו באתר
ובאמת תודה ענקית
אתה תהיה חסר מאוד אני מקווה שתחשוב על זה שוב
ולא תעזוב כי חבל 😢
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
ת' רבה על כל העזרה, המאמץ וההשקעה באתר הזה,
חבל מאוד שאתה עוזב,
מקווה מאוד שתשנה את דעתך כי באמת אתה תיהיה מאוד חסר באתר
אני לא הכרתי את ניר אבל מכל התגובות
אפשר להבין שהוא נורא עזר לפורום
אז בבקשה תשקול שוב את כל הדברים
אל תתן לאחרים להמשפיע עלייך.. לך עם המחשבה שלך!111
ניר? מה נסגר? איך אתה עוזב?... אני לא מבין מה הולך פה.. תרים אלי טלפון כשתוכל.
אתה המנהל של האתר פה, כל פינה באתר הזה היא שלך, כל דבר פה אתה עשית,
כשאתה בפורומים זה מראה שאתה יורד לעם, מדבר על הרגשות, רואה את שמחתם של הגולשים ועוזר לפגועים מהאהבה.
אין לך מושג כמה זה עוזר לכל אחד ואחד פה.. מקווה שתשנה את דעתך ושתישאר איתנו פה בפורום.
אחרי הכל מה זה "פורום" ? פורום = קהילה.
קהילה חייבת מנהיג, מנהיג שיעשה סדר כשצריך.
תחשוב על זה..
אליאור.
QUOTE (SEXYman @ 03/04/2005) אני לא הכרתי את ניר אבל מכל התגובות
אפשר להבין שהוא נורא עזר לפורום
אז בבקשה תשקול שוב את כל הדברים
אל תתן לאחרים להמשפיע עלייך.. לך עם המחשבה שלך!111
😁
אל תעזוב הרי אתר זה נקרא אתר האהבה לא סתם אלא כולנו פהה אוהבים אותך מאוד אז אפילו שקשה לנהל תראה מה יצרת זה פשוט מדהים כמה גולשיםנכנסים לאתר הזה האא?
אל תעזוב ב-אהבה מכולנו