אני לא הכי מכירה אותך..אבל לפי התגובות אני מבינה שעזרת הרבה לכולם...
טוב חבל ומקווה שתשנה את דעתך..
מור..
ניר תישארר בבקשהה 😢
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
בסוף כולם יעזבו רומי עזבה,אתה עוזב
בסוף האתר היה בלי אנשים..
😕
ניר אנחנו נתגעגע!!
מה קורה פה שכולם עוזבים?!?!?!!!! 😠 😠
ביי נירר!
אוייא... חבל שאתה עוזב \:
השקעת המון באתר הזה!
אבל לאור החלטתך הסופית, אני מאלחת לך המון הצלחה בהמשך...
תבקר כאן לפעמים.. גם אם לא תגיב.. אני בטוחה שתתגעגע :\
חבל שיצא ככה..
*~ענבל~*
למה רומי עזבה? למה הוא עוזב?!!!!
לאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא
נהירוש מאמי לא ממש יצא לי
להכיר אותך אבל אני יודעת
כמה עשית בשביל האתר והקהילה
עזרת ממש הרבה לכולם פה
וזה ממש מבאס שאתה עוזב
אני ממש מקווה שתשאר
למקרות שזאת החלטה שלך..
מה זה רק שבוע לא נכנסתי לאתר ומה כולם עוזבים מה רומי עזבה?
ניר תיראה כמה אוהבים אותך אל תעזובב
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אני מסיכמה לגמרי עם אליאור!
בתןר אחת שפעם הייתה בקשר די טוב איתך, אני יודעת את ההשקעה העצומה שהשקעת באתר.
כשבנית את האתר הזה עשית את זה בשביל לעזור לאנשים, ישבת פה בזמנך החופשי והפכת את האתר הזה ליחיד מסוגו.
גם כשהמצב היה קשה, והיו פה בעיות, ניסית לסדר אותן בכל מצב, ושמרת לע הקהילה.
בעצם היית כמו המנהיג של הקהילה - ואין סיבה שתעזוב אחרי כל ההשקעה והזמן שתרמת פה.
אני מקווה שתחשוב טוב על מה שאתה עושה... ומקווה שתבין גם את ההשלכות- כי אם לא יהיה מי שידאג לסדר פה, ואל תגיד לי שיש מנהלים כי זה לא אותו דבר, האתר פשוט לאט לאט יהרס.
כי הרי מי בונה את האתר? אתה ואליאור ושאר הצוות. ואם אתם לא תהיו פה בשביל להקשיב לדעת הקהל - אז איך תמשיכו לעשות עבודה כל כך נפלאה? הרי גם המשווקים הגדולים ביותר צריכים דעת קהל.... תחשוב על זה..
קיצר חפרתי..
אז אני ממש מקווה שתישאר, וגם אם לא בפורומים אז באתר בלכל, ובקטגוריות האחרות,
אוהבת אותך המון
ענבלו'ש 😢
וואי נירווווש מממש חבל=[ קדי גמאני לא מבינה מה הפסדתי אבל באאאמת באמת חבל!
תודה על כל מה שנתת בשביל הפורום..
בבי/=
אני מקווה שאתה לפחות רואה את התגובות פה ומבין כמה אתה חשוב לאנשים...
QUOTE (שנשןשנשן @ 03/04/2005) QUOTE (SEXYman @ 03/04/2005) אני לא הכרתי את ניר אבל מכל התגובות
אפשר להבין שהוא נורא עזר לפורום
אז בבקשה תשקול שוב את כל הדברים
אל תתן לאחרים להמשפיע עלייך.. לך עם המחשבה שלך!111
😁
בהצלחה בהמשך...
טוב... ראיתי שכמה שלא הכירו אותו רשמו משהו...
ודוגרי.. התחשק לרשום...
כמו שאמרו.. זה פורום אהבה.. ורואים שהרבה אוהבים אותך פה...
אז תשקול שוב את מה שאתה עושה..
ותחשוב טוב אם מה שאתה עושה שווה את זה?..
יש לך פה הרבה חברים וזה בולט לעין !..
אל תאבד חברים בגלל מצבים שונים..
כי בסופו של דבר.. הם יהיו איתך הכי הרבה..
ואם.. אתה מחליט בסופו של דבר לעזוב את הפורום.. לפחות אלה שדאגו לך ודואגים לך..
תשמור איתם על קשר.. בשביל זה יש חברים 😊
בה ביי..
למה!?!?!?!?!??! אתה חלק מהאתר הזה
אתה לא יכול לנטוש! =[
אחרי כל המאמץ וההשקעה? רק כדי שיהיה לנו טוב??
לא חבל לעזוב הכל??
זה ישתנה עם הזמן אתה תראה! אבל למה לעזוב?!
אני יודעת שאולי לא תענה אבל באמת חבל מאוד!
אני אישית נורא הערצתי אותך על כל המאמץ ההשקעה על כל מה שעשית
ההאתר הזה שינה אותי בשנה האחרונה לגמריי!
אולי אתם לא רואים את זה כי רובכם פה לא מכירים אותי
אבל האתר הזה שינה אותי לטובה..
והכל בזכותך...זאת בחירה שלך לעזוב
אבל אני בכל זאת מציאה שתחשוב על זה שוב..
תודה על הכל!! ובהצלחה בהמשך 😢