פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי

+*-+*--0*9!ר חדש--*+-*+

✍️ נטי_טולי 📅 01/04/2005 20:49 👁️ 1,863 צפיות 💬 118 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 5 מתוך 8
וואיייי מדהיםםם המשךך מהיררררר
נטייי סיפור מושלםםם
תמשכיי דחוףףף פליזזז 😁
תודה רבה על התגובות...
שרופה עליכם

הנה ההמשך:

אני:אני תמיד רצינית דברי...
עמית:טוב תקשיבי..
אני:נווו...זריז יאללה אין לי זמן בשבילך..
עמית:אז את מעדפיה שאני יגיד לך בהפסקה זה ממש חשוב!
אני:עדיף...
נרשמתי והלכתי...
ניכנסתי לכיתה..
המורה:כמה זמן לוקח להרשם?
אני:היה תור...
המורה:מה זה רופא?
אני:כניראה....
המורה:טוב שבי במקום ואל תסתובבי לי פה בכיתה
אני:יושבים לי במקום!!
אסף:יווו איזה מלשינה..
אני:אנימלשינה תנסה להזכר מה עשית לי לפני כמה ימים יא הומו!!
אור סימנה לי לבוא לשבת לידה
הלכתי אליה..
ואז התחלתי לספר לה את מה שהיה אתמול..ועוד עם עמית
כל כך רציתי לדעת מה היא אמרה...ועוד עם השיעור המפגר הזה..
ואז המורה אמרה לי לעבור מקום אז עברתי למקום שלי והרגשתי שאני מתה כבר...מהשיעור הזה אז ישנתי...
המורה:סליחה גברת נטלי השיעור שלי כל כך משעמעם אותך?
אני:מההה?
קמתי חצי רדומה
לא..פשוט היה לנו אירוע..סליחחחהה
המורה:שזו תיהיה פעם אחרונה

אחרי רבע השעה

*+*צילצול*+*


עמית ישר ניכנסה לכיתה
עמית:נטלי....
אני:אה??
עמית:עכישו אפשר לדבר איתך?
אני:דברי..
עמית:לא פה..
אני:טובב...אור אני כבר באה..
טוב ירדנו למטה..
עמית:תקשיבי..אני לאיודעת איך להגיד את זה..
אני:דברי וזהו אל תלכי איתי פה בסיבובים
עמית:דברתי אתמול עם טל...
אני:מהההה?!?!לא אספיק לך?!
עמית:חשבתי על זה..וכאליו לא אכפת לי מי תביא לי וכמה אנשים תביא לי וכמה תרביצי תקללי אני אוהבת אותו..ואני ילחם עליו..
אני:מה זה?!?!?
עמית:כן..אני אוהבת אותו ועכשיו אם את רוצה את יכולה להרביץ לי..לעשות מה שאת רוצה אבל ת'רגשות את לא תקחי ממנו..
אני:שתקי שניה עכשיו......!דיברת עם טל?!ו...מה הוא אמר?
עמית:ספרתי לו את כל מה שאני מרגישה..והוא אמר שגם הוא אוהב אותי...
אני:מההההה?????לא יכול להיות....היום דברתי איתו
עמית:תשאלי אותו בעצמך הוא אמר שהוא ידבר איתך היום...
הרגשתי ת'דמעות עוד שניה יורדת...הלכתי...לא רציתי לתת לה ת'כיף לראות אותי בוכה..פשוט הלכתי ידעתי שאם אני ישאר אני פשוט יתפרץ...
אור:נטלייייייייייייייייייי
אני:לא עניתי המשכתי ללכת...
אור:חכייייייייי
היא התקרבה..
מה קרה?!?!
אני:כלום עזבי...
אור:נווווו....
אני:ע..מ..ית אמר...ה
אור:נטלי תרגעי...קחי תשתי
שתתי..שטפתי פנים...ואז דברתי
אני:אמרה לי שהוא אוהב אותה והיא מתכונת להלחם על טל...ושהוא אמר לה גם את אותו דבר..
אור:בןן זונהההההההההה
אני:אור למה זה מגיע לי?!גם מה שספרתי לך בשיעור גם עכשיו זה..
אור:לא נורא נטלי...
אני:מה לא נורא?!כל כך הרבה דברים ביומים...
אור:יכל להיות יותר גרוע..
שתקתי...

*+*צילצול*+*
אור:יאללה נטלי בואי לשיעור אל תפסדי כלום בגללו הוא לא שווה אתוך נכון שכואב אבל עזבי אותו הוא עוד יצטער
אני:אני לא ניכנסת לשיעור...אני לא רוצה שהיא תראה אותי ככה
אור:מה אכפת לך ממנה?!בואייייי...
אני:לא רוצה עזבי..
אור:אין בעיה אם את לא באה אני נישארת איתך פה
אני:לא אור כנסי לשיעור...
אור:אז בואייי..
אני:
הלכתי איתה..מזל שכולם ניכנסו לכיתות ואף אחד לא ראה אותי..
מזל שהמורה שלנו עדין לא הגיעה..כל כך שמחתי שיש לנו עוד שני שיעורים ואז הביתה...
אז זהו ניגמר היום
המורה הכריזה
כולם להרים כסאותתתתת!!
אני:הרמתי שניים...
המורה:איך הרמת שניים שלך לא מורם בכלל..
אני:אהה כן..כי המרמתי של מישהו אחר..
כל החברות שלי צחקו כאילו מה אמרתי...
אני:מה כל כך מצחיק?!
חן:את הילדה הכי עצלנית שהכרתי..
אני:אני אספר לך מה קרה היום...ואז תביני למה אני כל כך עצלנית או שאור תספר לכן..
ליז:כבר רואים שזה לא טוב..
אני:אין יותר קורה מזה
אור:מגזימה..
אני:טובבבבב טווב
יאלהל בובות שלי הלכתי אני אדבר איתכן אני חייבת לזוז מהררררר...
אור:מה הלחץ!?
אני:אני רוצה להתקשר אליו..ודווקא היום שכחתי ת'פלא בבית
אור:טוב אז לא נורא...
תקשרי אלי לראות מה ניסגר בסוף עם הבן זונה הזה
עדי:נו מה קרה?!ספרי לנו
אני:מאמי אני מזה ממהרת היא(אור) תספר לכן כבר יאללה ביי
הלכתי מהר הביתה...
התקשרתי מהרר אליו
אני:טל?
טל:מה חזרת כל כך מהר?
אני:זה לא משנה..אני חייבת לדבר איתך
טל:אני בשיעור אני אדבר איתך עוד כמה דקות..
אני:טוב ביי
חיכתי עבר חצי שעה בערך..עוד כמה דקות כימעט אכלתי את עצמי מרוב מתח כל קיוותי שהוא יגיד שלו
ואז טלפון..
טל:נטלי?
אני:אה?
(הוא לא אמר חיים שלי כבר חשוד)
טל:מה שלומך?
אני:לא טוב...עמית דיברה איתי ואמרה לי רציתי לדעת אם זה נכון
טל:מה נכון?
אני:היא אמרה לי שאתה אוהב אותה..זה נכון?!


מקווה שנהנתם חיחיי
אוהבת אותכם
נטי 😊


המשךךךךךךךךך!!!!!
וואייי מדהיםםםם המשךךךךך
איזה בן זונההההההההה 😠 בעעעעע
שימי המשךךך בובה


מוואה ענקיתתת 😛
איזה מניאק הוא..
משחק בשתיהן
שתיהן צריכות להעיף אותו קיבינימט..

המשך!!!!!!
נחמד 😊
איזה זבלבל המשךך
איזה ז-ב-ל!!!
בובה סיפור מהמם
תמשיכייי נישמתי
סליחה על האיחור נשמות שלי


אז הנה ההמשך:
טל:מה נכון?
אני:היא אמרה לי שאתה אוהב אותה..זה נכון?!
טל:עמית דיברה איתך?
אני:טל אני מבקשת ממך אל תתחמק פשוט תענה ודיי!
טל:כן..
אני:מה כן?!
טל:אני אוהב אותה
אני:ממההההההההההה?!?!?!
טל:אני מצטער לא ידעתיאךי להגיד לך את זה..
אני:אבל אתמול התקשרת ואמרת שאתה אוהב אותי..
טל:נטלי אני ממש מצטער הגעתי למסקנה שאני אוהב את עמית ועוד כמה שבועות אנחנו ניפגשים
אני:תהנו ביי
טל:ביי מאמי
לא האמנתי רציתי פשוט שאלוהים יקח אותי...הוא אוהב אותה..הוא אמר לי את זה בטלפון אין סיכוי שהיא משקרת..!בכיתי כל כך בכיתי ואז פשוט הלכתי להתקלח ולישון...!
למחרת בבוקר

אמא:נטלייייי קומי את תאחרי
אני:אני לא מרגישה טוב
יוו מה זה אין לי כוח חשבתי לעצמי
אמא:נטלי התירוצים שלך לא עובדים עלי לכי לבית ספר
אני:טובבבבבבבבבבבב
אמא:לא מרגישה טוב..הצחקת אותי
יוו איזה קרציה היא על הבוקר היא משגעת אותי
אחרי 10 דקות שאני פחות או יותר מאורגנת..
אמא:מה את רוצה בסנווביץ?
אני:כלום
אמא:אני שמה לך שוקלד
אוףף יו שתשים כבר מה שהיא רוצה
זהו הייתי מוכנהה!!
איפור..שיער..אפילו לקחתי ת'קופסאת סיגריות..וקצת כסף..הכל!!
ויצאתי מהבית...
אני:ביי אמא...
אמא:את רוצה אני יקח אותך?
אני:לאא קבעתי עם אור
אמא:אז אני יקח את שתיכן
אני:לא צריך נו אני מאחרת בייי
אמא:ביי ובלי שטיות
יצאתי...לא קבעתי עם אור כלום פשוט לא היה לי כוח לאמא שלי...
הלכתי לכיון הבית ספר...שאני במחשבות פתאום אני חושבת לעצמי...אני לא רוצה ללכת לבית ספר..לא רוצה לבכות שמה ולראות אותה עשיתי אחורה פנה...והלכתי לזולה שלי של חברות שלי וידידים שלי...
לא היה שמה אף אחד מוזר ללכת לשמה בשעות היום...אנחנו יושבים שמה רק בלילה
ואז ישבתי...ובכיתי כל כך היה לי עצובבב......!!!ואז..הדלקתי ת'סגריה ואחר כך עוד אחת ועוד אחת..ופתאום מישהו בא..
הוא:מי זה???
הסתובבתי ראיתי את שלומי...שלומי זה ידיד שלי...
אני:יוו הבהלת אותי...מה המצב כפרע?
שלומי:למה בוכה??
אני:לא משנה...
שלומי:נוו מה קרה??
אני:הכרתי מישהו ממזמן...לפני איזה שנתיים...והכרנו דרך האייסי..התאהבו הראתי לו תמונה שלי והוא את שלו..דיברנו בטלפון והוכל יפה פתאום חברה שלי ביקשה ממני מישהו חמוד שאני והוא לא ממש אהבנו...אז לא היה אכפת לי לתת לה אותו והם התאהבו אתמול הוא התקשרתי אליו והוא מאר לי שהוא אוהב אותה...
שלומי:אני מצטער...
אני:יהיה בסדר..
שלומי:את מעשנת?!
אני:זה לא שלי...
שלומי:נטלי...!!
אני:נו ראסמי זה לא שלי...
שלומי:את כולך ריח של סיגריות..
אני:כי סתם שיחקתי עם זה...
שלומי:אל תשקרי לי לא אמרת שאת שונאת שקרנים1?
אני:טוב...עשנתי
שלומי:למה?!?!
אני:כי רע לי ועזוב..
שלומי:ממתי את ככה?
אני:חודשים משהו כזה..דיי שלומי בקשה אל תשפוט אותי אין לי מצב רוח
שלומי:אני רק דואג לך..
אני:בסדר אבל עזוב דיי אני לא צריכה שידאגו לי
שלומי:את רוצה שאני לךי?
אני:לא..תישאר אין לך בית ספר?
שלומי:אין לי כוח למורה..אז באתי לזולה..ואת גברת מה עכשיו התירוץ?!
אני:חח פשוט הלכתי..ואז עשיתי אחורה פנה
שלומי:בואי נילך למקום אחר..הסרחת ת'מקום מהסיגריות שלך..
אני:למה אתה לא מעשן?
שלומי:רק נרגילה ויש לזה ריח טוב
אני:עזוב שלומי אני רוצה להשאר כאן
שולמי:אז אני איתך פה...

*+*אחרי שעתיים*+*
הוא עדין נישאר איתי פתאום היה לי טלפון
אני:הלו?
אור:איפה את?
אני:בזולה
אור:מה זולה?בואי לבית ספר
אני:אחרי בית ספר יש מצב את באה לזולה?
אור:מה קרה?
אני:אני אספר לך שתבואיי..
אור:טוב מאמי ביי מותק
אני:תודה בובה

שלומי:מי זה?
אני:אור....
שלומי:אההה..
אני:טוב מהאיתך יש לך חברה?
שלומי:למהאת רוצה אותי?
אני:כןןןןןןן ברור
שלומי:חיכתי לרגע הזה..
אני:גם אני..
(אני סתם אמרתי לו את זה...פשוט זרמתי איתו)
שלומי התקרב אלי...
שלומי:את יפה..
אני:חח תודה..
הרגשתי ממש ת'נשימות שלי..הוא התקרב לנשק אותי
אני:לא שלומי זה לא מתאים..
שלומי:אני אוהב אותך אני לא צוחק!
אני:טוב טוב
דיי נימאס לי שכולם אומרים לי שקרים..
התחלתי שוב לבכות
שלומי:נטלי חיים שלי אל תבכי...
הוא חיבק אותיי...
שלומי:נטלי אני אמיתי אני אוהב אותך!!
אני:עזוב שלומי..אני בבאסה וזה לא מתאים..
שלומי:טוב סליחה..
אני:זה לא קשע של סליחה..פשוט אני יודעת שאתה משקר לי
שלומי:את רוצה הוכחה?
אני:כן...
חכי אני מתקשר לחן (חן זה החבר הכי טוב של שלומי)
אני:מחכה..
שלומי שם אותועם ספייקר...
חן:אהה אחי איפה אתה?
שלומי:סתם אין לי כוח למורה הדפוקה הזאתת..תענה לי רגע..
חן:אהה?
שלומי:את מי אני אוהב?
חן:חחחח איזה סטלן..את נטלי...שכחת אותה?!?
שלומי:עלאק שכחתי..מיום ליום אני אוהב אותה יותר...
הוא הסתכל וחייך אלי
חן:אני לא ורצה שתיפגע אבל יש לה מישהו
שלומי:כן דיברתי איתה זהו זה ניגמר בניהם
חן:וואלה אחי..אני שמח בשבילך...אלוי עכשיו היא תרצה אותך
שלומי:היא פה לידי על ספייקרררר
חן:יא מניאקקקקקקקקק
שלומי:היא רצתה הוכחה..
חן:נטלי?
אני:מה קורה?
חן:הכל טוב מה איתך?
אני:בסדר..
חן:את נשעמת עצובה..דברי עם שלומי הוא ירגע אותך
שלומי:סמוך עלי אחי..
חן:טוב יאללה אתם משחקים...והמורה שלי כבר בכיתה אז אני ידבר איתכם אחר כך
שלומי:טוב אחי ביי
שלומי:ועכשיו את מאמינה?
אני:כן..
שלומי:ו...מהאת אומרת על זה?
אני:אני לא יודעת ממש אני אוהבת את ויקי ולא יודעת..
שלומי:אני מוכן לחכות..השאלה אם אני ניראה לך?
אני:מה הכוונה?
שלומי:אם לא היה את טל..היית איתי?
אני:בלי לחשוב פעמים
(והתכוונתי לזה)
שלומי:אז בואי ננסה...
אני:אני מפחדת לפגוע בך..
ואז הוא התקרב אלי...והתקרב יותר...ונישק אותי...
ואז מישהו/י ניכנס/ה

חחח נחשו מי זה?!?

לא תאמינו...

אוהבת אותכם
מקווה שנהנתם..אוהבת אותכם
נטי 😊




יאאאאאאאאאאאא
המשךך חדווווווווווווווווווווווווווווווווף
😊
יוווו מיי???? מאמי מדהיםםםם תמשיכייייי דחוףףףףףף
יאא איזה מתחחח
איזה מדהיים
המשךךךךךךך!!!
מיי??

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך