יפפפההה תמשיכי כפרה עליךךך את מוכשרת ברמותתתת
מואההה!!!
סורי על עיקוב הנה קבלו המשך:
אני:כרגיל את יודעת רבים משלימים סתם..מה הזונה באה לשאול אותך?
נופר:לא ניראה לך אני ידפוק אותך...היא אמרה עליך משהו
אני:עלי?!מה אמרהההההה?..
נופר:היא אמרה לי ולעוד מכה בנות לא להתקרב אליך שאת ערסית ושאת מדרדרת אנשים..
אני:מהההההה זה?!?!
נופר:כן נטלי אבל ...
אני:בת זונהההההההה.....
חיפשתי אותההה..
היה בדיוק צילצול
אור:נטלי תיכנסי לכיתה המורה באה...
אני:כוס עומו המורהאיפה השרמוטה?!
אני:הנה היא...בואי בואי...לאן את הולכת בדיוק?!
עמית:לשיעור..
אני:לא ניראה לי בואי לשירותים אני ואת ראש בראש
דנית:המורההה....
אני:תזהריייי
אמרתי בשקט
המורה:כן דנית?
דנית:יש היום בוחן?
אני:יפה...עכשיו את בואי...כמובן שהלכנו בשושו
עמית:המורה תהרוג אותך...
אני:אם אני לא הרגתי אותך היא לא תהרוג אותך...
עמית:מה רצית?
אני:שמעתי אמרת עלי דברים...
עמית:לא אמרתי עליך כלום
אני:אמרת...אמרת שאני ערסית?!שאני סכסכנית?!אני סכסכנית אני ערסית יא מסריחהההההה
עמית:אני מצטערת..
אני:תקשיבי לי עמית הפעם אני מותרת לך אבל אם עוד פעם אני שומעת שריכלת עלי מאחורי הגב חבל לך על הזמן ולא אכפת לי מליטל...עכשיו כנסי לשיעור שלא תבכי
עמית הלכה
פתאום גל בא..
גל:מה מבריזה?
אני:לא פשוט היה לי סיכסוך עם ילדה אחתתת....
גל:פשש עברינית..
אני:גל אל תשגע אותי על הבוקר
גל:טובב איזה מצב רוח
ניכנסתי לכיתה
בוקררר טוב לך...הכריזה המורהה
אני:גם לך...ללכת להירשם...?
המורה:לא לא תשבי...אני לא עושה הפליות בין תלמידים
אני:תודה המורה
טוב ניגמר שיעור לשון היה דווקא סבבה...
וככה ניגמרו כל השיעורים..בהפסקה ספרתי לחברות שלי מה היה...
ואז סוף היום..
באתי הביתה..ניכנסתי לאייסי...
טל היה מחובר וכרגיל רכרגיל רבנו על שטיות..פרשתי והלכתי קצת לישון צהרים...
פתאוםםם אני יושנת..וחלמתי על טל שאנחנו יחד ואז קמתי...
ואני רואה את........?
מקווה שנהנתם...תגיבו והרבההה
אוהבת
נטי 😊
את מי ראית???
המשך!!!!!
מואה מואהה!
את..?? המשךךךךך דחוףףףףףף
את..?
איזו בת**** עמיתי 😠
סיפור מהמם
תמשיכייי
מחר...מילה המשך...סורי שלא נתתי המשך היתי די עסוקה
אוהבת
נטי 😊
את..??
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
מאמי מה עם המשך???
ייבשת אותנו... 😢
סורי נשמות שלי אני באמת מצטערת על האיחור..
אז הנה קבלו המשך:
פתאוםםם אני יושנת..וחלמתי על טל שאנחנו יחד ואז קמתי...
ואני רואה את........
ראיתי את דוד...דוד זה ידיד שלי
מה הוא עושה פה חשבתי לעצמי...
דוד:בוקר טוב
אני: חח בוקר טוב מה אתה עושה פה?
דוד:סתם חשבתי לראות אותך..
אני:חח מוזר אתה...
דוד:למה מוזר?
אני:כי מה קשור אתה בא פתאום..
דוד:רוצה אני אלך?
אני:לא תשאר...תן לי רגע להתלבש..
דוד:לא לא..את יפה ככה...
אני:מה יפה תראה איך אני ניראת...
דוד:אני רוצה להיפגש איתך היום..אני צריך לדבר איתך..
אני:נו דבר..
דוד:לא פה...
אני:אם אתה אומר..איפה?ומתי?
דוד:7 מתאים לך?
הסתכלתי על השעון...
אני:עכשיו 4...אז בסדר..
דוד:יופי אז ניפגש ב-7 בקניון..
אני:סבבה
דוד:טוב אני זזתי..יאלה ביי מותק
אני:ביי מאמי
הוא הלך ניכנסתי לאייסי
טל היה מחובר...
והצטער על הריב ואמר שהוא אוהב..באווי אני רשמתי...
דוד===>בשעה 7 בקניון..
אור===>חולה עליך
החיים יפים אז חיכו
טל:מי זה דוד!?
אני:ידיד שלי...
טל:ידיד?!מי יש לך איתו ב-7
אני:טובב מה עכשיו אתה מקנא לי?!
טל:אם אני היית ניפגש עם ידידה שלי היית אוכלת ת'לב שלך
אני:תגיד מה הבעיה שלך?
טל:לכי עם הידיד שלך עזבי אותי בשקט בייי!
אני:אהה ככה?
אין בעיה טל תזכור אחר כך אתה תבוא אלי ותצטער אני כולה הולכת עם ידיד הוא צריך לדבר איתי
טל:ביייייייייי
אני:בה ביי
שמעתי קצת שירים...ואז פתאום שמתי לב השעה 6 וחצי
יווווו איזה מטומטמת אני!
ניכנסתי מהר להתקלח...
שמתי עלי גינס וחולצה...הסתרקתי התפארתי ציק צאק...ודווקא היום השיער לא יסתדר לי..
פאק אין לי זמןןןן...!!!
ציק צאק סידרתי...ופתאום חשבתי לעצמי כמה עוד יכאב לי מטל?כמה עוד נריב...?!
פתאום אמא שלי ניכנסה לחדר..
אמא:לאן זה?
אני:אני ניפגשת עם ידיד שלי
אמא:באת הביתה...ישנת...ואת יוצאת?!
אני:נוו ו...?
אמא:עשית שיעורים?!
אני:אין לי..
אמא:נטלי תחילת שנה אני לא רוצה בעיות עם הבית ספר שלך
אני:אל דאגייייייי.....
אמא:מתי את חוזרת?מחר בית ספר!!
אני:יווו לא יודעת..!
אני עם הפלאפון
אמא:אל תעני לי...!
אני:טוב בייי!!
יווו איזה קרציה לפעים אני כל כך שונאת אותההההה
פתאום אני מסתכלת עלהשעון אנירואה 7 וחצייי...
יוו איזה פדיחה!!!ישר התקשרתי אליו
הוא ענה מבואס..
דוד:אה נטלי?
אני:איפה אתה?
דוד:מחכה לך..את לא באה נכון...?
אני:אני באה...אני בדרך 5 דקות אני באה..אני ממש מצטערת פשוט לא שמתי לב על השעון ורבתי עם אמא שלי...
דוד:אה יופי לא נורא אני מחכה לך...
אני:5 דקות אני שמה
ניתקתי...
פתאום ראיתי אותו יושב ומחכה...
באתי אליו מאחורה...
הוא ישר הסתובב
אני:אוףף רציתי להבהיל אותך 😢
דוד:יש לך ריח טוב..אני מכיר אותו טוב ידעתי שבאת
אני:או הוווו
יאללה שוט..
דוד:אז ככה..אני לא יודע איך להגיד לך את זה..
אני:פשוט תגיד
דוד:אני פוחד לעשות טעות
אני:לא ניראה לי שרק אם תגיד לי משהו תעשה טעות
דוד:טוב..
אחרי דקה
אני:היום...
דוד:אני אוהב אותך
אני:חחחחחחחח מצחיק אתה יש לך חוש הומור מפותח
דוד:אני לא צוחק
ראיתי שהוא רציני...
אני:אתה רציני?!
דוד:כן..נסתי לרמוז לך..אבל..
אני:בחים לא היית עולה על זה אם לא היית אמור לי
דוד:באמת?!כולם אמרו לי שאני שקוףףף
אני:אולי אני עיוורת...
דוד:את מאוהבת?
הורדתי ת'ראש
אני:כן...
הוא הרים לי ת'ראש
דוד:אין פלא שאת ככה..את עיוורת כי את מאוהבת ואני עיוור כיאני מאוהב בך בגלל זה לא שמתי לב שאני שקוף...
אני:אבל בכלל לא שמתי לב...אני מצטערת
דוד:לא נורא
הוא הוריד ת'ראש
פתאום טלפוןן
אני:הלו?
טל:חיים שלי?
אני:דוד שניה אני באה
אני:מה טל?!
טל:את עדין איתו?!אני בהלם
אני:טוב ביי
ניתקתי
הוא התקשר שוב
אני:מההההההה?
טל:אני מקנא אוףף מה אני יעשה?
אני:אז תשלוט בעצמך ניאמס לי לריב איתך על שטיותאני אוהבת אותך ואני רק שלך...ונימאס לי לריב איתך על שטיות במיוחד לא עכשיו
טל:קרה משהו?
אני:אני אדבר איתך יותר מאוחר
טל:טוב ביי אוהב אותך
אני:גם אני ביי
ניתקתי
אני:סליחה...
דוד:זה היה הוא נכון?
אני:כן...
יוו אני ממש מצטערת דוד באמת אבל אני לא רוצה לפגוע בך
דוד:זה בסדר..
אני צריך ללכת
אני:
החזקתי אותו
סליחה...אני ממש מתנצלת
דוד:לא נורא בייי
אני:טוב ביי
כל כך הרגשתי מבואסת ואני והוא הינו ידידים אומנם לא הכי טובים אבל טובים וכל כך כאב לי עליו
ישבתי קצת בקניון לבד..ישבתי וחשבתי ככה איזה חצי שעה
פתאום ראיתי את ליאור...ליוארר זה ידיד שלי וחבר של דוד
ליאור:מה נטלי מה את עושה פה לבד?!
אני:סתםם...מה המצב נשמה?
ליאור:הכל טוב מה איתך?את ניראת מבואסת...
אני:כן...לא משנה..
ליאור:זה בגלל דוד?
אני:איך אתה יודע עליו?
ליאור:נטלי הוא היה שקוף...וראיתי אותו מקודם הוא יצא מהקניון עוד שניה בכה...ואז הוא סיפר לי הכל..
אני:הרגשתי ת'דמעות יורדת..
ליאור:נטלי?!אל תבכי מאמי
אני:איך לא?!אניאוהבת מישהו שאנחנו כל הזמן רבים...חברה שלי אוהבת אותו אני בסיכסוך איתה..אני רבהעם אמא שלי אין לי כוח ללמוד יותר..ועכשיו דוד
ליאור:ככה זה בחיים יש הרבה מיכשולים..מתישהו זה יגמר ואת תחייכי
אני:מתי?!
ליאור:אל תחכי זה יבוא לבד רק תאמיני..ועכשיו בואי
הוא נתן לי חיבוק חזק חזק
ליאור:יהיה בסדר מבטיח לך
אני:תודה ליאור..אני הלכתי רע לשירותים
ליאור:מחכה
כל האיפור נימרח לי..סידרתי את זה ויצאתי
ליאור:כמה זמן?..פיי הבנות של היום
אני:חח מתה עליך
ליאור:בא לך גלידה?
אני:לאא לאא..
ליאור:בואי כבר...יא בישנית
אני:אני לא רוצה באמת..
ליאור:בואי אני יקנה לך אם לא תרצי תזרקי...
אני:חבל על הכסף שלך נוו יאללה בוא הביתה
ליאור:את תמיד סתומה?!
בואי כבר!!!
והלכתי...הוא קנה לי גלידה ובסוף אכלתי...
ובינתים דיברנו והוא סיפר לי דברים רק עוברים עליו...וגם דברים מצחיקים
שישר הוציאו אותי מהבאסה...ואז הוא ליווה אותי עד הבית נישארנו עוד טיפה למטה..
אני:ליאור תודה..
ליאור:על..?
אני:על הגלדיה..על שדיברת איתי..
ליאור:שטיות.אני עושה את זה בכיף..את אחותי הקטנה...
פתאום טלפון...
ליאור:מי זה?
אני:האשה הכי קרציה בעולם
ליאור:חח אהבלה נו תעני
אני:כן אמא?
אמא:איפה את?
אני:דקה אני באה
אמא:אולי שכחת אבל מחר יש בית ספר
אני:טוב כולה 7 מה את בלחץ?!
אמא:7?!סתכלי על השעון!כבר 11
אני:הסתכלתי
טוב אני עולה ביי
ניתקתי
ליאור:את צריכה ללכת?
אני:כן כבר מאוחר..לא שמתי לב לשעון...
ליאור:כן גם אני..כיף איתך..
אני:גם איתך..יאללה זזתי
נתתי לו חיבוק ונשיקה...(בלחי)חיחיחי
ליאור:בייי...חולה עליך דברי איתי ויהיה טוב
אני:אני מקווה
והלכתי...
זהו באתי הביתה קבלי צעקות מאמא שלי אין לי כוח אליה ישר הלכתי לישון!
בבוקר קמתי ציק צאק..!!
פתאום ניזכרתי ששכחתי להתקשר לטל התקשרתי אילו על הבוקר
טל:שכחת אותי אה?
אני:אני מצטערת...רבתי עם אמא שלי וכל זה
טל:לא נורא...
אני:טוב טל קמתי וישר התקשרתי הלכתי להתארגן אני לא רוצה לאחר אני ידבר איתך שאני יחזור אוהבת אותך
טל:אני אוהב אותך יום טוב...
אני:גם לך ביי
וניתקתי
והלכתי לבית ספר...לא רציתי לאחר...
כל הדרך חשבתי על דוד על טל מה יהיה איתי?!
ואז הגעתי לבית ספר..
המורה:בוקר טוב מה קרה?!חל בך שינוי?
אני:בוקר טוב...
והלכתי אין לי כוח בשבילהההההההה
המורה:אני מדברת אליךךך
אני:נווווו מהההה?
המורה:שמורים מדברים אליך את לא תלכי ככה...את חכי עד שהם יסיימו
אני:טוב...
המורה:ועכשיו תלכי לכיתה
אני:שיהיה צלצול אני אלך כל עוד אני ציצלול אני יכולה להסתובב
המורה:את חוצפנית
פתאום ציצול
אני:טוב
אפשר ללכת?
והיא בדיוק דיברה עם מורה אחרת
המורה:סליחה את רואה שאני מדברת לא?
אני:טוב
חיכתי לה
היא סיימה לדבר...
המורה:את צריכה ללמוד דרך ארץ..לא ניכנסים לדברי המורה...!
אני:מה הקשר?!
המורה:אל תתחצפי אלי אניל אחת החברות שלך
אני:כאילו שרציתי
אמרתי את זה בשקט
המורה:מה אמרת?
אני:כלום אפשר ללכת אני לא רוצה לאחר...?
המורה:עכשיו לכי
הגעתי לכיתה..המחנכת שלי כבר הייתה בכיתה...
אני:שיטטטטטטטטטט
פתחתי ת'דלת...
אני:בוקר טוב אפשר להיכנס?
המורה:לא..לכי להרשם..
אני:אבל דברתי עם המורה למתמטיקה...
המורה:לכי תביאי אישור
הלכתי אליה...
ואמרתי לה שאני צריכה אישור שדברתי איתה
המורה:בעיה שלך...לא אמרתי לך לחכות
אני:יווווו אם הייתי הולכת היית אומרת שאני חסרת דרך ארץ נכון?!
טוב את לא נותנת לי אישור?
המורה:גשי לכיתה אני ממהרת
והיא הלכה
כוס אמא שלךךךךךךךךךך אני שונאת אותך
הלכתי להירשם...
וראית שמה את עמית....
פתאום היא באה אלי...
עמית:נטלי תקשיבי...
אני:דווקא על הבוקר?!
עמית:מההה...?
אני:את עושה לי בחילה על הבוקר
עמית:אפשר לדבר איתך ברצינות?
אני:אני תמיד רצינית דברי...
עמית:טוב תקשיבי..
מקווה שנהנתם וסורי על האיחור
אוהבת אותכם
נטי 😊
חחחחח אחלה סיפור...
המשךךךךךךךך!!!